Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן לכולם אני לא מרבה לכתוב כאן מפאת זמן אבל רציתי לשתף אותכם בפרוייקט שלי ,

החלטתי לשפץ חיפושית ולשים בה מערכת SPL רצינית!

אני מצרף תמונות ראשוניות של הפרוייקט......תגיבו.....(התמונות ישנות אני יעדכן בהמשך)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם ליייייי

נרביץ כמה חודשים של עבודה וגם לי תיהיה חיפושית משופרת בטעם שלי

נוסטלגיה

ואני חשבתי על רובר

זה רק אני או שזה LCD 21 אינץ שם?

 

לא חלום של כל אחד?

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=80527

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

זה LCD 11 אינטש שיורכב "בילדאין" בדשבורד שלה......

מספיק גדול בשביל מחשב........

אני לא ממש בקטע של לשמר את הקלאסיות של הרכב, זו האופציה הכי מקורית שלי, עשיתי בידוד חדש ברצפה, רצפה כתומה חדשה...עם שטיחים שחורים ניראים מעולה.......זוג סאבים של לאנזר MAX 12 (מה לעשות אין תקציב....כולה לSPL) שלושה מגברים........שלושתם של לאנזר........הגדול ירים את הזוג סאבים.......אחד אחראי על זוג קומפוננט של JBL ועוד 6X9 ועוד זוג סנטרים הפועלים בשתי אום...סנטר קידמי וסנטר אחורי.....כל הרמקולים מופעלים ע"י כרטיס קול של "קריאטיב 7.1" בסראונד כמובן!

פורסם

קריאטיב 7.1 יש לך מיליון דגמים........שלי ספציפית עלה כולה 90 דולר..... כמובן שבהמשך אני יחלית וישפר.....אבל יש דברים בסדר עדיפויות גדלולות יותר כגון צבע חדש וכו.

פורסם

תגיד לי בבקשה איך בידיוק אתה מחבר את החשמל של המחשב לחשמל של הרכב? יש לך ממיר מ 12 וולט ל 115 וולט?

יש לי ממיר אחד כזה בבית השאלה האם הוא יסחוב את הספק של המחשב ב 115 וולט.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

את אתה נכנס לפרוייקט כזה,

 

עדיף לך להזמין מחול ספק עם כניסת 12VDC

העלות היא לא גדולה בכלל - המשלוח גם אינו רציני

 

ואתה מרוויח פה הרבה חשמל, בחיפושית, גם אם יש לך אלטרנטור טוב, הוא לא אין סופי...

זה פחות משמעותי ברכב מודרני, למרות שגם ברכב מודרני הביזבוז הוא לחינם

 

 

אלון

פורסם

אני ינסה לסדר את התמונות אני פשוט סוגר שבת בבסיס אני ינסה לסדר עם האמצעים המעטים שיש לי כאן,

 

היתה כאן סוגיה בנוגע לחשמל......אז ככה ממיר מתח מחו"ל עולה כ 120 דולר ל200 ואאט זה ממיר שמספיק בקושי להפעיל אאת הלוח ועוד הארדיסק!

 

רציתי שיהיה כמה שפחות "קומבינות" הרי שהמחשב צריך מתח ממש ממש יציב......לא רציתי להסתמך על ספק מפוקפק...סה"כ מדובר במחשב דיי חזק.... 1600 MHZ

 

ממיר מתח ל110 ולט לא נפוץ בארץ.......לכן קניתי ממיר ל220 ולט.......מה שגם אני יוכל להפעיל מוצרים אחרים ברכב, ממיר של כ500 ואאאט עלה לי כ450 שקל..........

 

עוד בעיה שלא יכולתי לוותר על ממיר ל220 וולט.......למסך יש שנאי שמספק 11.7 וולט ממש ממש יציב אסור שיהיה כאן פיספוס.......לכן הייתי חייב........


×
×
  • תוכן חדש...