Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יורדים מיבניאל לכנרת.

 

עוקפים את הכנרת מדרום.

נוסעים לכיוון חמת גדר.

עולים לרמה"ג.

אחרי נסיעה כזו, מי צריך מסלול ...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

razmel

 

נו נו נו- על כביש ציבורי :?: לא ליד הילדים בבקשה.

 

מי צריך מסלול :?: אני צריך, ואני משוכנע שגם אתה.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

ואני כבר מחכה לימי מסלול ,נוסח ה?ר?ינ?ג.....

אני מעדיף בנוסח פרובנסאל , או - אם רוצים ללכת על אקסטרים - לקרדה .

 

בכבוד רב

You can ring my bell.

פורסם

איזה איש עסקים יסכים לפתוח כאן מסלול? הוא צריך להיות ממש אהבל או בעל עודף כסף היסטרי.

בכותרת העניין כבר סגור: תוך שנה וחצי יש מסלול.

 

אבל בתוך הכתבה: "זה אמנם פרויקט רעיוני שנמצא בשלביו הראשונים, אבל אני מעריך שהפרויקט יתחיל להיבנות תוך כמה חודשים, ותוך פרק זמן של שנה וחצי האתר כבר יהיה פתוח לתחרויות"

במילים אחרות, מנכ"ל פארק התעשיות גולן, אברהם (אלדו) בראל מפנטז בקול רם.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

עוד סיפור מהעיתון על מסלול מירוצים מיועד -מנכל החברה הכלכלית באשקלון הגיש את תוכנית מרכז הספורט המוטורי(לא יודע למי...)פארק מוטורי שמיועד למירוצי אופנועים ומכוניות מסוגים שונים בית ספר לנהיגה מתקדמת ופעילויות נוספות כשבכוונתם להשתלב במירוצי המכוניות הבינלאומים

פורסם

רק המשפט הזה מראה שזה לא רציני :

איש עסקים ישראלי כבר הסכים להשקיע באתר 15 מיליון שקל ולהפוך אותו למסלול ספורט מוטורי

לכל דבר

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
איזה איש עסקים יסכים לפתוח כאן מסלול? הוא צריך להיות ממש אהבל או בעל עודף כסף היסטרי.

היי, יש מספיק משוגעים כמונו שילכו לדברים האלה... לדעתי זו השקעה לתווך ארוך..

בכותרת העניין כבר סגור: תוך שנה וחצי יש מסלול.

בזה אני קצת יותר בספק....

...

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...