Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ריפוד הבד בדלת התחיל להתנפח ולא מודבק חזק לדלת מה האופציות לטיפול?

האם בעיה מוכרת בגולף?

האם אפשר לסדר את זה?

 

בברכה

פורסם

זהו אין לאפשרות של צילום הבעיה היא שהבד הדיפון קוראים לזה אם אני לא טועה התנפח כנראה שהדבק השתחרר האם יש אפשרות להחזיר לקדמותו

פורסם

גם לי יש שאלה בנושא..לפני כמה ימים שמתי את הדבק מגע(קופסא קטנה..)על הכיסא של הנהג ואחותי רצתה לצאת ברכב שלי.. אז לא בכוונה השארתי אותו שם והיא יצאה אז אמרתי לה לקום וראיתי שהכל התפוצץ על הכיסא יש מה לעשות בנידון ?הדבק מגע השפריץ כמעט על כל הכיסא מה אני צריך לעשות כדי לסדר את זה?

פורסם

יש אופציה לפתוח את זה לבד הרי בפורום יש מספיק אנשים שיכולים לעזור אם כל בעיה נגיד ללכת לאיש מקצוע אפשר לסגור ת'פורום וללכת הביתה:wave: :wave: :wave:

פורסם

בהחלט אפשר, עשיתי זאת בדלת של אופל טיגרה מודל 98.ואצלי בסובארו ריפדתי לבד את כל הדלתות והתקרה.

 

תקנה דבק שמגיע בצורת ספריי, תפרק את הדיפון לגמרי שיהיה נוח לעבוד.

בחלק העליון יש מין גומיה שתוחמת את הבד, כלומר הקצה יושב מתחתיה, בקיצור יש לפרק אותה על-מנת שתוכל להוריד את הבד עד האזור שבו הוא התנתק, תנקה טוב את האזור שלא ישאר שום דבר חוץ מפלסטיק נקי.

עכשיו תהליך ההדבקה דורש המון סבלנות, תעשה שכבה דקה של דבק ,על תגזים אחרת זה יספג בבד ויצא בצידו השני, לאחר שנתת לדבק טיפה להתייבש תתחיל להצמיד את הבד מלמטה תוך כדי מתן דגש לכל מיני פינות וכימורים, ניתן אפילו במקומות כאלה לעשות את שכבת הדבק יותר עווה, ולא למתוח את הבד אלה פשוט להצמיד אותו בלי להשאיר בועות אוויר אחרת חבל על כל העבודה.

זהו בהצלחה.

פורסם

תודה לבנייתים אבל אני צריך לדעת איך מפרקים את הדיפוו אודה לעזרה לבעלי גולף שניתקלו בבעיה וטיפלו בה...

פורסם

הייתה בעיה דומה מאוד אצלי בפאסאט, נתתי אותו לרפד 50ש'ח ותיקן את זה.

 

הדביק והחליק את זה עם קיטור אני חושב..

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מוכרת.

 

 

בדיוק עכשיו חזרתי מרון-קאר בהרצליה סידרתי את הקורות הקדמיות שגם הן נוטות להתקלף.

 

בכל מקרה לטענתו העבודה מחייבת פירוק של הפאנל של הדלת והמחיר הנדרש הוא כ-200 ש"ח לדלת.

פורסם

זה ידוע " כמחלה" של הואגים.

 

היה לי את זה בפולו GTI. אני לא יכול להסביר לך בדיוק איך לפרק את הפנל של הדלת כי אני לא זוכר,

תעקוב אחרי ברגים, חפש אותם טוב הם דיי מוסתרים, למטה, מאחורי הידית...

אחרי שפתחת את כל הברגים תתחיל למשוך בזהירות בכדי לשחרר את הקליפסים.

זהו את ההמשך כבר הסבירו לך בקשר להדבקה.

אם לא תרצה להדביק לבד... פרק לבד וקח את זה לרפד.

בהצלחה, יואב.

×
×
  • תוכן חדש...