Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

כשאני נוסע אחורה עם ב205 שלי, אני שומע תיקתוקים מהגלגלים הקדמיים ורעידות בהגה

כשאני לוחץ על הבלמים הרעשים מפסיקים.

זה קורה לרוב כשאוטו חם!

לפעמים זה לא קורה בכלל..

אין קשר לסיבוב כלשהו של ההגה.. גם כשאני נוסע "ישר" אחורה, זה קורה.

 

חוץ מזה האוטו נוסע רגיל בלי שום הפתעה מיוחדת, כמו כן לא בוצע שום טיפול תיקון וכו' במשך 6 אלף קילומטר.

 

מה זה יכול להיות?

תודה, נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

שחיקה לא מקבילה ברפידות הבלם.

 

נגיעה של הרפידה בדיסק בנסיעה לאחור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש איזושהיא סיבה לדאוג?

שמתי לב שממש בבלימה חזקה ההגה מושך טיפהלה שמאלה, וגם ברוורס התקתוקים נשמעים כאילו הם מגיעים מצד שמאל..

יש איזשהו קשר?

תודה רבה.. נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

אין לי מושג אם יש קשר.

 

בדוק את הרפידה בגלגל דופק. לא אתפלא אם היא שחוקה לא במקביל, ובנסיעה לאחור, הרפידה "נתקעת" בדיסק ודופקת.

בדוק במוסך כדי להיות רגוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רפידות הוחלפו בטיפול 10 האחרון (לפני כ 6 קילומטר)

אני יגש למוסך.. לא אוהב להתעסק בכל מה שקשור לבלמים

 

עזרת לי מאוד, תודה.

נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם
שלום

כמו כן לא בוצע שום טיפול תיקון וכו' במשך 6 אלף קילומטר.

.

לדעתי זו הסיבה היחידה

האוטו מתגעגע למוסכניק...

 

וברצינות

בנוסף למה שכתב רז - יכול להיות שמוביל הבלם שחוק ויש שם חופש.

פורסם

ל-GOLF אחרי מעבר המכשול של העמוד, אתה נבהל ובולם, טבעי, מאחר וזה קורה בנסיעה לאחור, משאבות הבלם קופצות למעלה וסוגרות חשבון עם החופש בצירים שלהן. דרך אגב ,אם באותה נסיעה רצופה לאחור תבלום שוב , אתה עלול לא לשמוע שנית את המכה , או בצורה חלשה יותר.

 

לכן , אם רכבך בולם כיאות בנסיעה לפנים, אין לך מה לדאוג, במקרה ולא , רוץ לבדוק במוסך.

לנאור, אם המצמד לא מחליק ,בנסיעה לאחור זה גורם לרעידות חזקות, גש לבדוק במוסך.

 

בברכה ZVIDOC

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

אוקי אני לא מבין מה נסגר..

 

אין לי עמודים אין לי כלום אם אפשר להיות רציניים זה יהיה נחמד.

 

תאור התקלה:

 

נסיעה ברוורס , בלימה , רעש של מכה.

 

יש לציין בנוסף כי יש רעש מאוד חזק מכיוון צד ימין כשאני מסובב הגה לשמאל בנסיעה קדימה(בכל מהירות).

פורסם
אוקי אני לא מבין מה נסגר..

 

אין לי עמודים אין לי כלום אם אפשר להיות רציניים זה יהיה נחמד.

 

תאור התקלה:

 

נסיעה ברוורס , בלימה , רעש של מכה.

 

יש לציין בנוסף כי יש רעש מאוד חזק מכיוון צד ימין כשאני מסובב הגה לשמאל בנסיעה קדימה(בכל מהירות).

אם תקרא בין השורות , יש תשובה רצינית עד כמה ויכולתי לתת. בקשר לרעש בסיבוב שמאל. אם זה תיקתוקים או נקישות. פעמוך ציריה מתחיל להיפרד ממך. אם לא זה הרעש , תן תיאור.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

זה לא תיקתוקים או נקישות..

 

הדרך הטובה ביותר לתאר את זה : כשהייתי ילד היינו שמים פחית מעוכה מתחת לכסא ואז זה נוגע בגלגל..

יש רעש מוזר של חיכוך כזה כאילו משהו נוגע בשוקולדות של הצמיג...

 

או יותר טוב...

 

יש את הפסים הצהובים בצד הדרך...שאמורים להעיר אותך...

זה בדיוק הרעש שיוצא משם בסיבוב.

פורסם
אם תקרא בין השורות , יש תשובה רצינית עד כמה ויכולתי לתת. בקשר לרעש בסיבוב שמאל. אם זה תיקתוקים או נקישות. פעמוך ציריה מתחיל להיפרד ממך. אם לא זה הרעש , תן תיאור.

קלאץ' חדש(וגיר מפרוק) הוחלפף לפני פחות מ 20 אלף קילומטר.. אני לא קורע את הקלאץ' ומשתדל ממש כמה שפחות להשאר בנקודת חיכוך על מנת לא לגמור אותו.

 

GOLFGTI - גם אצלי יש דפיקות כאלו מדי פעם. בזמן האחרון זה עבר..

מוזר האוטו הזה:)

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם
זה לא תיקתוקים או נקישות..

 

הדרך הטובה ביותר לתאר את זה : כשהייתי ילד היינו שמים פחית מעוכה מתחת לכסא ואז זה נוגע בגלגל..

יש רעש מוזר של חיכוך כזה כאילו משהו נוגע בשוקולדות של הצמיג...

 

או יותר טוב...

 

יש את הפסים הצהובים בצד הדרך...שאמורים להעיר אותך...

זה בדיוק הרעש שיוצא משם בסיבוב.

גולף , אני מציע לך לתת זאת לבדיקת מוסך, אולי דבר מה משפשף או סיפר של מיסב, מאחר ואינך נראה כבעל מיקצוע (בלי לפגוע בזכויות) תן לבדיקה , בטיחות זה לא משחק.

אותה תשובה לנאור.

בברכה ZVIDOC

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...