Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא דיברתי על להחליק, זה מאט לך את הקארט\רכב.

פשוט להיכנס נכון לסיבוב עושה הבדל ענק בזמני ההקפה.

 

בעת מירוץ עם משתתפים ולא במירוץ נגד הזמן, זה יותר מסובך,

כי אתה צריך להיכנס לסיבוב מבלי לתת צ'אנס שיעקפו אותך- בניגוד למירוץ נגד השעון.

 

אביחי

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה יותר מיומנות אם כבר מזכירים....

כאילו אם אתה אומר האסטרטגיה שלי זה לבוא ממש מהר ולהחליק אז....ואללה קריטי לא קריטי

בסוף תיכנס באיזה צמיג ותשבור צלע.

אסטרטגיה זה לדעתי בקארטינג זה או ללכת לאייפקס מאוחר אבל לפתוח סכנת עקיפה

או לשמור נגד עקיפות אבל לקחת את הסיבוב פחות מהר

ממש לא נכון ועם כושר הפענוח שלך לוקה, והוא לוקה נא לא להכניס מילים שלא כתבתי.

תמיד בולמים לפני הסיבוב וה" ישמור לא בתוך הסיבוב.

כאשר חייבים לבוא במהירות מספקת שהיא זו שתגרום להחלקה ,ההחלקה תגרום לתת היגוי\היגוי יתר ותיקון עם ההגה בתוספת גז בתוך הסיבוב יחזירו הרכב למסלול ויוציאו את הרכב במהירות האפשרית.

כמובן שזו התיאוריה במציאות זה מאוד מורכב ומשתנה כך שדרושה מיומנות די גבוהה לעשות זאת במהירות המירבית

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

bender

אתה טועה ומטעה.

כאשר רכב מאבד אחיזה (ע"ע מחליק) הוא אינו מסוגל לעבור את הפניה במהירות שבה הוא היה עובר אותה ללא אותו איבוד אחיזה.

המקומות היחידים שבהם ההחלקה היא טובה הם ראלי, דריפטים, וטלוויזיה (למה? כי זה סקסי!).

 

למה במרוצי DTM\WTCC אף אחד לא עושה דריפטים בפניות?

כי זה גורם לאיבוד מהירות.

 

נ.ב.

גם אני מתכנן לבקר לראשונה בחיי בקארטינג ברחובות (טוב נו אני רחובותי)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
תמיד בולמים לפני הסיבוב וה" ישמור לא בתוך הסיבוב.

בולמים לפני הפנייה וגם לתוך הפנייה !

משמע , בתוך הפנייה אתה על הרקס עד לנקודה האיטית ביותר .

לא תאמין , יש לזה גם סיבה...

כאשר אתה נכנס עם ברקס , יש לך יותר משקל על הציר הקידמי , משמע יותר אחיזה בצמיגים הקידמיים וככה אתה נכנס במקס' אחיזה ובכך למעשה אתה נכנס במקס' מהירות .

כאשר חייבים לבוא במהירות מספקת שהיא זו שתגרום להחלקה ,ההחלקה תגרום לתת היגוי\היגוי יתר ותיקון עם ההגה בתוספת גז בתוך הסיבוב יחזירו הרכב למסלול ויוציאו את הרכב במהירות האפשרית.

כמובן שזו התיאוריה במציאות זה מאוד מורכב ומשתנה כך שדרושה מיומנות די גבוהה לעשות זאת במהירות המירבית

בולשיט .

אתה ממציא כרגע שיטת נהיגה חדשה .

כאשר מגיעים למצב שאתה מחליק אז זה אומר שעברת את מגבלות האחיזה .

לך תעשה קורס נהיגה . ברצינות .

מה שאתה אומר פשוט ממש ( אבל ממש ) לא נכון . תאמין לי שכרגע אני מתבטא ממש ( אבל ממש ) בעדינות .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

קארט (או כל רכב בתחרות כלשהי) שמחליק זה הדבר הגרוע ביותר לזמן שלך שיכול לקרות.

