Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתנחם, בעת המכירה יהיה לך ניצחון מוראלי ענק על אמא שלך, ותוכל להגיד לה: "אמרתי לך!".

וזה ידידי, Priceless

:lol:

אתה כמובן צודק.

 

אבל למזלנו (?), אנחנו מסתבכים במכירת האוטו הנוכחי, ולכן נראה שנחכה כבר עד להגעת היאריס החדשה כדי לראות מה איתה.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

זהו, גם אני הצטרפתי למשפחת מחזיקי הפאביה.

 

חייב להודות שאחרי שבחנתי, התעניינתי, ובדקתי את האפשרויות אני לא ממש מבין מדוע הפאביה לא מצליחה להפוך להצלחה משמעותית יותר (בדומה להצלחה שלה בקרב נהגי המוניות). בסיכום הסופי של עלות מול חבילה כוללת שהיא מציעה לא ממש מצאתי מתחרות. יותר מזה, בניגוד למכוניות אחרות שרוכשות במשך הזמן קהל מעריצים ומולו קהל שונאים מושבעים לא ממש מצאתי קבוצה משמעותית של אנשים שמכפישים את הפאביה.

 

אשמח לשמוע תגובות

פורסם

יפה שקיבלת את ההחלטה הנכונה.

קנית מכונית שהיא הרבה יותר טובה, יותר ייחודית ויותר משתלמת ממה שהתכוונת לקנות בהתחלה.

תחזור לדווח איך היא מתנהגת בחיי היום יום.

פורסם

קנית חכם מאד, מנסיון של 1500 ק"מ בקרוב על פאביה 16V מדובר ברכב חביב ביותר.

 

אם קנית את הרכב של RS עשית טוב מאד.

 

בהצלחה, לא תתחרט.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

ואני גם שמח להכריז שהצטרפתי למשפחת מחזיקי הפאביה ואני בהחלט מרוצה !

רכב נהדר, תמורה מושלמת למחיר... היה קשה למצוא אבל השתלם לחכות.

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

×
×
  • תוכן חדש...