Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

רציתי לשאול שאלה שמרחפת לי בראש בימים האחרונים.

בבעלותי רובר 620SI. מנוע 2000 סמ"ק של הונדה אקורד.

אני יודע שקיימת רובר 620TI. מנוע 2000 סמ"ק טורבו. (אין לי מושג אם המנוע של הונדה).

 

האם אפשרי להוסיף טורבו למנוע 2000 סמ"ק של הונדה אקורד?

מה הפרוצדורה?

יתרונות?

חסרנות? (כמו צריכת דלק גבוהה מאד?)

אני ישמח לקבל קצת מידע על התהליך אם הוא בכלל אפשרי והכי חשוב... האם הוא משתלם.

תודה רבה לכל העונים.

יום טוב.

ROVER=~~

פורסם

טכנית אני מניח שזה אפשרי, אבל זה גם לא חוקי, גם לא שווה כספית וגם פוטנציאל לתקלות שונות ומשונות כתלות באיכות העבודה.

 

אה, ולך תשיג טורבו, מחשב, צמות, חיישנים וכו' מ 620 TI ומי שמוכן להתעסק עם העבודה בכלל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
טכנית אני מניח שזה אפשרי, אבל זה גם לא חוקי, גם לא שווה כספית וגם פוטנציאל לתקלות שונות ומשונות כתלות באיכות העבודה.

 

אה, ולך תשיג טורבו, מחשב, צמות, חיישנים וכו' מ 620 TI ומי שמוכן להתעסק עם העבודה בכלל.

האם זאת הבררה היחידה שלי?

לפפש טורבו וצמות וחיישנים של 620TI?

לא קיים טורבו שאפשר להתקין אותו על הונדה 2000 סמ"ק.

לא טורבו של רובר או משהו.

ROVER=~~

פורסם

בטח שקיימת אפשרות כזאת.

אתה בונה לך קיט טורבו שמותאם לרכב שלך.

אבל שוב זה לא משתלם במחינה כספית . וגם צריך להחליף עוד הרבה דברים חוץ ממנוע(אבל אני לא ידבר עליהם כי כבר פתחו המון שרשורים בנושא)

אני מניח שהרכב הנ'ל הוא גם אוטו'?

אם אתה רוצה לעשות פרוייקט טורבו קנה אוטו אחר ועליו תעשה את הפרויקט(גיר רגיל כמובן)

סיויק יכולה להיות בחינה מצויינת:)

בהצלחה.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

אני מניח שאין לך כרגע לזרוק 10 אלף שקל בשביל סכום התחלתי? ונגיד אתה רוצה טורבו טוב.

חוצמיזה אתה יכול לבצע חיפוש ולמצוא הרבה הסברים יותר מדויקים משלי ושל מגיבי השירשור.. אז בבקשה.

פורסם
האם הוא משתלם.

לא.

עדיף למכור את הרכב שלך ולקנות 620TI.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

משתלם בהחלט...

 

אם יש לך מנוע H22 שווה.... (יחזיק בקלות 10 PSI) ויש להשיג לו סעפות טובות.. (ולא יקרות)

 

אם יש לך F22 לא שווה. (טלטלים דקים)

 

 

 

מאיפה הבאתם צמות? :?

 

 

נ.ב

חיפשתי קצת בגוגל וראיתי שהמנוע של ה 620TI אינו שלו הונדה. משמע הסעפת פליטה לא תתאים.

וחוץ מזה... רק כיום הונדה התחילו לייצר מנועים מוגדשי טורבו.... וגם הם דיזל...

 

אני מוכן להרים את הכפפה :-)

קו---------------------------------------

פורסם

גם אני מפנטז על טורבו באוטו.

 

כעיקרון אם תחפש טוב ב EBAY סיומת COM וגם סיומת UK סביר להניח שתמצא מנוע קומפלט כולל הכל השייך לרובר/ הונדה.

 

טכנית אני לא בעיניין..

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

עשיתי לך את העבודה.

בבקשה ב- 50 GBP + משלוח לארץ ומיסים תגיע ל- 1000 ש"ח.

בהצלחה מנוע קומפלט של TI .

אורן

 

 

http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-600-620-TI-TURBO-COMPLETE-ENGINE_W0QQitemZ4602899484QQcategoryZ10414QQrdZ1QQcmdZViewItem

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...