Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב יש שני חלונות חשמל מקוריים. החלון של הנהג עושה בעיות.

כאשר סוגרים אותו, הוא נסגר עד הסוף ומיד נפתח עד החצי. צריך לשחק כל הזמן עם הכפתור בעדינות כדי שהחלון ייסגר נורמלי מבלי שייפתח שוב. אין שום דבר שמפריע לחלון להיסגר.

ברכב יש אזעקה שמחוברת למרים חלונות. כשמפעילים את האזעקה החלון של הנהג נסגר טוב.

הרכב הוא מיצובישי קולט 1999

 

מה לדעתכם הבעיה?

 

דימה

 

 

מבקש מאחד המנהלים להעביר לטכני.

סליחה :|

פורסם

נפתח עד החצי במדוייק? וכל פעם לאותה נקודה בדיוק? או נפתח סתם לאיזושהי נקודה?

אם הוא נפתח לנקודה אחרת כל פעם לדעתי הכפתור, אם לאותה נקודה בדיוק בכל פעם אז לא הכפתור....

פורסם

יתכן ורכב זה מצוייד במנגנון בטיחות אשר מזהה כביכול יד או כל הפרעה המתורגמת על ידו לחלק גוף ומייד מוריד את החלון חזרה.

 

עת מנוע החשמל של החלון מרגיש צריכת זרם גבוהה מהנדרש (וכל תקלה מכנית קלה תגרום לכך) הוא חושב שמה שמקשה עליו ומצריך יותר זרם באותו זמן זה חלק שעלול להיות מגוף אדם וכהגנת אותו אדם הוא מריץ את החלון חזרה למטה.

 

תקלה ידועה בגולפים למינהם עם מנגוננים כאלה.

 

יש לוודא כי מסילות החלון (השרוולים בהם הוא נע) נקיות ולשמנם בספריי סיליקון שאינו תוקף גומי.

רצוי לפתוח ריפודי דלתות ולשמן את כל הצירים והחלקים הנעים ,גריז גרפית מעולה לכך.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...