Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון, אני רוצה לציין שאני מעוניין לשמוע בעוצמה סבבה, לא משהו מפציץ.



חשוב לי שאני אשמע יפה.

 

מגבר

JBL CS 50.4

המחיר שלו מצא חן בעיני ואני חושב שהוא יוכל לספק אותי.

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=152177



קומפוננט קידמי

Morel PULSE 6.5"

ראיתי בפורום שזה סט "זול" ומשתלם ביחס למחיר.

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401



6X9

אני לא רוצה קומפוננט מאחורה, אני מעדיף כאלו. פה אני מתלבט בין שני דגמים.

Pioneer TSA6981S

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=131076

Kenwood kfc-m6935ie

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=37399

 

חשוב לציין כי ברשותי ר"ד פיוניר 2750 והרכב הוא פיג'ו 206. את המערכת אני מתכנן להרכיב לבד. בנוסף למערכת הזו, איזו עזרי התקנה אני צריך לקנות? ומה המחיר? בערך...

 

תודה לכולם!

טל.

פורסם

אם אתה רוצה לשמוע יפה.

 

במקום רמקולים 6*9 שים סאב לא משהו רציני אפילו יד שניה

 

ואתה צריך גם קיט התקנה למגבר שיעלה לך בסביבות 100 שקל

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

זה אחלה רכיבים להתקנה, אם יש לך אפשרות שים כמה שקלים הייתי ממליץ על מורל דוטק (אפשר למצוא ב 700 ואפילו פחות) במקום הפולס.

2. אחוריים הייתי ממליץ על קנווד.

3. לגבי אחוריים או סאב - זה תלוי בך. אתה מעוניין /חשוב לך באס עמוק וחזק או שמספיק לך באס של רמקול אחורי (כשהם מחוברים למגבר הם יפיקו באס לא רע בכלל בפיג'ו 206), ותוספת של איזון הסאונד והעמקתו - שייגרם על ידי הרמקולים. בקיצור סאב -ייתן לך באס דיי חזק ביחס לעוצמת המוסיקה.

רמקולים מאחור - זה באס "נחמד" ועוצמת מוסיקה גובהה יותר.

לשיקולך.

SPL - 143.6DB

"

×
×
  • תוכן חדש...