Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיי נו באמת .. והמבורגרים ושניצל ועוף ופרגיות וסטקים אתה לא אוכל בטח אה.. :)

 

להרוג בעלי חיים ... ככה זה.. זה השרדות .. החזק שורד... אבל למה לחבוט בהם ? למה לקטוע להם ידיים ורגלים שהם חיים ... הם מפרפרים והבן זונה בכלל לא מעניין אותו !

אוכל גם אוכל, אבל אין מה לעשות אנחנו זקוקים לבשר כדי לשרוד (אל תתחיל איתי שאפשר להיות צמחוני, זה לא בריא כמו בשר אמיתי).

לא יקרה לך כלום אם תלבש משהו סינטטי ולא מעיל פרווה, עצוב שאתה משווה בין השניים.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אוכל גם אוכל, אבל אין מה לעשות אנחנו זקוקים לבשר כדי לשרוד (אל תתחיל איתי שאפשר להיות צמחוני, זה לא בריא כמו בשר אמיתי).

לא יקרה לך כלום אם תלבש משהו סינטטי ולא מעיל פרווה, עצוב שאתה משווה בין השניים.

אני לא בא להטיף , להפך ! אתה זה שאמרת

 

למה חיות צריכות למות כדי שתוכלו ללבוש משהו?! זה מוות, סבל או לא סבל ! חיה לא צריכה למות בשביל שתוכל להתהדר במעיל ! יש מספיק חומרים סיננטים שניתן ללבוש, אנחנו לא בתקופה הפרהיסטורית!

שמע, אין מה לעשות, אתה אוכל אותם .. אז אם כבר הרגו אותם בשביל שתאכל אותם, מה אכפת לך גם ללבוש אותם ?

 

בקיצור אני בהחלט לא בעד , אבל אין מה לעשות גם אני אוכל, וללבוש אומנם אני לא לובש אבל ...

 

 

בקיצור הכוונה היא שצריך להרוג לפני כל התהליך הזה...

פורסם

אני מוכן ללבוש את הפרה שאני אוכל, באמת, אבל אני לא מוכן שיהרגו פרה כדי שיהיה לי מה ללבוש (בגודל שלי צריך עדר, אבל לא משנה).

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

איך הייתי רוצה להיות שם ולפשוט את העור של ה"אנשים" האלה.... בעצם קודם הייתי דופק אותם ברצפה כמה פעמים, חותך להם את הגפיים ותולה אותם הפוך ורק אז פושט להם את העור.... אח"כ הייתי נותן לדביבון המחמד שלי ללבוש אותם כדי שהדביבונים האחרים בשכונה יאהבו אותו..



:mm_yeah:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

סרט ממש קשה לצפיה ... דרך כלל אני לא נגעל מלראות דברים כאלה אבל הם עדיין חיים אחריי שהורידו את כל העור שלהם בעעעע... ממש בני ז****

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מאחל מכל הלב מוות מייסר וקשה לאותם פושעים מקוללים נבלות מפלצות פרא אדם רודפי בצע וחמדנים שאלוהים יקח אותם בייסורים קשים האפשר .ימך שמם מהעולם.

 

הריגת חיה בייסורים קשים וזאת לא בישביל להתקיים מבשרה לצרכי מזון אלא בישביל לעשות מסחרה עבור פרוותה ובברבריות כזו זה הדבר הכי שפל שברא הסטן .

אנשים אשר עוסקים ונותנים יד בדבר באופן ישיר או עקיף. דינם מוות בייסורים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
למה חיות צריכות למות כדי שתוכלו ללבוש משהו?! זה מוות, סבל או לא סבל ! חיה לא צריכה למות בשביל שתוכל להתהדר במעיל ! יש מספיק חומרים סיננטים שניתן ללבוש, אנחנו לא בתקופה הפרהיסטורית!
אל תבין אותי לא נכון, גם אני בחיים לא הייתי קונה משהו עם פרווה אבל אתה קצת מתעלם מהמציאות לא הכל אפשר לעשות סינטטי טוב.. ממה עשויות הנעליים שלך?

