Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קסטרו פרשו מייצור הפרוות שלהם אחרי שאנשים שראו את הסרטון הגישו להם עצומה, והתחילו למחות להם מול חנויות וכד'.

 

אכן, תמונות קשות מאוד.

לא הצלחתי לראות עד הסוף אף פעם.

משכנתא זה קל

פורסם

נורא ואיום.

 

חייבים לוודא שקונים מעילי פרווה רק ממפעלים שדואגים להמית את החיות באופן מהיר ונקי עם מינימום סבל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אינעל רבק אם כבר להרוג חיה בשביל פרווה לפחות שיעשו את זה עם גז

מסכנות החיות

אנשים כאלה צריכים לחתוך להם את האצבעות

 

קשה ביותר לצפיה

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

איזה אנשים חסרי לב! אני לא מאמין שיש כאלה בני ז*נות!!!!!!!!!!

מה כל כך קשה להם לעשות את זה בפחות כאבים?! איזו אכזריות פשוט גועל נפש! אני מאכל להם אותו מוות!! פשוט לראות ולבכות!

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
איזה אנשים חסרי לב! אני לא מאמין שיש כאלה בני ז*נות!!!!!!!!!!

מה כל כך קשה להם לעשות את זה בפחות כאבים?! איזו אכזריות פשוט גועל נפש! אני מאכל להם אותו מוות!! פשוט לראות ולבכות!

נורא ואיום.

 

חייבים לוודא שקונים מעילי פרווה רק ממפעלים שדואגים להמית את החיות באופן מהיר ונקי עם מינימום סבל.

"להמית את החיות בפחות סבל" ? "מה כל-כך קשה להם לעשות את זה בפחות כאבים" !?!?

 

למה חיות צריכות למות כדי שתוכלו ללבוש משהו?! זה מוות, סבל או לא סבל ! חיה לא צריכה למות בשביל שתוכל להתהדר במעיל ! יש מספיק חומרים סיננטים שניתן ללבוש, אנחנו לא בתקופה הפרהיסטורית!

 

לא לקנות פרווה ! בכלל, ולא משנה איך ממתים את החיות, פרווה מקומה על החיות ולא על הגוף שלכם!

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

בסדר! ברור! לא צריך בכלל מעילי פרווה. אבל אני מניח שאת הפרווה הם לוקחים ואת הבשר הם אוכלים ולא זורקים!

לפי איך שהם מתנהגים אני חושב שגם את הבשר שהם אוכלים הם לא ממש הורגים בדרך כמה שפחות כואבת

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
"להמית את החיות בפחות סבל" ? "מה כל-כך קשה להם לעשות את זה בפחות כאבים" !?!?

 

למה חיות צריכות למות כדי שתוכלו ללבוש משהו?! זה מוות, סבל או לא סבל ! חיה לא צריכה למות בשביל שתוכל להתהדר במעיל ! יש מספיק חומרים סיננטים שניתן ללבוש, אנחנו לא בתקופה הפרהיסטורית!

 

לא לקנות פרווה ! בכלל, ולא משנה איך ממתים את החיות, פרווה מקומה על החיות ולא על הגוף שלכם!

דיי נו באמת .. והמבורגרים ושניצל ועוף ופרגיות וסטקים אתה לא אוכל בטח אה.. :)

 

להרוג בעלי חיים ... ככה זה.. זה השרדות .. החזק שורד... אבל למה לחבוט בהם ? למה לקטוע להם ידיים ורגלים שהם חיים ... הם מפרפרים והבן זונה בכלל לא מעניין אותו !

פורסם

תמונות מאוד קשות

מה שהרג אותי זה הקלוז אפ על העיניים , שהוא מיצמץ ושכב שם :bigcry:

 

מה שכן הסרטון הזה עשה את העבודה שלו , לא אני ולא אמא שלי נקנה מעיל פרווה בחיים

שחר.

פורסם

ניסיתי לראות את הסרטון עד הסוף לא ניתן אם אתה בכלל אנושי לא תוכל לראות יותר יש את הקטע שאחד מהחיות נשאר בחיים גם אחרי שהוציאו לו את עורו כולו פשוט מזעזע

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

כן, מזעזע, תאחלס התמונה הכי קשה לראות אותם מפשיטים את העור מהדביבון שמשתולל שהוא תלוי....

זה פשוט מזעזע כאילו זה כבר אכזריות, תפוס נבוט תן לו בראש תהרוג אותו אבל למה להמשיך שהוא חי :(


×
×
  • תוכן חדש...