החלקה, משמע האוטו על הצד. ונסיעה קדימה היא תמיד תמיד תמיד תמיד (אין מספיק פעמים שידגישו את החשיבות של זה) יותר מהירה מנסיעה על הצד. מובן?

החלקה= כיף בטירוף, אבל לזמן=אסון.

יותר מובן מזה אני לא חושב שיש. כל מי שאומר אחרת הוא א. לא יודע על מה הוא מדבר ב. טיפש ג. מז**ן את השכל ד. all of the above...

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
ממש לא נכון ועם כושר הפענוח שלך לוקה, והוא לוקה נא לא להכניס מילים שלא כתבתי.

תמיד בולמים לפני הסיבוב וה" ישמור לא בתוך הסיבוב.

כאשר חייבים לבוא במהירות מספקת שהיא זו שתגרום להחלקה ,ההחלקה תגרום לתת היגוי\היגוי יתר ותיקון עם ההגה בתוספת גז בתוך הסיבוב יחזירו הרכב למסלול ויוציאו את הרכב במהירות האפשרית.

כמובן שזו התיאוריה במציאות זה מאוד מורכב ומשתנה כך שדרושה מיומנות די גבוהה לעשות זאת במהירות המירבית

כנראה שאתה צודק,

רק מה, יש איזה כמה פלגמטים שבטח לא שמעת עליהם שעדיין לא למדו את זה וכשהם נוהגים על אספלט הם נמנעים מלהחליק, גם בפניות האיטיות. איזה בורים .....

 

אגב, הפלגמטים האלו שאני מדבר עלייהם הם : מיכאל שומאכר, פרננדו אלונסו, קימי רייקונן, דייויד קולטהארד, ג'אן-קארלו פיסיקלה, ראלף שומאכר, יארנו טרולי, ועוד כמה שבטח שכחתי ....

 

בהזדמנות אני אשלח אותם לקורס אצלך, שתלמד אותם איך נוהגים מהר בפניות איטיות על אספלט.

 

דני G.

פורסם
כפי שאמרתי , זה לא קשור לסגנון נהיגה בכלל.

כדי לעבור פניות בכלל ופניות הדוקות וחדות בפרט במהירות האפשרית אם תרצה או לא ,הרכב יבצע זאת ע"י החלקה, שתגרום לתת היגוי או היגוי יתר

כאשר הקו הנכון ידוע, בטח ובטח על מסלול שאיננו מסלול עפר, החלקה פירושה אובדן זמן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כנראה שאתה צודק,

רק מה, יש איזה כמה פלגמטים שבטח לא שמעת עליהם שעדיין לא למדו את זה וכשהם נוהגים על אספלט הם נמנעים מלהחליק, גם בפניות האיטיות. איזה בורים .....

 

אגב, הפלגמטים האלו שאני מדבר עלייהם הם : מיכאל שומאכר, פרננדו אלונסו, קימי רייקונן, דייויד קולטהארד, ג'אן-קארלו פיסיקלה, ראלף שומאכר, יארנו טרולי, ועוד כמה שבטח שכחתי ....

 

בהזדמנות אני אשלח אותם לקורס אצלך, שתלמד אותם איך נוהגים מהר בפניות איטיות על אספלט.

 

דני G.

כל מה שרשמתי מתייחס לרכבים "רגילים" וכמובן שלא לפורמולה .

מה גם נראה לי שהחברה המכובדים שהזכרת יכולים ללמד אותי דבר או שתיים.

דרך אגב גם אם אני טועה, ואני לא חושב כך,ציניות ממש לא תלמד אותי על טעותי.

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
כאשר חייבים לבוא במהירות מספקת שהיא זו שתגרום להחלקה ,ההחלקה תגרום לתת היגוי\היגוי יתר ותיקון עם ההגה בתוספת גז בתוך הסיבוב יחזירו הרכב למסלול ויוציאו את הרכב במהירות האפשרית.

