Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מורה הנהיגה שלי דורש ממני לשלם 120 ש"ח עבור בדיקת רופא כללי ובדיקת ראיה (זה כולל גם ספר תיאוריה [שיש לי כבר] ושלט נהג חדש).

או לשלם 95 ש"ח עבור ספר תיאוריה ושלט נהג חדש :roll:

 

האם חובה עלי לשלם זאת? את הבדיקות הללו אני מקבל חינם בקופ"ח שלי, ואת בדיקת הראייה אני מקבל חינם אצל האופטומטריסט של הורי.

 

לטענתו של המורה, "ארגון מורי הנהיגה" דורש זאת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלט נהג חדש? מה זה לעזעזל.

ספר תאוריה?שטויות,אתה מביא למורה 50 שקל פקדון,.משתמש בספר והוא מחזיר לך 50 שקל בחזרה.

לגבי בדיקות -אם יש לך בחינם,בחינם.

מה אין לך רשיון?

תשמע ממני,לא מזמן סיימתי שיעורים ובקרוב יגמר לי המלוה :) מאוהאהאה

פורסם

אף פעם לא שמעתי על דרישה כזאת.. אני את ספר התאוריה קיבלתי מתנה בשיעור הראשון מהמורה ואת השלט נהג חדש קיבלתי גם מתנה עם קבלת הרישיון.... {ושילמתי 90 ש"ח לשיעור}

 

תלך עם הטופס הירוק לשתי הבדיקות ותעשה אותם ותתחיל לילמוד לא ניראה לי שיש איזו סיבה לשלם לו את הסכום הזה

 

ואגב תיבדוק את הנושא טוב ותיראה אם יש קטעים כאלה אצלו אני בימקומך הייתי חושב על להחליף מורה

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

בקיצור, לא קיים דבר וכזה והבית ספר פשוט רוצה לעשות קופה? :x

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ברח מהמורה הזה. מנסה לדפוק אותך...

מקסימום קנה ספר תיאוריה בעצמך. 50 שקל בדיוק בכל חנות ספרים. שלט נהג חדש- 9.90 ש"ח. בדיקות רפואיות+עיניים- כל אחד כמה שהוא משיג. שלי היו בחינם. הלכתי לרופא משפחה ובדיקות העיניים היו אצל רופא העיניים של המשפחה. חינם.

תברח. מה זה 90 שקל לספר משומש ושלט?! וגם בשלט יש פרסומת למורה. אז זה בכלל אינטרס שלו לתת לך אותו בחינם ברגע שאתה מסיים ללמוד.

 

מאיזה איזור אתה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בדיוק..

מה זה השטויות האלה?

אתה לא צריך ממנו ספר, ולא צריך שלט נהג-חדש (אני אביא לך את שלי..) ולא צריך בדיקות רפואיות ולא צריך כלום..

אני ממורה כזה הייתי מתרחק.. משקר בפנים בלי בושה..

ואם אין אפשרות אחרת, הייתי מבקש הצעת מחיר כתובה - מחיר לכל שיעור, מחיר לטסט פנימי (אם הוא גובה על זה כסף..) ומחיר לטסט של משרד הרישוי.

 

בהצלחה ילדון ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בזמנו כשלמדתי לנהוג המורה לא דרש כלום...בדיקות עשיתי אצל הרופאים שלי, ספר תאוריה קיבלתי חינם

ממנו וגם את השלט של הנהג חדש..

 

בקיצור מורה גנב- חפש מורה אחר

 

דרך אגב עכשיו משרד הרישוי דורש חתימה של רופא שמכיר אותך וטיפל בך, בניגוד למה שהיה נהוג

שכל רופא יכל לחתום.

1.8T 8)

פורסם

אהלן אוראל,

 

מורה כזה גם ינסה לעכב אותך בהגשה לטסט, ויכשיל אותך בטסט הפנימי (שטות גמורה, שלי דעתי לא מעוגנת בשום חוק, ואיני יודע אם משרד התחבורה מודע לקומבינה הזו). תתרחק ממנו.

 

לגבי הטסט הפנימי - איך משרד התחבורע לא עושה כלום בנידון??!

פורסם

אוראל שתהיה לי בריא,אמרתי לך לבוא למורה שלי לשעבר.

 

 

המורה הזה מנסה לעשוק אותך,עלק ''חבר''.

 

 

ספר תיאוריה ולוח תמרורים חינם ,80 שקל לשיעור,בעת קבלת הרישיון אתה מקבל שלט ''נהג חדש''.

 

אני יודע שזה נשמע כמו פרסומת,אבל זה הנורמה אצלנו בראשון.

פורסם

במקומך לא הייתי נשאר איתו.

הוא גם בטח ישקר לך ויגיד לך שאין לו טסטים כדי שתיקח עוד שיעורים וככה הוא יעשה קופה.

 

אגב, שלט די נחמד תוכל לקבל במתנה מאור ירוק אם תתקשר אליהם אחרי/קצת לפני שתעבור טסט. הם יעשו פגישה איתך ועם ההורים שלך ותקבל כל מיני דברים והכל בחינם. והכי חשוב הם לא יזיינו בשכל על מהירות ודברים שוליים.

פורסם

אם אני לא טועה(ואני ממש לא בטוח), הייתה כתבה בYNET שחובה לעשות בדיקת עיניים באופטיקה מוסמכת של משרד הרישוי ולא "סתם" רופא עיניים בגלל הקומבינות שהולכות...

תבדוק בYNET אני לא בטוח, אבל אני זוכר שהייתה איזו כתבה כזאת בנושא.

אמרת למורה שלך שאתה רוצה לעשות בדיקה אצל הרופא משפחה שלך? כי לא, אז המחיר באמת 120 שקל...

עד מתי ספטמבר 08.:(


×
×
  • תוכן חדש...