Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שלושה חודשים רישיון אבא שלי רוצה לקנות לי אוטו ואין לי מושג מה לקנות..

התקציב הוא בערך 100 אלף עד 130 אלף שקל.. אם זה משהו ממש טוב אז אפשר גם 150 אלף

אני לא אוהב כל כך ידני מעדיף אוטומטי

חשבתי על מאזדה 3 ספורט 2.0 (בלי בגאז')

או A3 משומשת 180 כוחות סוס אוטומטית (השאלה אם זה חזק מדי לנהג בלי הרבה ניסיון)

או עוד אפשרות זה לקנות אוטו יד שניה באיזה 60 אלף שקל (פ'יזו 206 XS משהו כזה) ללמוד עליו לנהוג למכור אותו ואז לקנות אוטו חדש

כי כמו כל נהג חדש בטח גם אני ידפוק קצת את האוטו וחבל אוטו חדש ישר לדפוק..

 

על זה בנתיים חשבתי..

 

יש למישהו עוד הצעות לרכב ספורטיבי קטן עדיף 2 דלתות אוטומטי?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור נהג חדש שרק סיים את תקופת המלווה עדיף שבלי קשר לתקציב תרכוש רכב פשוט שעליו תוכל לעשות את כל ה"טעויות" שלך... אני לא מתכוון כמובן לעבירות וכדומה אלא לכישורים הבסיסיים ביותר בכל הקשור לתחזוקת רכב ונהיגה ברכב פרטי לגמרי. לפי דעתי חבל לכוון סתם לעבר הסכומים הגדולים בשלב כה מוקדם מבחינתך.

בהצלחה!

הכל ברוח טובה :grin:

פורסם

אתה גם לא צריך רכב משפחתי כמו מזדה 3. פיז'ו 206 משומשת היא אפשרות מצוינת שגם נראית מצוין - מושלם לנהג חדש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
דודג' קאליבר ......כוח, פוזה, יופי, אבזור, מחיר בתקציב שלך

 

ניב

 

1. עדיין לא הגיעה לארץ.

2. בגבול העליון של התקציב שלו.

3. לא חזקה יותר מהמתחרות.

4. יופי הוא בעיני המתבונן.

5. אבזור מכובד, אבל חסרה כמה פריטים באופן תמוה.

6. גדולה מדי בשבילו.

7. זהו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אוטומטי, יש לך כל מיני אפשרויות:

הקליאו החדשה שעוד מעט מגיעה, 1600 אוטומט. מחיר צפוי להיות בסביבות 110-120. בטיחות מצויינת.

206, 1600 אוטומט.

דיברת על לקנות XS משומשת - אתה מודע לעובדה שה-XS ידנית בלבד, נכון?

אם אתה רוצה מקסימום פוזה - 206CC משומשת (בת שנתיים נניח) תעשה עבודה טובה מאוד בתחום הזה.

 

אם ידנית, לדעתי האפשרויות הרלוונטיות הן:

סיטרואן C2 VTS - מנוע 1600, 120 אלף שקל. אוטו פצפון וזריז. 3 דלתות.

206 כלשהי - אבל נדמה לי שאין XS חדשות כרגע. אם לא אכפת לך משומשת קלות - לך על זה, אוטו טוב לנהג חדש, זריז ומהנה אבל לא מסוכן ממש.

איביזה 1400, 100 כ"ס - זריז, יפה, חסכוני.

 

לדעתי ממש לא לקנות אוטו חזק במיוחד. להתרחק מאיביזה טורבו, אאודי טורבו, קליאו ספורט, אימפרזה טורבו, גולף בגרסאות החזקות וכו'. עדיף לך לצבור קצת נסיון עם אוטו נורמלי לפני שאתה מתעסק איתן. חבל על החיים ועל הרשיון. (איביזה טורבו - לא תיסע מהר? ובתור נהג חדש זה מאוד לא בריא לרשיון)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יותר מדי אפשרויות.. כבר לא בטוח מה אני רוצה האמת.. אוטו חדש/משומש.. משומש זול לתקופה קצרה ואז חדש או אוטו חדש שיהיה לכמה שנים טובות.. איזה בילבול:oops:

כל ה- 1.6 אוטומטי ניראה לי חלש מאוד

דודג' קאליבר אוטו ענק.. יותר מדי בשבילי

חבל שהC2 לא אוטומטית:-( למרות שניראה לי שהאיכות חומרים שלה מבפנים נמוכה מאוד

 

אולי פ'יזו 207? מישהו יודע מתי היא מגיעה לארץ? ועם איזה מנועים?

פורסם

אבא שלך הולך לממן לך את כל מה שמסביב? חוץ מקניית הרכב?

אם כן תלך על צרפתיות.. אם לא הייתי ממליץ ללכת על יפנית אמינית בסיסה כמו מאזדה 1600 לדוגמה

פורסם
אבא שלך הולך לממן לך את כל מה שמסביב? חוץ מקניית הרכב?

אם כן תלך על צרפתיות.. אם לא הייתי ממליץ ללכת על יפנית אמינית בסיסה כמו מאזדה 1600 לדוגמה

כן הוא הולך לממן..

הוא אפילו מעדיף משהו גרמני (A3 לדוגמא)

למה לא מאזדה 2.0?

פורסם
כן הוא הולך לממן..

הוא אפילו מעדיף משהו גרמני (A3 לדוגמא)

למה לא מאזדה 2.0?

תראה בוא אני יגיד לך משהו..

אם אבא שלך הולך לממן לך ותומך בך בקניית רכב חדש ואתה נהג זהיר אז תלך על מה שאתה אוהב באמת.(אני ממליץ שלא על VR6 ומכוניות כאלו ואחרות בסגנון) אלא מאזדה 2 ליטר כמו שציינת.

הלוואי שלי היו קונים רכב חדש נורמלי.. אבל אני מסתפק במה שיש לי כי שאני מסתכל לאחור אז כבר עוד מעט שנה רישיון באמת היה צורך ברכב פשוט כמו לאונה 92 בשביל להתנסות ו"להתגבש" טוב יותר בכביש.

 

כמו שציינתי, אם הוא תומך בך והכול אז למה לא?

אני הייתי ממליץ לך לנסות גם את השברולט אופטרה החדשה 5 דל'

תלוי גם כמה אתה מסיע ברכב אז השקלול של המקום נכנס

פורסם
נא לא להקשיב לעצות גרועות כמו זו של הכותב לפני - שברולט אופטרה לא עומדת ברמה.
"אני הייתי ממליץ לך לנסות גם את השברולט אופטרה החדשה 5 דל'"

 

הסבר?

פורסם

לפי דעתי, אמרת אבא שלך רוצה גרמנית לא? אתה רוצה אוטומט, רוצה קצת פוזה, רוצה אמינות?

חשבתי וחשבתי, פולו 3 החדשה 3 דלתות תענה על הדרישות שלך.....רק 98 אלף ש"ח והיא שלך :)

 

מה עם שוק היד שניה? לא ענית לנו על זה.....אתה רוצה רק חדש מהחברה?

 

 

ניב


×
×
  • תוכן חדש...