Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב של קיקר ובקרוב אני יקנה מונו בישבילו(קיקר 400 רמס) ואני רוצה לעשות חור ליד הסאב לההביא עוד סאב אפשרי??

יעני הסאב הראשון נמצא בצד השמאלי ובצד הימני יש מקום לעוד סאב והחור של התיבה הפתוחה נמצא מעל התיבה כלפי מעלה........האם זה אפשרי?

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

אפשרי-הכל אפשרי!

יעיל-לא!

יפגע באלמנטים-כן!

מיותר-בהחלט!

א ב ל-

*CVR בודד יעבוד מעולה בתיבה כזו אטומה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני יצלם ויראה לך את התיבה ותגיד לי אם כדי ואם יש מקום

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

אין פה מה לצלם...

אם התיבה היא באמת 48L אטומה.

אני יכול לומר לך שCVR בודד יעבוד בה היטב![בהתאם לתכונותיה של תיבה אטומה].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זאתי תיבה פתוחה......והיא גדולה

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

למה לאטום ????

היא דופקת גם כשהיא פתוחה...פשוט התיבה היא.....הסאב בצד השמאלי של החזית של התיבה ובצד בימני של החזית של התיבה יש מקום לעוד סאב....כדי להשים עוד סאב בצד הימני של החזית של הסאב(יעני אותו קיקר 400 רמס)

Hu:AUDIO-VOX(מוחלף בקרוב..)

Amp1:B2.300.4 Lightning Audio

COMP: PioNeeR TS-A6991S

Sub:KIcKER-cOMp-VR

פורסם

לא יודע ,לפי התיאור שלך התיבה הזו ניבנתה בירח...

באמת תמונה תעזור לי כי אתה לא ברור ממש בדברייך.

בכ"א

אם יש לתיבה פורט ,דחוף לו מגבת תראה אם אתה אוהב את התצורה החדשה ,אם כן -תאטום את הפורט עם חתיכת MDF ברגים וסיליקון.

על השאלה הראשונה כבר קיבלת תשובה[בדבר הוספת אלמנט נוסף על התיבה הקיימת]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...