Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמוליק אתה תופס אותי בקטנות ואני מאמין שכולם הבינו הכוונה

אבל אם אתה כל כך רוצה פירוט למה נראה לי אז ככה:

1. לא החליפו שמן גיר 120K ואני יודע גם לפי צבא השמן שיצא (ראיתי איך שמן אחרי 60K נראה והוא לא היה נראה ככה ובנוסף לכך האטימה של הקרטר יכולת לראות על האטימה שזאת אטימה של חברה! אתה לא חייב להאמין אבל זה מה שאני אומר ואתה יודע מה עזוב אותי... בני ראה ואמר! ובני פשוט עובד בצורה פנטסטית ויש לו כל כך הרבה ידע ודברים קטנים שלא חשבתי עליהם בכלל ככה שאם אני אומר... אני יודע ואני לא מבלף!!

בקשר לזה שצריך לעשות במכשיר... ידוע אבל לא קריטי.. כך אני חושב לפחות... מה שבטוח לא שווה את הכסף שמוסך של מאזדה יקח על זה!

2. כן... מזגן ואלטרנטור.... זה נראה לי די מובן לכולם אבל אם אתה מתעקש לציין אז שיהיה לך לבריאות

3. מכסה שסתומים לצורך החלפת הרצועת תיזמון כאמור בחיים לא נפתח אתה יכול לראות את האומים למיניהם עם הצבע מבית החרושת עליהם שבחיים לא נגעו בבורג ואת ושוב... לראות את האטם שהוא מבית החרושת ביפן ושלא פתחו לעולם ובגלל זה אני אומר לך בוודאות שלא החליפו... בכל מקרה אני לא הולך לעבור על זה בשתיקה ואני הולך לעשות להם בלגאן כל כך גדול של בחולון במרכזי שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם

 

שמוליק שתבין משהו... כל מה שכתבתי פה הוא לאחר וידוא עם בני... אני סתם מכונאי בלאי בחיל האויר שלומד מנגדים שלא יודעים כלום חוץ מלשבת על הכסא ולשתות קפה

מה שכן יש לי רצון ומוטיבציה וזוג ידיים טובות ככה שלמרות הכל לפי דעתי הגעתי להשגים סבבה יחסית לזמן שאני מתעסק עם מכונאות

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברת הליסינג לה שייכת הקורולה שלי הגיעה להסכם עם מוסך מורשה של טויוטה ע"מ שרמת התחזוקה של המכוניות תעלה.

 

אתמול נכנסה הטויוטה שלי לטיפול תקופתי במוסך שפילמן בפ"ת ( 45000 ק"מ )

 

כשקבלתי את הרכב בחזרה שמתי לב שהתחושה של בלם היד אינה כתמול שלשום וייחסתי זאת לכיוון שנעשה במוסך במסגרת הטיפול. לא ידעתי כמה צדקתי...

 

בנסיעה בכביש מהיר הופיעו רעידות של הרכב כאילו יש תקר בגלגל...מייד עצרתי בצד כבר לגלות שהכל בסדר מבחינת הצמיגים, אך מאחד הג'נטים יש ריח של גומי שרוף, והגאנט רותח.

 

הסתבר שמישהו כיוון יתר על המידה את נעלי הבילום של בלם היד באחד הגלגלים, והתוצאה היא שגלגל אחד מן הארבעה נוסע לאט יותר מהאחרים כי הוא תפוס ע"י בלם היד גם כשבלם היד סגור...

 

הבוקר ביליתי עם הרכב שעתיים במוסך בכדי לוודא שהפעם זה נעשה נכון...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שמוליק אתה תופס אותי בקטנות ואני מאמין שכולם הבינו הכוונה

אבל אם אתה כל כך רוצה פירוט למה נראה לי אז ככה:

1. לא החליפו שמן גיר 120K ואני יודע גם לפי צבא השמן שיצא (ראיתי איך שמן אחרי 60K נראה והוא לא היה נראה ככה ובנוסף לכך האטימה של הקרטר יכולת לראות על האטימה שזאת אטימה של חברה! אתה לא חייב להאמין אבל זה מה שאני אומר ואתה יודע מה עזוב אותי... בני ראה ואמר! ובני פשוט עובד בצורה פנטסטית ויש לו כל כך הרבה ידע ודברים קטנים שלא חשבתי עליהם בכלל ככה שאם אני אומר... אני יודע ואני לא מבלף!!

