Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.



אני כבר זמן מה קורא בפורום, אולם זו ההודעה הראשונה שאני כותב :wink:

 

ידוע לי שהנהלים בפורום מבקשים קודם לחפש הודעות ישנות לפני פרסום הודעה עם שאלה זהה/דומה, אבל בכל מה שקראתי עדיין היה חסר לי מידע, ולכן אני בכל זאת פותח נושא חדש:

ההתלבטות שלי מתחילה קודם בגודל האוטו. מתלבט בין רכב קטן-בינוני (דוגמת האיביזה), למשפחתית בסדר גודל של האימפרזה.

 

בתחום הקטנות, התלבטתי בעיקר בין רובר 214, איביזה או פיג'ו 306. רוב האנשים די קטלו כאן את הרובר - שהיתה המועדפת שלי עד לפני שבוע.... באמת כל-כך לא מומלץ ??? אשמח לשמוע גם המלצות לרכבים אחרים...

לגבי המשפחתיות, אני מתלבט בין האימפרזה לבין הקורולה. ממה שראיתי - אפשר למצוא בתקציב הזה בסדר גודל של שנתון 95. אבל שוב - לא מכיר יותר מדי, ובשמחה אשמע עוד הצעות....

 

תודה רבה מראש :wink:

 

שי

פורסם

ברוך הבא לפורום!

 

לדעתי קודם תחליט על גודל הרכב הרצוי ונמשיך משם. האם יש לך צורך במשפחתית? בתא המטען הגדול יותר ובאפשרות להסיע 4 אנשים מעט יותר בנוחות? קח בחשבון גם צריכת דלק מעט גבוהה יותר.

 

מה הגיר הרצוי? אוטומטי נוח יותר לרוב האנשים, ידני חסכוני יותר, ואמין יותר.

כמו כן תן לנו עוד פרטים על הרכב שאתה מחפש מעבר לגודל והגיר, מה חשוב? נוחות? אמינות? הוצאות אחזקה נמוכות במיוחד? ככל שתפרט יותר נוכל לעזור טוב יותר.

 

אחרי שתענה על אלו, נמשיך משם.

 

גיא

פורסם

אין צורך ברכב גדול (משפחתי) כאוטו ראשון, אתה לא צריך להסיע את המשפחה כל הזמן אני מניח.

 

אתה רוצה מראה יותר נחמד לעין, הקטנות יש להן אופי יותר צעיר.

עכשיו בקשר למי עדיפה, אם אתה רוצה את הרובר אתה צריך להביא בחשבון שהסחירות שלהן שואפת

ל-0, החברה פשטה את הרגל (רובר) וצפויה בעיית חלקים, הרכב לא כ"כ אמין, והוא לא מצטיין

כ"כ שכדאי לקנות אותו על פני השאר, הוא רק יפה בעל מראה די ספורטיבי.

הפיז'ו 306 אוטו טוב מאוד, כמו כל אוטו מראה אמינות אם התיחסו עליו טוב, וטיפלו בו כמו שצריך

ובזמן, האוטו די נוח ומתקשר איתך.

האיביזה כמו כן אוטו גם טוב מאוד.

לדעתי מה שאתה צריך לעשות זה לחפש אחת מהשתיים האלו ולקנות את הרכב במצב הכי טוב שתמצא.

ד"א: יש גם את הפיאסטה משנות ה98-2001, שהיא אופציה לא רעה בכלל.

פורסם

תודה על הברכות

:smile:...

כן, אני מסכים שלא השארתי מספיק פרטים... למרבה האירוניה - רציתי לציין אותם ושכחתי :wink:

 

מה אני מחפש?

קודם כל - אמינות ואחזקה ריאלית (לא אמרתי "זולה", אבל ריאלית :wink:).

אח"כ בא התור של צריכת דלק (רצוי נמוכה, כמובן - וזו הסיבה העיקרית שהתרחקתי ממיצובישי, ותקנו אותי אם אני טועה).

רצוי תא מטען בגודל סביר - ולכן אני נוטה יותר למשפחתית (צריך מקום לסאב-וופר :razz:).

ביצועים - לא ממש עקרוני עבורי. אני לא מתכוון להשתגע ברחובות...

 

אגב - חשוב לציין... עד עכשיו נהגתי (ועדיין נוהג) ברכב המשפחתי שהוא וולוו 244DL - רכב משנת 79 !!!!!

רכב ענק שאני נהנה מכל דקה של נסיעה עליו... אפילו חשבתי לקנות לי בתור רכב חדש דגם זהה/דומה רק חדש יותר (85?) ולהשקיע עוד משהו כמו 5000-10000 בשיפוצים (כך שההוצאה הכללית תהיה בערך 20-25K) - רק בגלל שכל-כך כיף לסוע עליו...

 

(טוב, די סגרתי את הדיון לגבי הקטנות, לא? :???:)

 

לגבי גיר - עד עכשיו נהגתי באוטומט (כן!!! היה לי אוטומט בטנק שלי!) - אבל זה לא הכרח. כלומר - אני אבחר גיר בהתאם למודעה שאני אמצא... זה לא עקרוני עבורי (אלא אם מישהו יספר לי שבדגם הספציפי שבסוף אני ארצה לקנות יש בעיה נפוצה בגיר אוטומט, למשל...)

 

אגב, מקלארן... לא הבנתי מהחתימה שלך אם יש או היתה לך טיגרה... אם כן:

מרוצה ממנה?

מתאימה לדעתך לקטגוריות שהצבתי לי?

 

תודה רבה רבה על ההיענות המהירה... מצפה לקרוא את שאר התגובות :smile:

 

שי

×
×
  • תוכן חדש...