Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיבה שיש מכוניות שנמכרות נמוך מאוד מתחת למחירון . אני מכרתי לפני 3 שנים סובארו מעל המחירון וגם עכשיו אני מוכר סובארו אימפרזה:onfire: במחיר מחירון. אנשים שמתקשרים רוצים להוריד כ 8000 מתחת למחירון...? לפי מה נמדד המחירון והאם יש לי סיכוי למכור סובארו שמורה שנת 99 שרק עשתה 73000 קמ'' במחיר מחירון?

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

יש לך סיכוי ועוד איך...

משלמים מחיר מחירון על:

תוספות

עם הרכב שמור מאוד

מספר ידים

מספר ק"מ (כמה שיותר נמוך- ככה הסיכוי למכור במחירון יותר גבוה)

מצב מכני סביר +

עם אין תאונות שלדה

האם יש לרכב שוק, והם הרכב מבוקש

 

לרכבים שנמכרים במחיר נמוך מאוד מהמחירון, איון את הקריטריונים הנ"ל

 

 

ניב

פורסם

לא רק הצע וביקוש, גם אורך-רוח של המוכר למציאת הקונה הנכון דרוש פה.

 

לכל בעלי היפניות, אוטומטיות, קטנות, ממודלים חדישים יחסית, זה הזמן שלכם למכור.

הרכבים נמכרים כמו לחמניות חמות ובמחירים גבוהים בהרבה מהמחירון.

דוגמה:

מאזדה דמיו 02', יד ראשונה, 45K נסועה בערך.

מחירון התחלתי - 55K

משוקלל - כ-59K

נמכרה ב- 63K

וזאת ללא ויכוחים מיותרים, באו שני קונים, הראשון הציע 62K, השני 63K והרכב נמכר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מחירון זו לא מילה גסה

 

רכב שמור משיג מחירון ואפילו למעלה מזה בלי בעיה

גם רכבים עם סחירות נמוכה יכולים להמכר מעל מחירון עם הם שמורים ומטופלים

מה שצריך זה רק סבלנות.

אבא שלי מכר לפני חודשיים סנייק שסובלת משוק בינוני מינוס במחיר מחירון אחרי שבכל טרייד אין כול קרסו הציעו לו לפחות 20 אחוז פחות מהמחירון....

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הכל תלוי במצב הרכב.

 

פגשתי משהו במוסך של חברים(עברתי אז נכנסתי לשתות קפה ולקשקש קצת) ביום שישי שקנה לאונה שנת 92 ב 4000 מעל המחירון, למה? כי לרכב יש 70 אלף ק"מ והוא באמת שמור,אני ראיתי את הרכב, אכן נראה טוב יחסית.

עוד באותו היום הגיע משהו למוסך,סתאם התחלנו לדבר,אמר שהוא מחפש לאונה ,ראה את הרכב שלי, בו במקום הציע לי אם אני מוכר 10 מעל המחירון.....

 

 

הכל תלוי במצב הרכב.

פורסם

נכון לגמרי, אני מכרתי רכב לפני יומיים רנו מגאן, 90,000 ק"מ במצב מעולה בסכום יפה מעל המחירון.

ולרכב שלי השוק על הפנים...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

סיבה נוספת, כאשר יש רכבים רבים מאותו דגם, עם היסטוריה של ליסינג/חברה/השכרה, מתפרסמות בעיתון המון מכוניות כאלה במחירים זולים.

 

כאשר נמכר רכב כזה מיד פרטית, כולם מחפשים את המחירים שהם ראו בעיתון בפירסומים.

אני עובר בימים אלה את החוויה הזאת בדיוק עם פולו קלאסיק.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תנסו למכור שברולט אוויאו ידנית או יונדאי גטס ידנית פרטיות במחירון . תצטרכו לרדת עד כ 35% גם אם הרכב במצב חדש, כי השוק מוצף במכוניות מליסינג ואף אחד לא מחפש גיר ידני בדגמים האלו.

 

הכל תלוי , כאמור, בכוחות השוק.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...