בקשר לזה שצריך לעשות במכשיר... ידוע אבל לא קריטי.. כך אני חושב לפחות... מה שבטוח לא שווה את הכסף שמוסך של מאזדה יקח על זה!

2. כן... מזגן ואלטרנטור.... זה נראה לי די מובן לכולם אבל אם אתה מתעקש לציין אז שיהיה לך לבריאות

3. מכסה שסתומים לצורך החלפת הרצועת תיזמון כאמור בחיים לא נפתח אתה יכול לראות את האומים למיניהם עם הצבע מבית החרושת עליהם שבחיים לא נגעו בבורג ואת ושוב... לראות את האטם שהוא מבית החרושת ביפן ושלא פתחו לעולם ובגלל זה אני אומר לך בוודאות שלא החליפו... בכל מקרה אני לא הולך לעבור על זה בשתיקה ואני הולך לעשות להם בלגאן כל כך גדול של בחולון במרכזי שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם

 

שמוליק שתבין משהו... כל מה שכתבתי פה הוא לאחר וידוא עם בני... אני סתם מכונאי בלאי בחיל האויר שלומד מנגדים שלא יודעים כלום חוץ מלשבת על הכסא ולשתות קפה

מה שכן יש לי רצון ומוטיבציה וזוג ידיים טובות ככה שלמרות הכל לפי דעתי הגעתי להשגים סבבה יחסית לזמן שאני מתעסק עם מכונאות

טוב, שמע, אתה מכיר את רכבך הכי טוב.

 

אני פשוט מביע דיעה לגבי אופי הטיפול.

 

הלוואי ותצליח לקבל את מה שמגיע לך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

Katlani:אם תצטרך לשפץ את הגיר,ואם מצאו אצלך שבבים אז כניראה שזה רק עניין של זמן אבל על תתפוס במילה,אבל אם כן: מוסך ז'וז'ו נתניה זה אבא שלי ,אני עובד שם כבר שנה וכמה חודשים.

אנחנו עושים הרבה מזדות...

פורסם

שימי... נשמה... כנראה שפיספסת מילה אחת... כתבתי שהגיר במצב פנטסטי! עובד ממש כמו חדש

לא הייתה הרבה בוצה ולא היה אפילו שבב קטנצי' בקרטר

באמת שהתפלאתי על כך לאחר הזנחה רעה כל כך

אבל תודה רבה על הרצון לעזור...

פורסם
עדין אף אחד לא ענה תשובה מלאה לשאלה שלי אבל יש לי סבלנות.
ניתן להסיק שמישהו כבר ענה תשובה חלקית.

איציק העלה נקודה חשובה, אחד מתפקידי תערובת הדלק הוא לקרר את השסתומים, ואת הראש מנוע.

במנועים שעובדים על תערובת עניה הטמפרטורת עבודה גבוהה יותר ולכן הם גם מזהמים יותר.

No worries 8)

פורסם
שימי... נשמה... כנראה שפיספסת מילה אחת... כתבתי שהגיר במצב פנטסטי! עובד ממש כמו חדש

לא הייתה הרבה בוצה ולא היה אפילו שבב קטנצי' בקרטר

באמת שהתפלאתי על כך לאחר הזנחה רעה כל כך

אבל תודה רבה על הרצון לעזור...

זה בסדר, אצל שימי גם דבר טוב זה חרטא, תתרגל קטלני!

דרך אגב קטלני מי המליץ לך לגשת לבני ל.?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...