Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני צריך להחליף את הרפידות וצלחות (קידמי) ולאחר חיפוש בפורום ראיתי המלצות על Remsa ו- Lucas. מה עדיף לאלמרה, אולי חברות נוספות ומה עלותן?

במידה ולא אקנה צלחות כמה עולה חריטה?

תודה לכל העונים.

פורסם

חריטה 50-60 ש"ח צלחת, תלוי אצל מי

צלחת חדשה 70-80 ש"ח צלחת.

לא שווה חריטה, הזמן והריצה לבעל המקצוע, זה ה50 ש"ח שניסית לחסוך...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ההבדל בין מחיר חריטת צלחות כיום לבין קניית צלחות חדשות הוא מזערי ולכן כברכמעט ולא חורטים אלא קונים חדש.

אל תשכח שכאשר חורטים צלחות מקטינים מהעובי שלהם, עקב כך הצלחות מתחממות יותר ומתעוותות בקלות יותר.

ככה שעדיף פשוט לקנות חדש!

דעתי האישית היא שרפידות סיניות סטנדרטיות וכנ"ל לגבי צלחות יתנו תמורה נפלאה למחיר.

רפידות של REMSA הם אופצייה טובה לדעתי.

יש לך מקום שיבצע את החלפת הבלמים?

פורסם

אהלן

 

אני ממליץ בחום על LUCAS מנסיון של הרבה שנים ברכבי המשפחה. מהיכן אתה בארץ? אם אתה מהדרום צור איתי קשר בה"פ, אני מכיר חלקי חילוף שמוכרת רפידות וצלחות של LUCAS בזול ואולי אפשר יהיה לארגן עוד הנחה. לדעתי LUCAS עדיפים על REMSA, גם המחיר בהתאם (LUCAS יותר יקרים)

 

מצטרף להמלצה של קטלני לקנות צלחות חדשות ולא לחרוט. ההבדל במחיר זניח כיום ולדעתי לפחות לא כדאי לשחק בבלמים כי לך תדע אם יעשו את העבודה כמו שצריך.

 

איתמר ג'ורג'

פורסם

צלחת מקורית חרוטה (בתוך המידות) עדיפה על צלחת תחליפית ממתכת זולה.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
חריטה 50-60 ש"ח צלחת, תלוי אצל מי

צלחת חדשה 70-80 ש"ח צלחת.

לא שווה חריטה, הזמן והריצה לבעל המקצוע, זה ה50 ש"ח שניסית לחסוך...

חריטה עולה 50-60 שקל לזוג לא יותר

דיסקים של לוקס עולים בסביבות ה250 שקל

אני נוסע רק עם לוקס אני מאוד מרוצה תשקיע ותביא משהו חדש להיות ראש שקט

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

לי יש ניסיון טוב עם רפידות של REMSA במגוון מכוניות (פולו 96', סיריון 99', רנו סניק II 04')

מרחק הבלימה טוב, הן לא רועשות ומחירן סביר. הן גם לא סיניות, אלא מיוצרות בספרד.

פורסם

באותו נושא:

למישהו יש מושג על עלויות של צלחות+רפידות מקוריות של ניסאן לאלמרה מאותו דור?

 

כמו-כן האם ניתן להשיג חלקים מקוריים במוסך לא מורשה יבואן? (שאלה של מתחילים אני יודע... :smile:)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

האם את הרפידות ניתן להתאים לכל רובר, אה סליחה, רכב?

 

(מתקרב מועד החלפת הרפידות, ותהיתי האם אני חייב מקוריות או שזה מסוג one size fits all)

 

תודה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

פנה לאילן או לאבנר מצנטרל בת"א והם יזמינו לך מה שאתה צריך.

אגב, מוצרי הבלימה (המעולים) של לוקאס נמכרים כיום תחת השם TRW.

×
×
  • תוכן חדש...