Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוראל שתהיה לי בריא,אמרתי לך לבוא למורה שלי לשעבר.

 

 

המורה הזה מנסה לעשוק אותך,עלק ''חבר''.

 

 

ספר תיאוריה ולוח תמרורים חינם ,80 שקל לשיעור,בעת קבלת הרישיון אתה מקבל שלט ''נהג חדש''.

 

אני יודע שזה נשמע כמו פרסומת,אבל זה הנורמה אצלנו בראשון.

אתה יכול בבקשה לרשום את הפרטים שלו? גם אני מחפש מורה וכמו שתארת אותו הוא נשמע אחלה (כן אני מראשון 8) ).

אהה ו..על מה הוא מלמד? לא שזה ממש חשוב אבל בכל זאת...

:wave2: Cya

Ofer

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
(שטות גמורה, שלי דעתי לא מעוגנת בשום חוק, ואיני יודע אם משרד התחבורה מודע לקומבינה הזו)
אם אני לא טועה, בכרטיס תלמיד האישי שלך כתוב ש: "תלמיד זה נבחן במבחן פנימי של בית הספר ועבר אותו" ועל הסעיף הנ"ל צריך לחתום המורה שלך ומנהל הבית ספר או הבוחן הראשי בבית ספר, משהו כזה, ככה שזה כן מעוגן בחוק. אל תדאג משרד התחבורע מודע להכל.

 

נ.ב

מורה טוב לא נמדד בזה שהוא מחלק תמרורים חינם או שלטים מפגרים עם הפרסומת של עצמו בחינם, מורה טוב הוא כזה שמלמד בצורה טובה ויסודית. ד"א כפי שאמר מר. דיסקבר, לבדוק טוב טוב את כל המחירים הנוגעים בדבר (מחיר טסט, מחיר שיעור, מחיר מבחן פנימי) וכ"ו לפני שמתחילים ללמוד אצל המורה.

ROOONEEYY

פורסם

ואה ואה.. איזה קופה מנסה לעשות עליך :)

 

הבדיקות היחידות שאתה צריך לעשות , עושים בטופס הירוק שקיבלת מממסי .. ושום דבר שהמורה יגיד או יחייב אותך זה לא "בחוק"

 

לקנות שלט נהג חדש אפשר ב 10 שקל בכל חנות , ואת הספר של הלימוד לתאוריה בכלל תזרוק לפח ותלך לכאן:

 

http://lamed.dapim.co.il

פורסם

מה שאיני מבין, זה למה לקחת כסף (יותר משיעור רגיל) על טסט פנימי... זה מעצבן...

 

על זה - איך משרד התחבורע לא עושים משהו? (או שכנראה זה לא ממש מעניין אותם)

פורסם

אני למדתי בדיוק לפני שנה , המורה נתן לי את הספר תיאוריה מתנה , נתן לי גם שלט , על שיעור הוא לקח לי 80 שקל.

הטסט הפנימי שלי היה הנסיעה הכי גרועה שלי בכל השיעורי נהיגה ,בכל זאת העביר אותי.

ושילמתי על הטסט הפנימי כמו על שיעור רגיל.

בקשר לבדיקות זה חינם דרך הקופות חולים .

 

אומנם המורה שלמדתי אצלו חבר של אבא שלי אבל לכולם הוא לוקח ככה והוא בנאדם אמין מאוד.

צריך ללכת לבנאדם שיהיה אמין איתך , אם הוא מנסה להוציא ממך כסף על כלום עוד לפני שהתחלת הוא ינסה לעשות את זה גם עם הטסטים בשלב מאוחר יותר.

פורסם

גם כשאני למדתי נהיגה לפני הטסט כשניגשתי לטסט פנימי זה היה בסה"כ 10-15 דקות נסיעה עם מורה אחר מאותו בית הספר, כאשר המורה שלי הלך לעשות "טסט פנימי" לתלמיד של אותו מורה..

