Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשרי....

אני ניקיתי רדיאטור בעזרת סילית לקומקומים....

למה? ככה...

להגיד לך שזה מה שיציל לך את הרדיאטור, אז זה לא... זה לא יכול ליפתוח סתימה ממש "טובה", מצד שני, זה יכול להחליש מקומות בהם האבנית "סתמה" סדק קטן ואחרי ה"טיפול" זה יפרוץ...

בקיצור, אם הרדיאטור שלך סתום, פרק אותו וגש למתקן רדיאטורים, זה מה שאני עשיתי בסופו של דבר, גם הוא ישמח (כי לפרק את הרדיאטור זו "עבודה שחורה" בישבילו), וגם אתה תישמח כי זה יעלה לך פחות...

אם הרדיאטור שלך עשוי נחושת הרווחת, ניתן לתקן אותם ללא כל בעיה. אם הוא לא (הצדדים שלו עשויים פלסטיק), והוא דורש תיקון, שקול החלפה לאחד שעשוי מנחושת. שווה כל גרוש!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גילי,

 

זה רדיאטור שהוחלף לפני שנה (נחושת), כך שלא נראה לי שתהיה בעיה של נזילה.

לדעתי ההתחממות שיש עכשיו זה ביגלל ששנה שעברה שמוסכניק החליף את הרדיאטור

לא שטף את כל המערכת, ועכשיו יש חתיכות קטנות של אבנית בתוך הרדיאטור (לא דבוקות).

 

מה קרה במקרה שלך שהשתמשת בסיליט?!

 

דניאל

פורסם

אני גם השתמשתי פעם אחת בשביל לראות מה קורה (במגנום), בחומר ביתי להסרת אבנית.

התוצאה היתה מידית! ריח של מכונת כביסה.

וזהו.

פורסם

המלצתי:פרק צינור לרדיאטור ושטוף מנוע+ רדיאטור בלחץ צינור ברז...

מלא נוזל קרור ונקז אויר....

כל שימוש בחומר אגרסיבי יעשה יותר נזק מתועלת!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...