Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהים,

בחישוב שעשיתי של יחס כוח משקל, של משקל חלקי כוח

כאשר הצבתי במשקל 800 קילו אני מעריך אחרי השטלת מנוע. לפי קארפוליו ג'אסטי ישנה שוקל בערך 700 קילו..ולפי נתון ממה שרשום בסרטונים 285 כוח סוס, מגיעים לבערך 2.8

נתון שאם תרצו עומד עם מרצדס SLR כמעט בדיוק.

שזה די מרשים, שוב במידה והמשקל נכון והכוח סוס נאמן למה שרשום,

הבעיה היא שכוח סוס ומשקל זה לא הכל במכוניות, יש הרבה יותר מזה, החל מאווירודינמיקה עד לשיפורי גיר קלאץ' וכו' שיקבעו את היכולת של הרכב להעביר במידה הטובה ביותר את הכוח לגלגלים.

ובגלל זה אני לא מאמין שיש סיכוי שהרכב "עומד" עם SLR.. אבל בכל זאת תודו שזה נתון מרשים במידה והוא נכון ממש אחלה פרויקט! הלוואי עלינו בארץ..

אחלה סרטונים תודה שחלקת עימנו!

2.8 אלוהים..

אני דווקא הייתי שם את כספי על הג'אסטי בעיניים עצומות.

ה-SLR היא חזירה גדולה ומפוארת...נכון היא מכונית על וסופר מהירה אך תחושתי שלי היא שהיא תפסיק כאן.

למכלולי סובארו טורבו לסוגיהם אין בעיה לעמוד בהספקים גבוהים/גבוהים מאד ולהוריד את הכוח בצורה יעילה עד מאד לאספלט/בוץ או מה שלא יהיה.

:)

Down shift to drift

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הג'סטי 4X4 המקורית לא מתאימה לשימושי כביש, המערכת ההיא הייתה מיועדת לשטח בלבד, מקסימום מכנית ללא התערבות אלקטרונית ונטולת דיפרנציאל מרכזי, מה שאומר שעם 4X4 משולב לא ניתן לפנות עם האוטו הזה בכביש סלול.

ככה שבטוח שגם הסרנים נלקחו מהאחות הגדולה ולא השתמשו בג'סטי 4X4 מקורית.

(סתם נק' שעלתה לי בראש)

אופנוען

פורסם
הג'סטי 4X4 המקורית לא מתאימה לשימושי כביש, המערכת ההיא הייתה מיועדת לשטח בלבד, מקסימום מכנית ללא התערבות אלקטרונית ונטולת דיפרנציאל מרכזי, מה שאומר שעם 4X4 משולב לא ניתן לפנות עם האוטו הזה בכביש סלול.

ככה שבטוח שגם הסרנים נלקחו מהאחות הגדולה ולא השתמשו בג'סטי 4X4 מקורית.

(סתם נק' שעלתה לי בראש)

יש סבירות די גדולה שהישתמשו בכל מיכלולי ההנעה של האחות הגדולה... אחרת ב 50 מטרים הראשונים היה שביל של גגש"ים ושיברי חלקים אחרים... ;)

ויכול להיות שזה מה שקרה, פשוט הם לא צילמו את הפאדיחה ואמרו "אהה, כן, גם הרכבנו גיר של WRX... סתם ככה, כי בא לנו...":roll:

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מ-ד-ה-י-ם!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

יש פרוייקט דומה בסובארו DL, שנראית כמו האוטו של השכן הדוס שלל כולנו .. אין אינטרקולר מקדימה (שנראה לעין) אין שום הגה או כיסאות .. כלום

 

DL רגילה לגמריי ... שנוסעת .... ררררר :)

פורסם
לגבי הפרוייקט, אם לו זה עלה 7000$ כאן תכינו 30000 ש"ח.
אתה מתכוון כאן להכין 100,000 אלף שקל, אם המחירים המופקעים שבעלי הסדנאות לוקחים על זמן עבודה ולהכין את כל המתאמים המחירים פשוט לא שפויים, אפשר לקנות רכב רק במחיר של השיפורים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
יש פרוייקט דומה בסובארו DL, שנראית כמו האוטו של השכן הדוס שלל כולנו .. אין אינטרקולר מקדימה (שנראה לעין) אין שום הגה או כיסאות .. כלום

 

DL רגילה לגמריי ... שנוסעת .... ררררר :)

בארץ או בחו"ל?

פורסם

מי שמעיין ב"מכירה" ימצא אוטביאנקי למכירה וגם פיאט קופה לפירוק.

 

מ..מ..מ

il live when i live i sleep when i die

פורסם

בחו"ל זה נפוץ לעשות השתלות כאלה, הם קונים WRX לאחר תאונה , ועם הידע והידים הטובות, הם משתילים אותו בכל רכב שבוחרים בעצם, אם זה נכנס בגאסטי, זה ייכנס בכל רכב, ופשוט מאוד , אתם מקבלים מפלצת בתחפושת של ברבי, וזה לטעמי הכי יפה , רכב פשוט למדיי , שלוקח כמעט כל מה שזז על הכביש.

אם זה היה בארץ,לפי דעתי, אין מי שעומד איתו.


×
×
  • תוכן חדש...