נפגשנו בנקודה מסויימת, עשינו סיבוב בעיר (פ"ת) וחזרנו לנקודה אחרת שנקבעה..

לא עלה יותר כסף משיעור רגיל ושום בעיות.. בסוף המבחן המורה אמר לי לשים יותר דגשים על א' ב' ג' - וזהו..

עברתי. בלי קונצים ובלי יותר מידי שטויות..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מי שרוצה מורה באמת ברמה מצויינת,יש לי.

אני אישית בדקתי את מרבית מורי הנהיגה בראשון לפני שהתחלתי,אני יכול להמליץ עליו בלב שלם.

 

לא יודע אם זה בסדר שאני עושה לו ''פרסום'' אבל באמת הוא משהו מיוחד,מורה לחיים, לא רק לטסט.

 

 

לגביי הרכב שלו:

אני למדתי על סיאט טולדו.

היום חבר שגם לומד אצלו ניגש לטסט,והוא סיפר לי שגנבו למורה את הרכב במהלך החג,לכן הרכב העדכני אני לא יודע.

 

 

תזכיר את השם שלי,תקבל מחיר מיוחד:wink: .

 

זאב צור:0524701063

 

יש לציין ,שאין לי שום מטרת רווח לפירסום,אני את שלי כבר סיימתי.

 

לירון,טסט ראשון שיעור 32

פורסם

לי לא עשו בכלל טסט פנימי, הבאתי למורה שלי מישהי (למטרת לימודי נהיגה) והוא ביטל לי את הטסט הפנימי.

הוא גם אמר לי במידה וישאלו אותי אם עשיתי טסט פנימי לענות כן ולתת להם שם של מורה.

ככה זה פה בישראל חאפרים אחד אחד..

 

העיקר רשיון יש.. :)

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

זה לא העיקר יש רשיון... צריך גם ידע בסיסי לפחות :|

 

בכל מקרה, עד כמה שאני זוכר, בזמני, היה צריך לעשות את הבדיקה אצל רופא עיניים. זה עלה כמה עשרות שקלים בודדים שלא הלכו למורה, אלא אל קופת החולים שלי.

 

את הספר, השלט (שזה באמת שטות) קיבלתי מהמורה, בשיעור הראשון.

 

טסט פנימי היה לי עם מורה אחר (שלי הלך לבחון את התלמידה של המורה שבחן אותי). בכלל לא אמרו לי שזה טסט פנימי. בסוף קצת דגשים, וסיימנו.

 

אוראל, נסה את המורה שנתתי לך, הוא לימד אותי, אדם זהב באמת.

!AWDSOME

פורסם

ספר תאוריה אצל המורה שלי עלה 30 ש''ח :neutral:

 

בדיקת ראיה עולה 20-25 ש''ח

 

שלט נהג חדש עולה שקלים בודדים...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני לא מסכים עם חלק מהדיעות כאן.

אני כן שילמתי את 120 השקלים של ה"אגרת מורי נהיגה+בדיקות רפואיות)

וגם אני חשבתי ללכת ולעשות את זה בעצמי במקום זה.

אבל אהבתי מאד את המורה שלי, והיו לי 7000 המלצות עליו אז החלטתי שאני מעדיף לשלם את ה120 האלה ולקבל טסט מוקדם ככל האפשר במקום שהוא "יעניש" אותי על זה אח"כ..

לדוגמא: טסט ראשון נקבע לי אחרי שיעור 25 (דחפנו 3 שיעורים בזריזות)

והשני ב32.

 

לפעמים עדיף לשלם עוד קצת בהתחלה כדי לא להגרר לשיעורים מיותרים אח"כ וכדי שהמורה לא יתעצל עלייך!

 

ואני מדגיש מדובר על מורה טוב! אם הוא לא היה טוב לא הייתי משלם!

 

אגב, ספר תאוריה ושלט קיבלתי חינם.

וגם כמה פעמים הוא אפילו קנה לי אוכל,ככה שבמקום 120 שילמתי על זה אולי 70 :p

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...