Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אישית-אני אנטי מוצרי עור לגמרי לא ביגוד ולא נעליים [למעט נעלי צבא שלי שאני לובש מחוסר ברירה.]

אגב, אי שום בעיה לבקש פטור מטעמי מצפון מנעליים. כל מי שהוא טבעוני (לא אוכל/משתמש במוצרי בע"ח) מקבל כזה בלי בעיה.

לגבי הסרטון, אני אפילו לא חושב על להסתכל עליו, הספיק לי התיאורים כאן.

...Carpe Diem

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את האמת בקשר למה שאמרת גם אני חשבתי על זה אני אדם שסובל מפלטפוס דרגה גבוהה ועוד שבועיים יש לי וועדה רפואית .אם אני אקבל פטור מנעליים אז יהיה טוב אבל אני מחוייב ללכת עם נעלי עבודה אצלי בבסיס עם ברזלים מקדימה ואחורה כי אני עובד בסביבה מסוכנת מאד שעם נעלי ספורט יטיסו אותי על טיל לכיבינימאט משם.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אל תבין אותי לא נכון, גם אני בחיים לא הייתי קונה משהו עם פרווה אבל אתה קצת מתעלם מהמציאות לא הכל אפשר לעשות סינטטי טוב.. ממה עשויות הנעליים שלך?

 

מוטי.

צודק, לא חשבתי על זה, אבל עתיד אמר:

רז דברים שעשויים מעור של פרה או חיות שגם ככה הרגו כדי לאכול...תאחלס לא מפריע לי, כי גם השחיטה הרבה יותר נורמאלית ומסודרת, שיסוף מעל הגורגרת בלי סבל ויסורים.....

 

וגם הם כבר מתים מפרקים את הגוף שלהם לסטייקים וכו' אז מה זה כבר משנה

אבל פרווה של דביבונים או מוצרים מעור תנין וכל מיני כאלו זה כבר על הפנים

ואני מסכים איתו לחלוטין, אני עצמי צורך בשר, אבל להרוג דביבון בשביל הפרווה שלו, למה?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

הייתי ממש שמח לקחת את אותו חלאת אדם,לתפוס אותו מהרגליים ולהתחיל לחבוט בו,שיישאר בהכרה אבל יהיה חסר יכולת תגובה,ואז לאט לאט לכרות לו את הגפיים,אבל ממש לאט,שירגיש טוב טוב, ואז להתחיל לפשוט לו את העור,שוב,ממש ממש ממש לאט,רק שייכאב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה אחד מהסרטים היותר מזעזעים שראיתי בחיים שלי.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

סרטון עצוב נורא, באמת הכי עצוב זה הקלוז אפ על העיינים שלו בתחילת הסרט.

 

אבל האנשים האלו הם חיים אלפי שנות אור מאיתנו וחסריי חיים בעצמם, זאת תעשיה שלמה אצלם.

אני לא מאמין שאפר יהיה למנוע, אבל למנוע מאיתנו ללבוש את זה בטוח אפשר.

וגם ששוחטים, כבש או פרה, בארץ אז זה נעשה בשחיטה כשרה ללא סבל מייגע, וזה למטרת מאכל, לא למטרת שטיחים או פרוות.

 

פשוט מזעזע, פעם הייתי בחוג זאולוגיה, אז המורה הביא מעיל פרווה ששוה קרוב ל 20 אלף דולר, פשוט נתן לכולם לדרוח עליו, וגם הראה לנו סרט דומה, בחיים אנ'לא אלבש פרוות חיות, רק סינטטי.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

ראיתי חמש שניות ולא יכולתי יותר...

מתי שאני עובר ברחוב ורואה את הילדים הקטנים מתעללים בכלבהים שההורים קנו להם.. ואומרים מקסימום נחזיר..

והילדים מושכים ברצועות ואתה רואה את הגורים כבר נושכים ילדים כי הם מתעצבנים ורגילים שמושכים אותם, חונקים אותם...

אז אני אומר לילדים הקטנים: אם אותכם היו מושכים ברצועה שמחוברת לצוואר או מרימים אותכם לגובה פי 1-5-7 מהגובה שלכם וזורקים אותכם מה הייתם אומרים? אז הבני ***** הקטנים האלה אומרים- הייתי מרגיש סבבה.. או משהו כזה.

פשוט לבכות..

פורסם

סרטון מזעזע ונוראי

לא סתם אני נגד לבישת פרוות

 

איך הם התעללו בהם , ממש בני *ונות

ועוד הורידו להם את הפרווה שהם בחיים , נוראי

צריך לקחת את הבן *ונה הזה ולעשות לו את אותו תהליך שירגיש

לדעתי צריכים לחוקק נגד התופעה הזאת חוקים , ולא משנה באיזה מדינה...

כי זה סבל בלתי יאומן לחיה המסכנה , ולא משנה אם זה דביבון,כלב או פרה ....

 

אגב

הבנתי גם ששחיטה כשרה היא סבל לא קטן בשביל החיה כי החיה צריכה להיות בהכרה, זה נכון ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מזעזע.

אני לא צמחוני או משהו כזה, אבל בכל פעם שאני רואה בע"ח עובר סבל כל שהוא הפיוזים קופצים ברמות.

לא רק שהבני זונות האלה עושים מעשים נוראים, יותר חמור שזה נעשה באמצע רחוב הומה אדם, שבו אנשים עוברים ואף אחד לא עושה כלום!

אם אני הייתי עובר ברחוב ונתקבל בכל מקרה של התעללות בבע"ח ולא איכפאת לי אם זה זאב רוזנשטיין או אריק שרון, הייתי גורם לו כאב כפול מזה שנגרם לבע"ח.

 

אני חייב- הייתי לוקח את המלוכסנים הבני אלף האלה, מייבש אותם בכלובים יומיים שלושה, אחרי זה מוריד עליהם פטיש 10 קילו בכל הגוף (אבל עדיין לא הורג אותם), חותך להם את האצבעות, אחר כך כפות ידיים ובסוף כתפיים..ורק אחרי זה פושט להם את העור (עדיין לא מתים) וזורק אותם למות מוות איטי.

1.8T 8)

פורסם

יש עמים שהם פשוט לא כל כך מיתחשבים בסבל של אחרים, בין אם הם הולכים על 4 או על 2...

הסינים הם חלק מהעמים האילו...

אפשר להגיד דברים ניפלאים על הסינים... אבל זה?!

אפשר להגיד שראיתי דברים מזעזעים בחיים שלי, וכל פעם שאני רואה דברים כאילו זה מקומם אותי מחדש.

לגדל חיות למאכל זה גם לא הומני, אבל כל עוד אתה דואג לרווחת החיה זה עוד "ניסבל".

לגדל חיות למען הפרווה? OK, אולי זה ניסבל... אולי...

אבל הסבל הזה, העינוי... פשיטת העור כל עוד החיה בחיים?! "שיטת" ההמתה המקורית....

לרוב ניתן "למצא" את התופעות האילו במקומות לא כל כך מפותחים, כמו באפריקה ששם צדים פילים וקרנפים למען השנהב שלהם (ואם אני לא טועה יש שם עונש מוות על זה, וזה עדיין לא ממש מרתיע אותם כל כך)...

 

יש כאילו שמיתנהגים כאילו הם כל החי והצומח הוא שלהם ולרווחתם.. אולי הם לא כל כך מבינים את המשמעות של כאב וסבל... ואולי צריך להסביר להם את זה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...