 

מוטי.

פורסם

שאלה: האם העור שמייצרים ממנו בגדים בא מאותן פרות שאנו אוכלים, או שיש פרות שאוכלים ופרות שהורגים רק בשביל העור שלהן? כלומר האם גם הפרות שמעורן מייצרים מוצרי עור גם מתות בעצם לחינם?



 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אישית-אני אנטי מוצרי עור לגמרי לא ביגוד ולא נעליים [למעט נעלי צבא שלי שאני לובש מחוסר ברירה.]

כללי כאשר הורגים פרה לצורך הבשר שלה אז אחרי ההריגה והלקיחה של הבשר לא מפריע לי שישתמשו בעור שלה למוצרים הכרחיים במקום שיזרקו לעזעזל. אבל כמו שניראה בסרט הריגה לשם פרווה ובצורה מבזה שהסטן עוד לא ברא -זה לא אנושי!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • אחראי פורום
פורסם

גם אני הפסקתי ברגע שדפקו את הדביבון המסכן ברצפה. איך הוא פירפר........

לא יכולתי להמשיך אחרי זה למרות שיש בי משהו שרוצה לראות את הזוועה.

כל התעללות בחיות מוציאה ממני כעסים ושנאה שאפילו אני לא מאמין על עצמי.

כמו אז שהראו את הפועלים ההם מועכים והורגים ברגליהם את התרנגולות,

או את מפטמי האווזים...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי, לא כדאי לך להמשיך לראות את הזוועה, כי זה לא הולך ומשתפר...

 

לפי האנשים, זה נראה כמו אחת ממדינות בריה"מ לשעבר.... זאת ההרגשה שלי...

פורסם

נראה לי שזה מסין,כי אני שמעתי סאונד וגם ראיתי את כל הסירטון,הם דיברו שם סינית,תבינו את גודל האכזריות הרוצח הזה לא משסף להם את הגרון ורק חובט בהם כדי לא לפגום בפרווה.

 

יותר מזה הוא לא מוריד את הפרווה עם סכין אלא קורע אותה מהעור שלהם שזה תהליך יותר כואב מהרגיל.

 

אחרי הדביבונים מגיע תורם של הכלבים,הם מגדלים שם סוג של כלבים עם פרווה לבנה צחורה,הכלב היה ממש חי כשהוא הפשיט אותו,כדי לשתק אותו החליט הרוצח לעלות לו על הגרון ואחר כך על הפרצוף עד שאחת מהעיניים שלו יצאו,שיתנו לכל המעצבים הנפוחים לראות את זה,לפרמיטיבים בסירטון לא איכפת מה הם לובשים,כל עוד יקנו מהמערב את הסחורה שלהם הם ימשיכו בקטל הזה.

 

הסירטון נהיה באמת רק יותר גרוע.

  • אחראי פורום
פורסם
איתי, לא כדאי לך להמשיך לראות את הזוועה, כי זה לא הולך ומשתפר...

 

לפי האנשים, זה נראה כמו אחת ממדינות בריה"מ לשעבר.... זאת ההרגשה שלי...

אני גם ממש לא מתכוון. התיאורים פה עושים לי מספיק רע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

רז דברים שעשויים מעור של פרה או חיות שגם ככה הרגו כדי לאכול...תאחלס לא מפריע לי, כי גם השחיטה הרבה יותר נורמאלית ומסודרת, שיסוף מעל הגורגרת בלי סבל ויסורים.....

 

וגם הם כבר מתים מפרקים את הגוף שלהם לסטייקים וכו' אז מה זה כבר משנה

אבל פרווה של דביבונים או מוצרים מעור תנין וכל מיני כאלו זה כבר על הפנים


×
×
  • תוכן חדש...