Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רגע, אם עושים כאלה מבצעים, לא אמורים שלא להודיע על זה, על מנת להשיג תוצאות מירביות?!

גם אם לא היו אומרים לא היית מבין לבד שהיית רואה כל שנייה ניידת ובכל צומת 2 ניידות לפחות?

 

ומה שנאמר כאן אם אנשים ינהגו בפחד תמידי אולי באמת יהיה יותר טוב..

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משום מה פחד ונהיגה לא חיים אצלי בשלום.

 

ההתיחסות לנהג כעבריין הינה, אולי, לעיתים נכונה, אך ברוב המקרים הנהג רק שוגה.

 

צר לי לחזור על מטבע לשון שחוקה ---חינוך.

 

והשקעה בתשתית.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מ-ynet :

 

ההרוג בתאונת הדרכים בכביש הסרגל הוא דוד דהן ממושב מלאה

הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים שאירעה בצהריים בכביש הסרגל הוא דוד דהן, בן 19, מהמושב מלאה. דהן הגיע מכיוון מחנה עמוס, פנה שמאלה לכביש הסרגל, אז פגעה בו משאית וגרמה למותו.

 

 

 

(אחיה ראב"ד)

 

 

 

 

כביש הסרגל נימצא במסגרת "מבצע האכיפה" הגדול הזה, לא?...

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם
נראה לך?

המהירות היא הגורם לתאונות!

בגלל זה שמים יותר משטרה בכבישים..

כדי שאנשים לא רק לא יסעו 110.. שגם לא יסעו 100.. מה קרה 90 לא מספיק? גם זה יותר מידי..

 

נקווה לפחות שהניידות יעסקו בדוחות איכותיים, כמו אי-שמירת מרחק, עקיפה בשוליים, אי-חזרה לימין וכו'..

ולא שכל ניידת כזאת, כל 3 קילומטר, תממל"ז על כל נהג שמתקרב..

אתה יכול גם באותה מידה ליסוע 60 קמ"ש ולא לשמור מרחק,ותאמין לי ברגע שהמהירות תהיה 90-80 קמ"ש בכביש חוץ עירוני אנשים לא ישמרו מרחק.

הבעיה היא כבישים צרים,2 נתיבים וזהו-למה מה קרה?

העיקר שביבי רוצה שלכל עובד יהיה DVD אבל להרחיב את הכבישים כדי להקל על העומס,מה שיוריד את כמות התאונות הוא לא ממש רוצה.

אז כולנו נמשיך לראות סרטי DVD ,ובינתיים כולנו נסע בכבישים שנראים כאילו 3 ילדים ערבים עם כפית וקצת מלט בנו.

פורסם

maxizem - מזל טוב!

זכית בתגובה הכי לא קשורה שיש..

 

מה הקשר בין ביבי, DVD והכבישים בארץ .?!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אנזו מה קשורה התאונה לאכיפה המוגברת?

הבחור ז"ל נהרג בגלל הפסקת החשמל היזומה של חברת החשמל, שגרמה לאי תפקוד הרמזורים.

עובדות:

התאונה התרחשה בכביש מס' 65

כביש זה הוא מבין הארבעה בהם מתנהל המבצע חסר התקדים

אי תפקוד רמזורים = נהיגה עפ"י התמרורים + זהירות יתר (לשון החוק)

 

ולשאלתך : זהו בדיוק! שאין קשר. אין קשר בין האכיפה המוגברת להתרחשות תאונות בציר הזה.

 

נסעתי אתמול והיום בכבישים מס' 2 ו-4. אכן נוכחות מוגברת (אין טענות על זה), ושני מארבי ממל"ז (ועל זה כל הטענות בעולם)

 

מנתוני המשטרה הישנים יותר (עד לפני שנתיים - כך שזה לא כ"כ ישן) עולה כי עיקר התאונות הקטלניות הבינעירוניות מתרחשות בכבישים תלת וארבע-סיפרתיים. איך פתאום הגיעו לאכיפה מסיבית כ"כ בכבישים חד-סיפרתיים?.. השד יודע. בעצם אני יודע - קל מאוד לאכוף מהירות בכבישים אלו (קל גם לפתח מהירות שם), וכן אכיפת עבירות סטיה מנתיב.

 

ישאלו מרימי הגבה - אכיפת סטיה מנתיב זה טוב, לא?.. אז זהו - שזה טוב בכביש דו-סיטרי (תלת-סיפרתי) שם הסטיה קטלנית. הסטיה בכביש החוף משולש הנתיבים בכל כיוון עם גדר הפרדה סלחנית לא ראויה ל-50 ניידות על הציר בו זמנית. הסטיה בכביש 4451 (סתם זרקתי מספר..) אינה זוכה לניידת אחת, או לכל היותר למזדמנת פה ושם.

 

כשאני קורא לשינוי סידרי אכיפה - לזה אני מתכוון. אבל עינכם הרואות היכן מתבצע המבצע הגדול בהיסטוריה של משטרת התנועה, ובסוף התאונות שקורות בצירים אלו כלל לא קשורים לאכיפה אותה מבצעת המשטרה.

 

מי שנישאר עם גבה מורמת יכול לשאול - אוקיי, אז לפחות צריך משטרה בצירים העמוסים הללו, לפחות לשמירה על הסדר הטוב. ואי אפשר שעכשיו תהיה שם השתוללות... נכון, אבל ראבק!! על 3 ק"מ ניידת - למה לא זוכים לראות זאת בקטעים אדומים?????

 

אבל שיהיה.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

בערד היה היום מבצע של המשטרה בשיתוף עם מס הכנסה וביטוח לאומי. הועמדו שוטרים בכניסות לעיר וכמו כן במרכז המסחרי וביצעו להרבה נהגים (ב"מ בעיקר) בדיקה במסוף אודות חובות. השמעוה מספרת על עשרות עיקולים.

פורסם
מ-ynet :

 

ההרוג בתאונת הדרכים בכביש הסרגל הוא דוד דהן ממושב מלאה

הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים שאירעה בצהריים בכביש הסרגל הוא דוד דהן, בן 19, מהמושב מלאה. דהן הגיע מכיוון מחנה עמוס, פנה שמאלה לכביש הסרגל, אז פגעה בו משאית וגרמה למותו.

 

 

 

(אחיה ראב"ד)

 

 

 

 

כביש הסרגל נימצא במסגרת "מבצע האכיפה" הגדול הזה, לא?...

מזעזע

כמעט ראיתי את התאונה הזו בשידור חי.

 

אני משרת במחנה עמוס והיום בצהריים הייתי במשאית אינטר של הבסיס ויצאנו לנסיעה.

בדיוק יצאנו מהרמזור של צומת מחנה עמוס לסיבוב שמאלה לכיוון עפולה.

ראינו שם את המיצובישי לאנסר מרוסקת והרבה בלאגן ו 2 אנשים אחד יושב ואחד שוכב בצד, מעולפים לגמריי.

זה היה ממש זמן קצר אחרי שהתרחשה התאונה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

יש מבצע?

כמה הנחה על הדוח"ות?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
עשו היום קופה יפה:

http://news.walla.co.il/?w=//919261

 

כל הכבוד למשטרת ישראל.

לאט לאט ממלאים את הקופה.

 

אני נמנע מלנהוג בשבוע הקרוב , הכי טוב.

אין שום סיבה להמנע מנהיגה..

פשוט תנהג נורמלי. לא אותך הם באים לתפוס, אני מקווה...


×
×
  • תוכן חדש...