Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנדר, חוקי הפיזיקה פועלים בדיוק באותה צורה על כל הרכבים ומשפיעים בדיוק אותו הדבר

 

אני אגלה לך עוד משהו, לא משנה איזה הנעה האוטו (קדמית/אחורית/כפולה) נכנסים לסיבוב בדיוק אותו הדבר

נכון

הם פועלים באותה הצורה אך משפיעים בצורה שונה!!

חלוקת משקל של הרכב,משקלו,אוירודנמיות וכו וכו משפיעים בצורה שונה על כל רכב ורכב!!!

לטענתך רכב עם הנעה אחורית או קידמית יבצע פניה \סיבוב בדיוק באותה המהירות כמו ברכב עם הנעה כפולה?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לטענתך רכב עם הנעה אחורית או קידמית יבצע פניה \סיבוב בדיוק באותה המהירות כמו ברכב עם הנעה כפולה?

בגדול - כן. הרי עד החלק בפניה בו אתה מאיץ לפיסיקה לא משנה איזו הנעה יש לך והתו"ל די זהה. מיקום הרכב בפנייה יכול להיות מושפע מהנקודה בה תרצה להתחיל להאיץ וההנעה היא גם פקטור בבחירת הנקודה הזו, אבל בגדול, וכך מלמדים בכל קורס בסיסי, הקו בפנייה הוא אותו קו לכל סוגי ההנעה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לטענתך רכב עם הנעה אחורית או קידמית יבצע פניה \סיבוב בדיוק באותה המהירות כמו ברכב עם הנעה כפולה?

לטענתי אין קשר להנעה, הכניסה לסיבוב זהה

 

עשו מבחן בין מאזדה 6 לסובארו B4

המאזדה 6 לקחה כל סיבוב יותר מהר, וכל פעם שינו את המבחן כאילו כדי לבחון רק בדיוק את הסיבוב, כי שם להנעה הכפולה יש יתרון, המאזדה 6 ניצחה בכולם

 

און יעקובסון מכיר יותר את פרטי המבחן, אני מקווה שהוא יראה את השרשור הזה

 

היתרון של ההנעה הכפולה אינה באחיזה בסיבוב, אלא באיבוד הכח (פרפור) וזה מתבטא ביציאה מהסיבוב

פורסם

יפה מאוד

 

הנה למדתי משהוא חדש!!!

וזוהיא אחת ממטרות הפורום!

תודה רבה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

הגורם היחידי שמשפיע על הכניסה לסיבוב ועל הנהיגה במשך כל הסיבוב היא הקרקע שמתחת לגלגלים.

 

בקרקע זהה - כל סוגי ההנעה יכנסו בצורה זהה.

בהנעה זהה - לכל קרקע יכנסו בצורה שונה.

 

אין שום קשר (כמעט) בין סוג ה"כניסה" לסיבוב ובין הנעת הרכב.

בכל מקרה שבעולם, כל רכב שבעולם ישאף ליצור מהסיבוב רצף של כמה שפחות ישורות.

בגלל זה אתה נכנס לסיבוב מבחוץ וחותך פנימה. אתה מנסה ליצור מהסיבוב רצף של 3 ישורות, כי בישורת, האוטו הכי מהיר.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
.

בגלל זה אתה נכנס לסיבוב מבחוץ וחותך פנימה. אתה מנסה ליצור מהסיבוב רצף של 3 ישורות, כי בישורת, האוטו הכי מהיר.

יניב

הסיבה שבגללה נכנסים מבחוץ פנימה ואח"כ בחזרה החוצה היא להגדיל את רדיוס הפנייה.

ככל שהרדיוס גדול יותר הכוח הצנטריפוגלי קטן יותר, וכך אתה יכול לקחת את הפנייה מהר יותר מבלי לאבד אחיזה.


×
×
  • תוכן חדש...