Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש נקודות על הורדה מהכביש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי משפט ביום שני על זה שהורידו לי את האוטו מהכביש. אני יודע שזה 1000 שקל כנס אבל אחריי שעיינתי קצת באתר הזה :

 

 

http://trafficjam.co.il/nikud_tavla.html

ראיתי את זה:

 

"נהיגת רכב שבמצבו עלול לסכן עוברי דרך" 8 נקודות...

 

זה אומר שאני אקבל גם 8 נקודות במקרה הרע?

 

 

בהזמנה למשפט מצויין:

שינה את מבנה הרכב בכך בלה בלה בלה בניגוד לתקנה 380 א....

פורסם

דוושות אלומיניום, חלונות כהים, איתותים מושחרים, החלקת ידיות בדלתות האחוריות....האוטו בתמונה בצד זה שלי.

 

:cry: למישהו יש תשובה בישבילי?

פורסם
דוושות אלומיניום, חלונות כהים, איתותים מושחרים, החלקת ידיות בדלתות האחוריות....האוטו בתמונה בצד זה שליי?

Please, Someone can translate this in English ? :neutral:

פורסם
Please, Someone can translate this in English ? :neutral:
tinted windows all around, door handles removed, sport pedals and some more...

 

עריכה:לא ראיתי את התגובה מעלי..הקדמת אותי...

ועכשיו נחזור לשאלה שלי???

פורסם

יש הרבה מכוניות שבאות עם דוושות כאלה. השוטרים האלה לא יודעים מזה aftermarket parts...

:evil:

אני אשמור לעצמי את מה שאני חושב אליהם.

אני מאוד מחכה לתשובה לשאלה ששאלתי בתחילת התרד. זה מאוד מתריד אותי. תודה למי שבאמת יעזור ויענה ב100 אחוז.

פורסם

ואני מכיר מישהו שהורידו לו את המזדה לאנטיכס שלו מהכביש כי יש לה סאן רוף (מקורי מהחברה) אבל לא רשום לה ברישיון. יש לציין שהוא יד ראשונה... יש לנו יופי של ארץ אבל חרא של מדינה.

פורסם

אפשר לדעת מה לכל הרוחות לא חוקי בהחלקה של הידיות?!

דווקא די בניתי על הנושא.. :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ברגע ששוטר מחפש אותך פה נגמר ההיגיון,מבחינת השוטר אם הרכב לא 1.6 אוטומטית טיפוסית הוא מסמן אותך כמטרד.

בגלל זה אני לא שם שום דבר שימשוך את העין של שהשוטרים (אני בדילמה אם לשים ספויילר קטן),אין לי כוח בשביל השטויות שלהם.

 

הבחור שמכר לי את האוטו ,סיפר לי שפעם אחת לא רצו להחזיר לו את הרכב לכביש בלי שהוא ישים כיסוי מגן למצבר!

×
×
  • תוכן חדש...