Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

MCS 2008

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

 

בגלל זה בפולו 16V יש מגן מיוחד כנראה

DCP_0828.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

 

בגלל זה בפולו 16V יש מגן מיוחד כנראה

 

גם בSDI יש בדיוק את אותו ה"מגן", שדרך אגב השתחרר לי אחרי נסיעה ב180 קמ"ש.

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

 

בגלל זה בפולו 16V יש מגן מיוחד כנראה

 

גם בSDI יש בדיוק את אותו ה"מגן", שדרך אגב השתחרר לי אחרי נסיעה ב180 קמ"ש.

 

זה מאוד הגיוני אם הנסיעה היתה במדרון של הר מלא סלעים כי :

א) המגן הזה תפוס טוב מאוד

ב) פולו SDI לא אמורה להגיע למהירויות כאלה

:lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

 

בגלל זה בפולו 16V יש מגן מיוחד כנראה

 

גם בSDI יש בדיוק את אותו ה"מגן", שדרך אגב השתחרר לי אחרי נסיעה ב180 קמ"ש.

 

זה מאוד הגיוני אם הנסיעה היתה במדרון של הר מלא סלעים כי :

א) המגן הזה תפוס טוב מאוד

ב) פולו SDI לא אמורה להגיע למהירויות כאלה

:lol:

 

1. הנסיעה הייתה בכביש ישר לחלוטין.

2. כנראה הוא לא היה תפוס מספיק חזק.

3. מגיעה כמו גדולה ! 180 קמ"ש, 4500 טור, תחילת קו אדום, ה-ר-ב-ה רעש,

יותר מהר מזה היא פשוט מסרבת לנסוע.

 

:turn-l:

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

 

בגלל זה בפולו 16V יש מגן מיוחד כנראה

 

גם בSDI יש בדיוק את אותו ה"מגן", שדרך אגב השתחרר לי אחרי נסיעה ב180 קמ"ש.

 

זה מאוד הגיוני אם הנסיעה היתה במדרון של הר מלא סלעים כי :

א) המגן הזה תפוס טוב מאוד

ב) פולו SDI לא אמורה להגיע למהירויות כאלה

:lol:

 

א. הוא תפוס בברגים אבל עשוי פלסטיק די רך, קשה לי להאמין שבמפגש עם סלע הוא יעזור

ואגב גם לגולף ולבורה יש את אותו מגן, זה לא הציל רכבים שנפלו לבורות מעצ

 

ב. פולו SDI מגיע בקושי ל165 קמש, בקושי :roll:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

הציל גם הציל

רוצה לראות הוכחה ? תסתכל בתמונה המצורפת.

 

חטפתי מכה רצינית מאיזה בור שנפער בחורף בנתניה (הסימן השחור באמצע המגן)

לכל המכלולים שלום, וגם המגן לא נשבר.

מה שכן קרה זה קריעת גומייה של הצירייה שתוקנה מיד וכמובן לא קשורה למגן הגחון....

P1010009.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
סתם מתוך סקרנות, מה כואב לה ?

בניגוד לראלי שלה באמת יש רגשות :wink::hihi:, לפולו היה סדק

באגן השמן הע-ד-י-ן מאוד שלה לפני שבועיים, נזילות במערכת הקירור

ושוב סדק באגן השמן. הפעם זה כבר קטטוני... :roll:

תודה לאל ולמוסכניקים גם.

הגרמניה יצאה מהמוסך לאחר השבתה של שבוע. :roll:

מה יהיה עם ביש המזל הזה :?::?

MCS 2008

פורסם

אייל, עם כל הכבוד חתיכת הפלסטיק הזו לא עוזרת בשיט - לא קרה כלום - אז הרכב שלך לא מושלם...

ולרחלי - הרעשים הם נורמלים לחלוטין ונובעים מעצם העובדה שריפוד הגג ב-106 מודבק.

motorica.net

פורסם
אייל, עם כל הכבוד חתיכת הפלסטיק הזו לא עוזרת בשיט - לא קרה כלום - אז הרכב שלך לא מושלם...

גם בקלאסיק יש את אותה חתיכת פלסטיק "עצבנית".

בשביל ההארה הזו הקפצתי את הת'רד?

VW לא מושלמים? :shock:

 

 

As if, אשרי המאמין. :wink:

:lol::lol::lol:

MCS 2008

פורסם
אייל, עם כל הכבוד חתיכת הפלסטיק הזו לא עוזרת בשיט - לא קרה כלום - אז הרכב שלך לא מושלם...

גם בקלאסיק יש את אותה חתיכת פלסטיק "עצבנית".

בשביל ההארה הזו הקפצתי את הת'רד?

VW לא מושלמים? :shock:

 

 

As if, אשרי המאמין. :wink:

:lol::lol::lol:

 

ממש "מגן גחון" - באופנוע לא היה לי כזה :lol:

motorica.net

×
×
  • תוכן חדש...