Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

רציתי לדעת אם ישנה אפשרות לחבר אייפוד למערכת שיש לי (בחתימה).

עכשיו אני יודע על שלוש אפשרויות חיבור של אייפוד:

1. דרך AUX - לא טוב לי (אין אפשרות כזאת)

2. דרך משדר FM - לא טוב גם כי האיכות ממש גרועה

3. חבור ישירות למגבר - זאת אפשרות שאני חושב עליה

 

בקשר לחיבור למגבר, חשבתי על זה אבל לפי מה שהבנתי זה לא ניתן לביצוע כי הרי אם גם הרדיו דיסק מחובר וגם האייפוד מחובר, אז כשאני מפעיל את האייפוד ומכבה את הרדיו דיסק, שומעים את האייפוד ולהיפך.

 

הבעיה שמצאתי בחיבור הזה הוא שהמתחים שכל אחד מהם מוציא שונים - ה-HU מוציא 2 V (אם אני לא טועה), והאייפוד מוציא 200 mv (וגם זה לא בטוח ב-100%). לכן, כל פעם אני צריך בעצם לשנות את ה-GAIN במגבר.

יש לי במגבר מן כניסות כאלה שקוראים להן היי פוואר, מישהו יכול להגיד לי מה זה עושה, אולי זה איכשהו קשור לבעיה שלי ויכול לפתור לי אותה (הוספתי תמונה שבה "רואים" את היציאות האלה, אני אעלה בהמשך תמונה נורמלית).

 

שאלתי היא האם יש אפשרות לחבר את שניהם ביחד בלי להתעסק כל פעם עם ה-GAIN?

 

הבנתי שיש משהו שיכול להגביר את הסיגנל, קדם מגבר או משהו כזה, אם כן אז מאיפה אני יכול לקנות דבר כזה באיזור המרכז שיגביר את הסיגנל של האייפוד לאותו דבר כמו זה של המערכת?

 

דור לוי

lighting-b400.4.jpg

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

פורסם
שלום לכולם!

יש לי במגבר מן כניסות כאלה שקוראים להן היי פוואר, מישהו יכול להגיד לי מה זה עושה, אולי זה איכשהו קשור לבעיה שלי ויכול לפתור לי אותה (הוספתי תמונה שבה "רואים" את היציאות האלה, אני אעלה בהמשך תמונה נורמלית).

 

 

דור לוי

כניסת היי פאוור זו כניסה שקולטת אות בעוצמה שנשלחת לרמקולים, מיועד בד"כ לHU פשוטים בלי יציאה למגבר. פשוט מחברים כבל מהיציאה של הרמקולים אל המגבר והוא אמור לדעת להסתדר עם אות שכזה.

פורסם

ואפשר לחבר את האייפוד ליציאות האלה???

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

פורסם

dorlevy88,

 

אי אפשר לחבר IPOD לכניסת HIGH POWER במגבר.

אם ה - HU שלך מסוגל לישלוט על צנג'ר, ייתכן וניתן ליקנות מתאם שהופך את הכניסה של הצנג'ר לכניסת AUX. בפיוניר ובאלפיין זה ניתן, אני לא יודע לגבי סוני.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בסוני בשביל להפוך את זה ל-AUX צריך לקנות מתאם שעולה 900 שקל...

יש מתאם שיכול להגביר את האות של האייפוד מ-200 MV ל-2 V??? ואם כן, איפה אפשר לקנות דבר כזה???

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

פורסם

מצטער שאני מקפיץ פשוט לא הבנתי למה אני לא יכול להשתמש בכניסות של ההיי פוואר הרי זה למערכות שאין להם יציאת RCA, בדיוק כמו באייפוד (אם תקח אותו כמערכת).

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

פורסם

ברוב המגברים הבחירה היא בין כניסות RCA לHI.

 

 

שתי אופציות יש לי להציע לך - האחת לקנות אקולייזר (ישנם זולים וטובים כאלו) בעל כניסת RCA אוקזילרי.

אני מניח שיש גם פרוססורים או מחברי ביניים שמיועדים למטרה שלך בדיוק אבל EQ יהיה תוספת נחמדה.

 

אופציה שנייה אם נוח לך לחכות קצת - צ'יפר בקרוב מתחילים להביא משדרי FM - איכותיים של חברת MONSTER CABLE עם כניסה לIPOD (ישנם גם דגמים אחרים שמתאימים לשאר נגני הMP3 אבל עדיף להשתמש בזה המיועד לIPOD).

 

יום נעים.

פורסם
יש מתאם שיכול להגביר את האות של האייפוד מ-200 MV ל-2 V??? ואם כן, איפה אפשר לקנות דבר כזה???

יש ליין דריברים עם מספר כניסות, זה פתרון מעולה אך תצפה לעלות של 500-1000 שקל.

כמו זה:

http://cgi.ebay.com/PHOENIX-GOLD-TLD66-6-CHANNEL-LINE-DRIVER-TANTRUM-TLD-66_W0QQitemZ9720217920QQcategoryZ14932QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

אפשרות שניה היא לרכוש "מיקרו ליין דרייבר" שיגביר רק את האות שיוצא מהאייפוד לרמה מקבילה לזה של ה-H/U.

http://cgi.ebay.com/Pac-Turbo-1-Turbo1-Pre-Amp-Line-Driver-Signal-Amplifier_W0QQitemZ9722975712QQcategoryZ50552QQrdZ1QQcmdZViewItem

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

מישהו יודע איפה אפשר לקנות את המיני ליין דרייבר הזה? והאם האיכות בכלל תהיה טובה?

 

תודה

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

פורסם
מצטער שאני מקפיץ פשוט לא הבנתי למה אני לא יכול להשתמש בכניסות של ההיי פוואר הרי זה למערכות שאין להם יציאת RCA, בדיוק כמו באייפוד (אם תקח אותו כמערכת).

נכון שכניסת ה - HIGH POWER במגבר מיועדת לחיבור של HU שאין לו יציאת PRE OUT (יציאת RCA), אבל הכניסה הנ"ל מיועדת לקבל את היציאה של ההגברה הפנימית של ה - HU (כ - 20Wrms), והאייפוד שלך מוציא כמה מאות של מילווטים (פחות מאחד וואט). לכן הכניסה הנ"ל אינה מתאימה לחיבור של אייפוד.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...