Jump to content

greaser

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי greaser

  1. greaser

    החלפת שם משתמש

    מכיוון ששינוי יוזר הוא דבר שמבקשים כן צריך להתייחס לבקשות כאלה. שיקבעו כללים לשינוי יוזר כולל זמן בין בקשה לבקשה. ככה פשוט
  2. greaser

    החלפת שם משתמש

    צריכים להיות כללים ברורים (אני לא זוכר שיש התייחסות בתקנון של האתר לזאת) בעניין שינוי יוזר. בנסיבות מסוימות ניתן להיענות לבקשות מסוימות. אפשרי לחייב את מי שמשנה את היוזר לכתוב בחתימה כי הוא לשעבר אקס ווי זד. ראיתי שזה אף נעשה באופן וולנטרי על ידי אחד שכן צלחה דרכו לשינוי היוזר באחת מהשיטות המפורטות מעלה טרד זה
  3. אם רק יורשה לי להאיר ולהעיר, פלגים מוציאים מיד אחרי נסיעה לבדיקה. ודבר שני, ויזואלית אינה בדיקה מספקת דרוש ציוד מיוחד לבחינת פלגים לעומק - מעין פנס. נ.ב - היה כאן למיטב זכרוני שרשור על זה. חוטי הצתה גם הם נבדקים בהתנגדות אך לטעמי אם הם קשים ונראים "שבורים" פיזית ונפשית רצוי להחליפם. מה גם שנהוג להחליפם כל זמן קצוב.
  4. תקנה מכשיר חשמלי שקוטל חרקים ומקם אותו בסביבה של הרכב. הזוי..הזוי.. לא נראה לי שיש לך סיבה לחשש היחידים שמסוגלים לעכל חוטי חשמל הם חיות לא סימפטיות אחרות- חולדות. לי היה ברכב דייר לא מוגן ולא רצוי - עכביש שיצא כל פעם מחור האיוורור וברח פנימה בהתרסה.
  5. מי שמעיין ב"מכירה" ימצא אוטביאנקי למכירה וגם פיאט קופה לפירוק. מ..מ..מ
  6. בתחנת דלק יש סיכוי שיחטפו את האופנוע... אצל שכן שלי גנבו לפני כמה שנים זד6 וכל פעם היו מוצאים אותו במקום אחר. מקווה שגם כאן האבידה תוחזר לבעליה הגאה..כי יש לו סיבה. כלי יפהפה
×
×
  • תוכן חדש...