Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

תתפלא...ראיתי במו עיניי במשרד הרישוי בחיפה שמעבירים

כזו טסט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם
איתי, אני סבור שמה שראית זה אחד המקוריים, יש כמה בודדים בארץ מקורים עם לוחית אספנות והכל...
מה שראיתי בבירור היה חיפושית בעברו, רואים את שארית

החלון הקדמי (הרבה בוני באגים מעדיפים להשאירו) ועם הרעש אי אפשר לטעות...

אם יש כאלה מקוריים - יכול להיות, אני פשוט לא נתקלתי.

 

בחו"ל הם נקראים beach buggy ולפחות באנגליה אפשר לנהוג בהם עם רישוי מלא.

טוב, שם גם טנק יכול לקבל רישוי , על בסיס של "רכב זחל" כמו קארטרפילר למשל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בשלהי שנות ה50 השמחות ישראל פתחה את שעריה לכל מני כלי רכב, ובניהם היה החיפושית בעלת "מרכב פתוח" שמסתובבות עדיין ברחבי הארץ ומורשות ליסוע על כבישי ארצנו עם צמיגים רחבים וז'אנט '14כיום יש לקנות (בעיקר בחו"ל) קיטים של בודי מפיבר(כמו המקורי) או בעל צורה שונה. בכול אופן רק הבודי אינו מורשה ואינו ניתן(חוקית)להרכבה על חיפושית רגילה בארץ הקודש.

 

אלא עם משיגים חיפושית תמימה משנות החמישים שמורשה לשאת מרכב פתוח.(תחשבו על האפשרויות):shock2: :shock2: :bad-word::shock3:

---אופנוע זה כמו בחורה רק בלי החסרונות!!!---

פורסם

קצת סדר בבלגאן:

אין דבר כזה באגי מקורית. כל הבאגי'ס שמבוססות על חיפושית החלו את חייהן כחיפושית רגילה, ועברו הסבה בעזרת קיטים (לרוב מפיבר) כמו זה שמוצע כרגע למכירה.

פעם (עד שנת 78 אם אני לא טועה) היה אפשר להסדיר ברשיונות את ההסבה. היום, לצערנו, זה בלתי אפשרי - ולכן רק חיפושיות שהוסבו לבאגי עד שנות השבעים וזה כתוב במפורש ברשיונותיהן מורשות לנסוע בכביש ועוברות טסט.

קומבינות ושחיתויות למיניהן תמיד יש, בטח ובטח במשרד הרישוי. אבל רשמית וחוקית, רק באגי שהוסבה בשנים ההן היא באגי חוקית למהדרין.

פורסם

לפני איזה שנה וחצי רציתי להביא לארץ קית כזה מאנגליה בסביבות 6000 שח לפני הובלה אבל מברור שעשיתי במשרד הרישוי נמסר לי שהיה מותר להתקין קיטים כאלה עד שנת 70 או 71 ואז נגמר הסיפור וחוץ מיזה מכון (הקקרים המשוחדים הישראלי) התקנים סליחה

אמרו לי שאף בגי כזה לא יעמוד במבחן ריסוק

זה מתאים למי שיש בגי כזו מורשת כביש שרוצה להחליף לבודי יותר חדש ורענן ואולי צורה קצת שונה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
לפני איזה שנה וחצי רציתי להביא לארץ קית כזה מאנגליה בסביבות 6000 שח לפני הובלה אבל מברור שעשיתי במשרד הרישוי נמסר לי שהיה מותר להתקין קיטים כאלה עד שנת 70 או 71 ואז נגמר הסיפור וחוץ מיזה מכון (הקקרים המשוחדים הישראלי) התקנים סליחה

אמרו לי שאף בגי כזה לא יעמוד במבחן ריסוק

זה מתאים למי שיש בגי כזו מורשת כביש שרוצה להחליף לבודי יותר חדש ורענן ואולי צורה קצת שונה

חבל שלא שאלת אותם באיזה מבחן ריסוק תעמוד חיפושית???

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
חבל שלא שאלת אותם באיזה מבחן ריסוק תעמוד חיפושית???
בן האא סתם מפגרים שם חבר שלי יבואן של אופנים כל יבוא הם הורסים איזה 3 זוגות אופנים ממש סתם כל מיני בדיקות שהם מעבירים

יש להם תמונה משנות השבעים הפילו שם איזה גוש בטון על גג של רכב אמריקאי

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

איך בדיוק מופיעה ההגדרה בקישיון הרכב?

 

באגי?

מרכב פתוח? (האם כך כתוב בחיפושית קבריולט? אם כן אז אפשר להסב קבריולט לבאגי?)

 

זה חשוב...

haters will hate

פורסם
מרכב פתוח? (האם כך כתוב בחיפושית קבריולט? אם כן אז אפשר להסב קבריולט לבאגי?)

במחיר שדורשים כיום לחיפושיות-קבריולט, אני לא מאמין שמישהו יקריב אחת (אפילו לא מהתצורה של שנות ה-70) רק כדי להפוך אותה לבאגי אומללה (כמובן שביחס לקבריולט המקורית...).

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם
איך בדיוק מופיעה ההגדרה בקישיון הרכב?

 

באגי?

מרכב פתוח? (האם כך כתוב בחיפושית קבריולט? אם כן אז אפשר להסב קבריולט לבאגי?)

 

זה חשוב...

ברישיון הרכב של באגי ( וזה לפי מה שראחתי במספר רשיונות רכב של באגיז) כתוב במפורש "באגי"

כך שאי אפשר להסב קבריולט לבאגי ואני גם לא מאמין שמישהו ירצה לעשות זאת.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

×
×
  • תוכן חדש...