Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא חוכמה להציב 10 ניידות בכביש שהוא לא כביש מסוכן ולחלוב נהגים על דיבור בפלאפון או מהירות.

החוכמה היא למצוא פתרון לכבישים הבעייתיים באמת, ששם מתרחשות רוב התאונות. לדוגמא צמתים בעייתיים או כבישים עם ראות גרועה.

שוטר אחד אמר לקרוב משפחה שלי משפט חכם:

 

איפה דייג הולך לדוג?

 

איפה שיש דגים.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רגע, אם עושים כאלה מבצעים, לא אמורים שלא להודיע על זה, על מנת להשיג תוצאות מירביות?!

גם אם תודיע, גם אם לא תודיע. לא מזיז להרבה אנשים.

למה חסר אידיוטים שעושים דברים לא חוקיים מול/מאחורי/ליד ניידת משטרה?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
גם אם תודיע, גם אם לא תודיע. לא מזיז להרבה אנשים.

למה חסר אידיוטים שעושים דברים לא חוקיים מול/מאחורי/ליד ניידת משטרה?

אוקיי שלא מודיעים יש פחות מודעות ויותר נהגים "עבריינים" לתפוס...

 

פירסום כאלה דברים ממש מיותר לטעמי, אם כבר עושים אז בשושו!!

Polo 2012

פורסם
אוקיי שלא מודיעים יש פחות מודעות ויותר נהגים "עבריינים" לתפוס...

 

פירסום כאלה דברים ממש מיותר לטעמי, אם כבר עושים אז בשושו!!

כאשר תיהיה מפכ"ל המשטרה, תעשה דברים ב"שושו"...

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אם לא היו מפרסמים את המבצע הוא היה מאבד מערכו-ערך ההרתעה.

מצד שני מבצעים מסוג זה- מבורכים ככל שיהיו - זמניים בלבד ונועדו לטפל בסטטיסטיקה החודשית\תקופתית.

בכדי שלא יזכרו את התקופה הזו כגרועה בכל הזמנים ,ותוכל להשתמש כ"קלף" פוליטי למפכ"ל היקר וחבר מרעיו לכשיגיע יומם להכנס לפוליטיקה הישראלית- כמו כולם...

דרך מקורית למניעה לאורך זמן- חוששתני שלא תגיע ממשטרת ישראל,

אלא רק מאגודות הנלחמות בנגע והשפעתן על הממשלה.

לכן כולנו ,הציבור שבאמת איכפת לו , צריכים לקחת חלק בפעילות התנדבותית בעמותות כגון אור ירוק וכד'.

(וכן אני גם מתנדב...)

צונזר.... :?

פורסם

כרגיל - מחפשים את המטבע מתחת לפנס...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
, צריכים לקחת חלק בפעילות התנדבותית בעמותות כגון אור ירוק וכד'.

(וכן אני גם מתנדב...)

אור ירוק תומכת (ומקדמת) בהצבת מצלמות מהירות בכבישים מס' 1,2,5,65,70,90 ונידמה לי גם בכביש מס' 25 (אם הזיכרון עדיין עובד כמו שצריך).

 

מי שמרגיש שזו הדרך - שילך ויתנדב לעמותה הזו

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

מישהו ראה/קיבל דו"ח בימים האחרונים?

עוד מעט יבוא X-plane עם שאלת הדו"ח השבועי :hihi:

 

אני מאוד בעד המבצע הזה. אנשים רואים ניידת (אן סתם אוטו שנתקע בשוליים), מאיטים ונוסעים פתאום כמו שצריך.

אם אנשים ינהגו "בפחד תמידי" מהניידת שמתחבאת להם אחרי הסיבוב תתחיל להתפתח כאן תרבות נהיגה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה שאתה מציע זאת הכנה לדיקטטורה...

 

אם אנשים "יסעו בפחד" הם לא יבצעו עברות,

אתה יכול גם להגיד, שאם "אנשים יחיו בפחד", אז בכלל לא יהיו עברות ופשע.

פורסם

כל הכבוד למשטרה על הכתבה והתמונה עם עשרות מכוניות ושוטרים במסדר יציאה

תאונות זה לא ימנע אבל העיקר העמידה מול מצלמות התקשורת.

פורסם

דיקטטורה? לא ממש.

אבל אם אנשים יחשבו פעמיים לפני כל מעשה שלהם - תהיה לנו ארץ הרבה יותר טובה.

 

איתמר.

 

 

מה שאתה מציע זאת הכנה לדיקטטורה...

 

אם אנשים "יסעו בפחד" הם לא יבצעו עברות,

אתה יכול גם להגיד, שאם "אנשים יחיו בפחד", אז בכלל לא יהיו עברות ופשע.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אנשים רואים ניידת (אן סתם אוטו שנתקע בשוליים), מאיטים ונוסעים פתאום כמו שצריך.

אם אנשים ינהגו "בפחד תמידי" מהניידת שמתחבאת להם אחרי הסיבוב תתחיל להתפתח כאן תרבות נהיגה.

פחד תמידי אעלק, אצלי זה להפך, כשאני רואה ניידת בסביבה זה רק נותן לי חשק ללחוץ עוד על דוושת הגז ולהעלם מהמטומטמים האלה. לנהוג בפחד זה מאוד מאוד חכם, הרי ידוע ומוכח שנהג לחוץ ועצבני זהו נהג מושלם אז זהו שלא. תרבות נהיגה אעלק. תרבות נהיגה לא נרכשת מזה שמשטרה באה ומבצעת מבצעי אכיפה מטומטמים ולא יעילים, אלא ע"י חינוך ולימוד.

 

לפחות מישהו מזיז את התחת שלו מהכיסא מול המחשב ומנסה למנוע תאונות דרכים, לא משנה מאיזה סיבה הן קורות. ומיותר להגיד שאתה לא בדיוק עושה את זה, אז אם אין לך מה להגיד, אל תגיד.

ונוכחות משטרתית בכבישים תמיד מרגיעה את הלך הרוחות, בין אם אנחנו רוצים ובין אם לא.

ואללה להזיז את התחת מהכיסא ולעשות משהו, לא משנה מה העיקר שנעשה משהו. לא משנה אם זה תורם או לא, לא משנה אם זה יעיל או לא, העיקר נוכל להגיד שעשינו משהו ואנחנו עושים משהו ולא יושבים בחיבוק ידיים, ע"ע עצומת אור ירוק, שאני פשוט מאוד בטוח שהיא תרמה עמוקות לבטיחות בדרכים. ונוכחות משטרתית אצלי לפחות לא מרגיעה שום הלך רוחות, זה פשוט מעצבן אותי לראות אותם חוסמים את התנועה ומפריעים לשאר המכוניות לפתח מהירות סבירה, זה מעצבן אותי לראות את הצ'קלקה שלהם דולקת ומסנוורת אותי באמצע כביש מהיר כשאין שום צורך בה ויש עוד הרבה תלונות עליהם.

ROOONEEYY


×
×
  • תוכן חדש...