Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לקחתי מאזדה 121 שנת 94 לבדיקה, והתוצאות לא טובות.

הבוחן טוען שהאוטו במצב מכני לא טוב, ושהאוטו יצטרך לעבור אוברול מתישהוא בעתיד (לא רצה להגיד זמן משוער). כמו כן התיבה תצטרך לעבור שיפוץ מתישהוא (שוב, בלי הערכה של זמן).

כשאני נסעתי על האוטו הוא נראה לי די סביר, נוסע סבבה, אחלה מזגן.

השאלה היא האם כדאי לקנות את האוטו ובכמה (המחירון 22200).

תוצאות הבדיקה (רק הדברים החשובים):

1. מנוע : בלאי פנימי גבוה/הגיע בחוסר שמן, לחץ עוקה גבוה (מבלאי), מנוע שורף שמן, מנוע מצלצל ומזייף, רעשים במנוע + אביזרים וגלגלות, נזילות שמן, תושבות מנוע פגומות, אין אחריות להתחממות יתר, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, תצרוכת דלק גבוהה, סימני נזילה בחיבורים, לתקן מערכת דלק

2. שילדה : הרכב לאחר תאונה, כיפופים קורות שלדה, תיקונים והלחמה בעמודים, משקופים וסף, הוחלף פח דופן אחורי כולל כנף פנימית אחורית נושאת בולם זעזועים. הוחלפו חלקי מרכב.

3. העברת כח : בלאי פנימי גבוה בתיבת ההילוכיםף החלפת הילוכים לקויה + דפיקה חלשה בשילוב, שמן כהה, בלאי דסקיות הילוכים גבוה, נזילת שמן תיבת הילוכים, תושבת תיבת הילוכים פגומה, גומיות מגן לציריות פגומות, חופש ונקישה בציריות, רעש מיסבי גלגלים.

4. סרן קדמי : חופש ונקישה בתיבת הגה, חופש תותבים ציר קדמי, חריקות במתלה, שחיקת צמיגים, לתקן זויות הידוי, חופש תותבים אחורי, זוית ציר אחורי פגומה.

 

מה אתם אומרים ??

תודה מראש על כל התשובות.

פורסם

זאת אחת הבדיקות הכי גרועות שיצא לי לראות הייתי בורח ישר

ומבקש את הכסף על הבדיקה!

 

נראה שהרכב מאד מאד מוזנח ולא מטופל , לאוטו יש מכה בשלדה

לא הייתי מתקרב!!

 

לא חסרות מאזדות 121 שמורות

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אתה עוד חושב לקנות את הגרוטאה הזו?

נטרפה עליך דעתך?

כמו שאמרו קודמיי ברח כל עוד רוחך בך..מכת שילדה(שאסי) מנוע גמור גיר בדרך למות..כל זה לא מספיק לך כדי לברוח?

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

שאסי רציני ביותר....

רק על זה הייתי פוסל.

 

יגידו המלעיזים שזה רכב של 20 אלף ש"ח ,לא חדש, ומה כבר אפשר לצפות,

ואז אני אגיד שאפשר למצוא עוד כאלה בלי תאונות שילדה קשות.

בפעם הבאה להחתים את המוכר על התחייבות לשלדה , אחרת לא הולכים לבדיקה.

 

למעט השילדה, שזה בעצם הכל, 2 הדברים שמפריעים לי בבדיקה זה שהרכב הגיע בחוסר שמן ושהגומיות לציריות קרועות. כל השאר ספק כסת"ח, ספק אמת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הבעיה היא רק השלדה - וגם פה - ברכב כמו מזדה 121 עבור ירידה אמיתית במחיר, אני חושב שזו יכולה להיות קניה לא רעה.

 

חוץ מזה בוחן [אני מתאפק מלומר אידיוט] שאומר משפט סתום לחלוטין כמו "האוטו יצטרך לעבור אוברול מתישהו" זה חכם כמו רופא שאומר לך "אתה כנראה תמות באיזה יום" - בקיצור - כיסוי תחת לתפארת מדינת ישראל.

 

 

שוב - הרעה היחידה היא המכה בשלדה, שנשמעת רע למדי, מצד שני, בפיצוי הולם במחיר, זה לדעתי לא אמור להוות בעיה [אלא אם אתה קונה מזדה 121 כי להתגרזן איתה בעליות של נס-הרים]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אם אתה מוציא אותה ב 6-7 אלף, אז שווה, מעבר לזה לא כדאי.
לאן הוא אמור "להוציא" אותה?

 

 

 

ולפותח השרשור, אתה יכול בבקשה לספר לי איפה נמצא מכון הבדיקה הנ"ל. פעם הבאה שאני רוצה לקנות רכב, אני אסחוב את המוכר לשם.

פורסם

בד"כ אני ממש לא נגד פגיעות שאסי. הפעם... איך נאמר...

אם תרד עם המוכר לארבעה שקלים ועשרים אגורות - שווה.

ב 22K אפשר למצוא רכבים הרבה הרבה יותר טובים.

 

איתמר.

 

(אגב, אחרי שתקנה את הרכב בארבעה שקלים ועשרים אגורות - נסה למכור אותו בארבעה שקלים וחצי.)

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

2. שילדה : הרכב לאחר תאונה, כיפופים קורות שלדה, תיקונים והלחמה בעמודים, משקופים וסף, הוחלף פח דופן אחורי כולל כנף פנימית אחורית נושאת בולם זעזועים. הוחלפו חלקי מרכב.

.

חוץ משאר הבעיות בגיר ובמנוע, הרכב יאכל צמיגים כמו מטורף, ירעד במהירות גבוהה ובנוסף הרכב עלול גם להתפרק בנסיעה. כל זאת תלוי באיכות העבודה.

 

ממש מפגע בטיחותי הרכב הזה.

 

ברח כל עוד נפשך בך.

 

בהצלחה בחיפוש.

:king:

×
×
  • תוכן חדש...