Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארץ ראיתי במו עיני באגי עם מנוע של ג'י טי.

 

שמועות עקשניות שאין להן ביסוס מספרות על חיפושית וטנדר סובארו עם הסבה דומה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיים טנדר סובארו אימפרזה טורבו סטייל באזור הצפון.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
בחו"ל זה נפוץ לעשות השתלות כאלה, הם קונים WRX לאחר תאונה , ועם הידע והידים הטובות, הם משתילים אותו בכל רכב שבוחרים בעצם, אם זה נכנס בגאסטי, זה ייכנס בכל רכב, ופשוט מאוד , אתם מקבלים מפלצת בתחפושת של ברבי, וזה לטעמי הכי יפה , רכב פשוט למדיי , שלוקח כמעט כל מה שזז על הכביש.

אם זה היה בארץ,לפי דעתי, אין מי שעומד איתו.

הקונספט חמוד, כל עוד אתה לא מנסה לפנות או לבלום, מה שמשאיר בידיך רכב ל"פורמולה פתיחות ברמזורים" שזה אולי לא רע בשביל פתיחות ברמזורים ואפילו די משעשע, אבל בדרך כלל פה זה נגמר ואתה נוסע על POS שאר הזמן (Piece of shit)...

 

יש לי חבר כאן שיש לו מיצובישי קולט מהדגם של סוף שנות השמונים, לא המעוגלות שיש בארץ אלא אחת מאלו שנראות ממש כמו מכונת כביסה, בעיקר כשהן בצבע לבן כמו שלו.

כאיש מיצובישי ברוחו, שתל החבר את כל החלקים שהופכים את המיצובישי אקליפס GS-T למיצובישי אקליפס GS-T, דהיינו - מנוע מוגדש 4G63, גיר, ציריות וכו', ותוך כדי הוסיף לסלט מגדש GT35R, אינטרקולר מוגדל, ECU של AEM ומזרקים של 880CC.

כמובן שהכל מגובה בצנרת "3 מההתחלה ועד הסוף.

על הדיינו האוטו מוריד 439 כ"ס ומגלגול הוא מפרק כל דבר שזז, כולל את הסופרה שהייתה לחבר שלי אחר עם מעל ל-650 כ"ס, פרארי מודנה משופרת קלות, כל איבו או STI עם כמות סוסים דומה ובערך 99.9% מהרכבים שאתה וגם אני פוגשים על הכביש.

 

שאר הזמן זו מכונת כביסה על גלגלים.

וזו לא מחמאה.

 

מוטי

פורסם

אני לא מבין משהו

אם הם החליפו מכלולים

מנוע ושאר ירקות מה זה משנה ?

מבחינת משקל נשמע כאילו הם חסכו את הפח שגם ככה משקלו זניח

תקנו אותי אם אני טועה .

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

כי באוטו יש יותר ממנוע.

יש שלדה, ולמרות שהיא עשויה מפח, הפח הזה לא כ"כ זניח.

יש גיאומטריית מיתלים, ואת זה אתה לא מחליף.

יש מערכת היגוי, ובה בד"כ לא נוגעים.

יש עוד הרבה דברים... מנוע ומכלולי הנעה הם קצה הקרחון..

 

מוטי

פורסם
בארץ ראיתי במו עיני באגי עם מנוע של ג'י טי.

 

שמועות עקשניות שאין להן ביסוס מספרות על חיפושית וטנדר סובארו עם הסבה דומה.

זה הטנדר סובארו המדובר?

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=E26241AD6F8A4F2A8487362983421D5B&alid=

 

כל הקרדיט לבחור הזה:

http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=51984&PN=2

פורסם

אתהר רוצה לומר לי שזה טנדר סובארו???

norm_B9A32E1A7F3C4805B378CEB0B215FB49.JPG

 

אם לא הדלת הייתה מסגירה בחיים לא הייתי מנחש שזה סובארו טנדר.

מ-ד-ה-י-ם, איזה עבודה יפה!

יש איזה תמונות לא טלפוניות, ככה לשטוף על ממש את העיניים?

 

לא מזכירה בחזית ניסאן סקייליין?

אופנוען

פורסם

אכן כן, הוא עושה יופי של עבודות.בחור מוכשר מאוד.

בקסארה היתה גם פצצה של מערכת אם אני זוכר נכון מופעלת ע"י מחשב.

פורסם

טנדר מיוחד מאוד,איזה מנוע מושתל בתוכו? בחיים לא הייתי מזהה שזה סובארו טנדר,מ-ה-מ-ם.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

  • אחראי פורום
פורסם
קיים טנדר סובארו אימפרזה טורבו סטייל באזור הצפון.

שהלך לעולמו , אם אנחנו מדברים על אותו אחד.

יש עוד טנדר מהצפון, מותקן בו מנוע של לאונה RX .

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...