אתה רואה יותר מדי TOP GEAR
פורסם
כל מה שרשמתי מתייחס לרכבים "רגילים" וכמובן שלא לפורמולה .

מה גם נראה לי שהחברה המכובדים שהזכרת יכולים ללמד אותי דבר או שתיים.

דרך אגב גם אם אני טועה, ואני לא חושב כך,ציניות ממש לא תלמד אותי על טעותי.

זה לא משנה איזה כלי רכב...

 

ונראה לי שכבר מיצינו את הוויכוח.

בנדר אני מקווה שאתה לא לוקח קשה...

הכל ברוח טובה כמובן.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
כל מה שרשמתי מתייחס לרכבים "רגילים" וכמובן שלא לפורמולה .

מה גם נראה לי שהחברה המכובדים שהזכרת יכולים ללמד אותי דבר או שתיים.

דרך אגב גם אם אני טועה, ואני לא חושב כך,ציניות ממש לא תלמד אותי על טעותי.

1. למה אתה חושב שיש הבדל בחוקי הפיזיקה בין רכבים רגילים לרכבי פורמולה או DTM?

2. "נראה לך" שהם יכולים ללמד אותך? היום נהגת לראשונה בקארטינג ו"נראה לך" ששומאכר ואלונסו יכולים ללמד אותך משהו?!?!?!? אני בהלם מהניסוח.

3. לא הציניות של אחרים תמנע ממך ללמוד על טעויות אלא הנטיה שלך להמשיך להתווכח בצורה לא מבוססת עם אנשים עם טיפה יותר נסיון ממך. ובשרשור הזה כבר הגיבו לך מדריך נהיגה מתקדמת ומדריך קארטינג.

פורסם
1. למה אתה חושב שיש הבדל בחוקי הפיזיקה בין רכבים רגילים לרכבי פורמולה או DTM?

2. "נראה לך" שהם יכולים ללמד אותך? היום נהגת לראשונה בקארטינג ו"נראה לך" ששומאכר ואלונסו יכולים ללמד אותך משהו?!?!?!? אני בהלם מהניסוח.

3. לא הציניות של אחרים תמנע ממך ללמוד על טעויות אלא הנטיה שלך להמשיך להתווכח בצורה לא מבוססת עם אנשים עם טיפה יותר נסיון ממך. ובשרשור הזה כבר הגיבו לך מדריך נהיגה מתקדמת ומדריך קארטינג.

אם לא שמת לב גם אני השתמשתי כאן בציניות!!!

החברה המכובדים משולים מבחינתי לבוגאטי ויירון ואני פיאט אונו 1100 שנת 88 :wink:

כמובן רק בהקשר של נהיגה ומוטוריקה....

כמובן שאין הבדלי פיסיקה בין רכבים רגילים ופורמולה , רק שהם פועלים קצת שונה ביניהם וההשפעה קצת שונה.

אתם לא ממש מכירים אותי אישית אבל בדברים שאני לא מבין אני לא מתווכח וכמובן שתמיד אשמח ללמוד עוד ועוד ובטח ממביני דבר ובעלי ניסיון עשיר משלי.

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אתה רואה יותר מדי TOP GEAR

קודם כל זה היה להמחשה.

ונכון אני רואה יותר מדי טופ גיר ונהנה מכל שניה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אתה רואה יותר מדי TOP GEAR
יצא המרצע מהשק.

כולם שואבים כרגיל את "חוכמתם" מתכנית שאמורה לספק דבר אחד - בידור לצופים.

תודה.

 

מוטי

בנדר, חוקי הפיזיקה פועלים בדיוק באותה צורה על כל הרכבים ומשפיעים בדיוק אותו הדבר

 

אני אגלה לך עוד משהו, לא משנה איזה הנעה האוטו (קדמית/אחורית/כפולה) נכנסים לסיבוב בדיוק אותו הדבר


×
×
  • תוכן חדש...