Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקסנטיה טורבו , 2 ליטר

יש לך גם xm טורבו עם אותו מנוע

גם נוחות וגם מהירות וגם זולות

תודה אבל דווקא ב XM אני לא אגע בחיים נהגתי על הרכב הזה לפני שקניתי את הקסנטייה הידנית שלי והוא פשוט כ ב ד הרכב בקושי זז

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אתה כול כך מאוהב בקסנטיה שאני פשוט לא מביןם למה פתחת את הדיון.

קנה קסנטיה 2 ליטר ידנית רכב מצויין ובשבילך מצויין במיוחד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
אתה כול כך מאוהב בקסנטיה שאני פשוט לא מביןם למה פתחת את הדיון.

קנה קסנטיה 2 ליטר ידנית רכב מצויין ובשבילך מצויין במיוחד.

מפני שאלף לא מצאתי ]אין הרבה קסנטיות ידניות שלא לדבר על פנויות הערכה גסה שלי אני מעריך שמנוע 2 ליטר ידניות יש לא יותר מ 20 ]

וגם יש את אשתי על הראש ואני לא רוצה שהיא תראה אוטו גדול.

מה לגבי ה VTI של HONDA ?

אלו שהוציאו פעם את ה 160 כס ממנוע 1600 ?

משהו מכיר ?

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
ודרך אגב משהוא יודע אם כדאי לי לגעת ב הונדה האצבאק מנוע 1.6 עם 160 כ"ס ?

כי אני זוכר שהיו כאלו רק שאני כבר לא רואה אותן יותר על הכביש :?

 

אתה רוצה לגעת????

תגיד תודה אם בכלל תמצא אחת להסתכל עליה!!....שלא נדבר על לקנות כזאת.!

סיויק VTIזאת אחת המכוניות הנדירות בארץ. וגם אם תמצא אחת כזאת היא לא תיכנס לך בתקציב.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

ה-VTI שאני מכיר דווקא שמורה כחדשה.

 

הבעיה במכוניות מהקטגוריה הזו, היא שמאלו שמוזנחות - כדאי להתרחק, ואלו ששמורות - אינן למכירה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ה-VTI שאני מכיר דווקא שמורה כחדשה.

 

הבעיה במכוניות מהקטגוריה הזו, היא שמאלו שמוזנחות - כדאי להתרחק, ואלו ששמורות - אינן למכירה.

תגיד רז מה יש לך להגיד על ה:

205 GTI

106 ראלי 1.6

106 XSI 1.6

106 XSI 1.4

106 GTI ???

הייתי שמח ל כמה תובנות בעיות ידועות ומה לעזאזל ההבדלים בין הדגמים ? [סליחה על הצרפתית]

תודה מראש טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לא הבנתי למה ירדת מהקסנטיה טורבו?

יותר חזקה (משמעותית) מזאת שהיתה לך.

לא יותר חלשה מה-V6 בהרבה, הטורבו מוסיף המון מומנט.

 

נוחות מאוד גבוה.

 

205 - מתפרקת במקרה הטוב, מתה במקרה הרע. אל תכנס לשם אם אתה לא מוכן לזה.

לגבי ה-106ים.

תעשה חיפוש, באמת שיש פירוט מלא (היה שירשור על זה) עד לרמת צבע הריפודים (ה-GTI חצי עור).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

טוב לצערי קיבלתי תשובה ממשרד הרישוי שאהיה בשלילה למשך עוד חצי שנה :-)

אז כל הנושא הזה ירד מהפרק אני מקווה שאמצע איזו VTS או ראלי במצב טוב עד אז.

תודה לכל המגיבים.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...