Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אשמח לקבל את תגובתכם:

כרגע אני נמצע בשלילה של חצי שנה ואמור לקבל תשובה אם אקבל את הרשיון בחודים הקרובים או לא.

בכל מקרה בעבר הייתה לי סיטרואן קסנטיה מנוע 2000 גיר רגיל עם כמה שיפורים קטנים ל מערכת הפליטה וסעפות.

האוטו היה טיל בליסטי ומה שזכור לי לטובה ממנו זה שלא משנה באיזה הילוך או מהירות ברגע שהדבקתי את הדוושה הייתי מקבל חתיכת בעיטה בגב מהתאוצה.

 

ועכשיו לחלק המעניין:

אשמח לקבל המלצה לרכב שייתן לי את אותה הרגשה א ב ל !!!

 

אישתי [כן כן יש לי כזאת בבית] לא הסכימה לאימפרזה טורבו משומשת בגלל "עודף הכסף" שלנו :-)

ואני יודע שזה הולך להיות רכב שרוב שעות היום יסע בפקקים לעבודה וממנה

אני בסה"כ רוצה אוטו שיתן הרגשה של כוח

קראתי את כל ההודעות שכתבו כאן ורובכם המליצו על 106 ראלי ועל קליאו ספורט

אבל בואו נהיה מציאותיים אין ואלו שכן פנויות קרועות שחוטות [הזבובים והעורבים חגים במעגלים]

אז אשמח לקבל תשובה וסתם כי לא ציינתי אני תמיד מעדיף רכב עם גיר ידני

תודה מראש על הזמן :wink:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

בסכום שאתה מתכוון להשקיע אכן תקבל רכב ותיק עם ק"מ מכובד,במצב שנע בין שחוט למרוט.....

 

106 ראלי, 106 GTI, קליאו RSI, סאקסו VTR או VTS, איביזה GTI וכדומה, מה שתמצא במצב סביר....

 

אהבתי את הבדיחה על ההאצות המדהימות של הקסנטיה....בכל הילוך ובכל מהירות..... בעצם למה להחליף סוס מנצח, חפש לך קסנטיה "ספורטיבית" .

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני מציע לפותח השירשור להעיף מבט במחירון שכן קליאו ספורט אפילו לא מתקרבת לתקציב - שלא לדבר על אימפרזה טורבו - עם או בלי קשר לאישה.

 

אם אתה מחפש כח - חפש מכונית אמריקאית או סאלון מוגדשת מתחילת ה90.

STI 2004

 

 

פורסם
אני מציע לפותח השירשור להעיף מבט במחירון שכן קליאו ספורט אפילו לא מתקרבת לתקציב - שלא לדבר על אימפרזה טורבו - עם או בלי קשר לאישה.

 

אם אתה מחפש כח - חפש מכונית אמריקאית או סאלון מוגדשת מתחילת ה90.

למה לרפות את ידיו של הבחור ???

יקנה בחלקים, גאנט ועוד גאנט, מגדש ורדיאטור ובסוף יגיע לרכב מושלם.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

:wink: תודה רבה למגיבים המהירים

אבל מכל מה שראיתם ו הצעתם יש איזה רכב יותר סחיר [פנוי לקניה] מה 106

סקסו שבכלל לא ראיתי ???

ולגבי האיביזה מה התקציב אל איביזה ? [אני אפילו מוכן לרדת בשנתון רק תנו לי כוח] :silly:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לצערך (וצערי) אין איביזה טורבו בשנתון נמוך מ 2001... וגם אימפרזה טורבו או איביזה טורבו לא יכנסו לתקציב שלך גם אם יהיה להם פגיעות בשילדה מכאן ועד לעיראק...

 

אופק.

פורסם
וולוו 850 ספורטיבית כמו שופל.
תודה אני גם חשבתי על 205 שלא תוציא לאישתי את העיניים כמו איזה BMW 325 משומשת

אבל וכאן השאלה מה ההספקים ?

205 ?

106 GTI

106 XSI 1.6

106 XSI 1.4

 

וכמובן מה המשקל ע"מ לקבל יחס הספק משקל.

 

[ודרך אגב קראתי כאן של850 יש לא מעט בעיות]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

ודרך אגב משהוא יודע אם כדאי לי לגעת ב הונדה האצבאק מנוע 1.6 עם 160 כ"ס ?

כי אני זוכר שהיו כאלו רק שאני כבר לא רואה אותן יותר על הכביש :?

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
יהיה לך קשה למצוא אבל יש גם את ה306 S16 עם מנוע 2000 וכ163 כ"ס כפי שאני זוכר...

אתה זוכר לא טוב, הצהרת היצרן היתה 155 כ"ס אך בפועל ההספק היה נמוך יותר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
לצערך (וצערי) אין איביזה טורבו בשנתון נמוך מ 2001... וגם אימפרזה טורבו או איביזה טורבו לא יכנסו לתקציב שלך גם אם יהיה להם פגיעות בשילדה מכאן ועד לעיראק...

 

אופק.

אבל יש קסנטיה טורבו...

ואפילו בתחום התקציב האמור...

ואפילו שומו שמיים שמורה ולא שחוטה...:-P:wink:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
אבל יש קסנטיה טורבו...

ואפילו בתחום התקציב האמור...

ואפילו שומו שמיים שמורה ולא שחוטה...:-P:wink:

ג.

וואללה נשמע סבבה אתה יכול לפרט קצת על הנפח [תחושת בטן שלי היא 3 ליטר ? ]

ומה לגבי שנתונים ? ובעיות ידועות שכדאי לחפש ?

תודה שוב לכולם על הזמן והעזרה :-)

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...