תודה על הברכות
...
כן, אני מסכים שלא השארתי מספיק פרטים... למרבה האירוניה - רציתי לציין אותם ושכחתי
מה אני מחפש?
קודם כל - אמינות ואחזקה ריאלית (לא אמרתי "זולה", אבל ריאלית ).
אח"כ בא התור של צריכת דלק (רצוי נמוכה, כמובן - וזו הסיבה העיקרית שהתרחקתי ממיצובישי, ותקנו אותי אם אני טועה).
רצוי תא מטען בגודל סביר - ולכן אני נוטה יותר למשפחתית (צריך מקום לסאב-וופר ).
ביצועים - לא ממש עקרוני עבורי. אני לא מתכוון להשתגע ברחובות...
אגב - חשוב לציין... עד עכשיו נהגתי (ועדיין נוהג) ברכב המשפחתי שהוא וולוו 244DL - רכב משנת 79 !!!!!
רכב ענק שאני נהנה מכל דקה של נסיעה עליו... אפילו חשבתי לקנות לי בתור רכב חדש דגם זהה/דומה רק חדש יותר (85?) ולהשקיע עוד משהו כמו 5000-10000 בשיפוצים (כך שההוצאה הכללית תהיה בערך 20-25K) - רק בגלל שכל-כך כיף לסוע עליו...
(טוב, די סגרתי את הדיון לגבי הקטנות, לא? )
לגבי גיר - עד עכשיו נהגתי באוטומט (כן!!! היה לי אוטומט בטנק שלי!) - אבל זה לא הכרח. כלומר - אני אבחר גיר בהתאם למודעה שאני אמצא... זה לא עקרוני עבורי (אלא אם מישהו יספר לי שבדגם הספציפי שבסוף אני ארצה לקנות יש בעיה נפוצה בגיר אוטומט, למשל...)
אגב, מקלארן... לא הבנתי מהחתימה שלך אם יש או היתה לך טיגרה... אם כן:
מרוצה ממנה?
מתאימה לדעתך לקטגוריות שהצבתי לי?
תודה רבה רבה על ההיענות המהירה... מצפה לקרוא את שאר התגובות
שי