Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשובה מאוד מעמיקה וחכמה...:|

 

אוטו כמו A3 טורבו יהיה יקר מאוד לאחזקה, לפי דעתי ברכבים החדשים יש לך את מאזדה 3 הנפוצה, פולקסוואגן פולו 3 דלתות אוטומט, ואמממ זהו

אני הייתי הולך על הקאליבר עם אתה יכול להוסיף עוד איזה 10 K......אוטו ממש ממש יפה

 

ניב

פורסם

יש למישהו עוד הצעות לרכב ספורטיבי קטן עדיף 2 דלתות אוטומטי?

ספורטיבי ואוטומטי לא הולך ביחד...

 

נראה לי שאתה תגלה שהן המאזדה 3 והן ה-A3 יהיו מאוד יקרות לביטוח לנהג חדש, וגם נראה לי שזה ממש "גדול" עליך. עוד רכב שנכנס יפה בתקציב ועונה על הדרישות שלך ולא אמליץ לך עליו, הוא מאזדה מיאטה 2003 ( שלפי התיאור של מה שאתה מחפש מתאימה לך כמו כפפה ליד ) כי זה אוטו יקר מאוד לביטוח ולא מתאים כרכב ראשון.

 

אוטו בהחלט נחמד ומתאים נהג חדש (לא עם ביצועים חורכי אספלט...) הוא האיביזה 3 דלתות.

 

גם 206CC משומשת (מנוע 1.6 אוט') יכולה בהחלט להתאים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מרבית העצות פה יביאו אותך במהרה לבית החולים הקרוב.

נהג חדש 3 חודשים על הכביש צריך אוטו רגוע שעליו ניתן להתגלח , ובזול...

רכב חזק עם כל הכבוד לך , נראה לי קצת גדול על היכולות שלך..

206 ידנית תוכל להכניס אותך בעדינות אך בנחישות לעולם הנהיגה, ותתפלא הניהוג והשילדה של הרכב יכולים להסב תענוג לא קטן..

 

ולגבי ניב עם הדודג, רכב כל כך מכוער לא ראיתי מזמן, והוא בהחלט לא מתאים לנהג חדש !!

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מרבית העצות פה יביאו אותך במהרה לבית החולים הקרוב.

נהג חדש 3 חודשים על הכביש צריך אוטו רגוע שעליו ניתן להתגלח , ובזול...

רכב חזק עם כל הכבוד לך , נראה לי קצת גדול על היכולות שלך..

206 ידנית תוכל להכניס אותך בעדינות אך בנחישות לעולם הנהיגה, ותתפלא הניהוג והשילדה של הרכב יכולים להסב תענוג לא קטן..

 

ולגבי ניב עם הדודג, רכב כל כך מכוער לא ראיתי מזמן, והוא בהחלט לא מתאים לנהג חדש !!

מזדה3, אפילו 2 ליטר, לא תביא אותו לבית חולים יותר מכל אוטו נורמלי. זה לא אוטו בעייתי לנהג חדש. (יקר לביטוח כן - אבל לא נראה לי שזה מעניין אותו - ושיהיה לו לבריאות הלוואי שלי היו קונים כזו כשהוצאתי רשיון)

 

אני רואה שהכיוון הוא אוטומטי, ואתה רוצה משהו עם קצת יותר כח ממזדה3 1600.

 

הקטנות האוטומטיות (1600) יהיו יותר זריזות מהמשפחתיות - פשוט בגלל משקל עצמי נמוך יותר. תבדוק את הפג'ו 206 ואת הקליאו שאמורה להגיע, הן אמורות לסחוב יפה ב-1600 אוט'.

 

אם משפחתיות - מזדה3 מנוע 2000 או אולי פוקוס מנוע 2000 שאמורה להגיע עוד מעט.

שתיהן לא יהיו מסוכנות לנהג חדש יותר מכל רכב מצוי אחר.

הפוקוס אגב קיבלה ציון מירבי במבחן ריסוק. (5 כוכבים)

אפשר לקחת את ה-5 דלתות, שוקלת טיפה פחות ויותר יפה.

 

איביזה 3 דלתות - אך ורק את ה-1400 הידנית 100 כ"ס. היא יפה, סוחבת, ולא מסוכנת. אבל נראה לי שאתה בכלל רוצה אוטומט אז אין לך יותר מדי מה לחפש ב-פולקסווגן.

 

עוד אופציה - הסיוויק החדשה. 1800.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא יודע אם היא נכנסת בתקציב ( באתר יצרן לא רשום ) , מה לגבי גולף חדשה? 2.0 FSI

 

או אולי אפילו יד שניה 2.0.

 

בתור נהג חדש עם שנה ו 4 חודשים רשיון, אני אומר לך שכדי לך מאוד אפילו לשקול טוב טוב לקנות רכב משומש , להכיר את הכביש טוב יותר כי זה לא משחק ילדים.

לך על פג'ו 206 1600 אוטומט XT, תתפלא יש אפילו עם 3 דלתות סאנרוף וכ'ו.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
מתי ה-207 אמורה להגיעה ארצה?

לא לפני עוד שנה (המועד המשוער לשידוכה של תיבת אוטומטית לדגם הנ"ל.)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

A3 1.8T 180 כוחות סוס יביא אותי לבית חולים?

סך הכל זה אוטו דיי כבד וגם בגלל התיבה האוטומטית הוא מעבד הרבה כח..

יש גם A3 עם 150 כ"ס וגם עם 120 כ"ס אני חושב

אבא שלי הכי רוצה את הA3..

מה אתם אומרים?

פורסם

אין 120, יש או A3 אוטומטית עם 150 כוחות סוס, או ידנית (1.8 כמובן) עם 180 כוחות סוס

יש כמה גרסאות טורבו אוטומטיות שבאות גם עם 180 כוחות סוס

 

זה אוטו חזק מאוד יחסית לאוטו ראשון...8 ומשהו שניות ל100......

 

ניב

פורסם

לדעתי רד מהאודי מהר. לא משנה כמה אתה סומך על עצמך. אם אתה נהג חדש ואתה קונה אוטו חזק סביר להניח שתיסע בו מהר. האוטו פשוט מזמין אותך לסוע מהר זה לא ממש בשליטתך.

אני הייתי באותו מצב שלך רק שחיפשתי קבריולט אז עכשיו אני עם 206 cc 2000 סמ"ק אוטו מהר מדי בשבילי ולא הייתי ממליץ לאף נהג חדש אוטו מהיר.

 

ה206 הישנה שדיברת עליה אופציה נחמדה קח אוטו ישן ואמין להתאמן לפחות עד התאונה הראשונה או עד שתרגיש מספיק בטחון בכביש(המלצה לחצי שנה).

פורסם

אתה יכול לקנות A3 לא טורבו אלה רגילה, נניח 1800 או 1600 אוטומטית, גם הביטוח יהיה פחות יקר מגירסת הטורבו, גם הרכב לא "מהיר"כמו כל משפחתית ממוצעת, גם אתה מקבל פוזה ונוחות(מנסיון של גרסת ה150כ"ס), וגם הטיפולים במוסכים יעלו פחות מאשר גרסת הטורבו.

 

לגבי האחזקה, לא בשמים מנסיון.

פורסם
אין 120, יש או A3 אוטומטית עם 150 כוחות סוס, או ידנית (1.8 כמובן) עם 180 כוחות סוס

 

ניב

מנוע 1.6 101 כ"ס.

מנוע 1.8, 125 כ"ס.

מנוע 1.8 טורבו 150/180 כ"ס.

 

 

פיליפ.


×
×
  • תוכן חדש...