Jump to content

shaypc

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaypc

  1. תודה על הברכות ... כן, אני מסכים שלא השארתי מספיק פרטים... למרבה האירוניה - רציתי לציין אותם ושכחתי מה אני מחפש? קודם כל - אמינות ואחזקה ריאלית (לא אמרתי "זולה", אבל ריאלית ). אח"כ בא התור של צריכת דלק (רצוי נמוכה, כמובן - וזו הסיבה העיקרית שהתרחקתי ממיצובישי, ותקנו אותי אם אני טועה). רצוי תא מטען בגודל סביר - ולכן אני נוטה יותר למשפחתית (צריך מקום לסאב-וופר ). ביצועים - לא ממש עקרוני עבורי. אני לא מתכוון להשתגע ברחובות... אגב - חשוב לציין... עד עכשיו נהגתי (ועדיין נוהג) ברכב המשפחתי שהוא וולוו 244DL - רכב משנת 79 !!!!! רכב ענק שאני נהנה מכל דקה של נסיעה עליו... אפילו חשבתי לקנות לי בתור רכב חדש דגם זהה/דומה רק חדש יותר (85?) ולהשקיע עוד משהו כמו 5000-10000 בשיפוצים (כך שההוצאה הכללית תהיה בערך 20-25K) - רק בגלל שכל-כך כיף לסוע עליו... (טוב, די סגרתי את הדיון לגבי הקטנות, לא? ) לגבי גיר - עד עכשיו נהגתי באוטומט (כן!!! היה לי אוטומט בטנק שלי!) - אבל זה לא הכרח. כלומר - אני אבחר גיר בהתאם למודעה שאני אמצא... זה לא עקרוני עבורי (אלא אם מישהו יספר לי שבדגם הספציפי שבסוף אני ארצה לקנות יש בעיה נפוצה בגיר אוטומט, למשל...) אגב, מקלארן... לא הבנתי מהחתימה שלך אם יש או היתה לך טיגרה... אם כן: מרוצה ממנה? מתאימה לדעתך לקטגוריות שהצבתי לי? תודה רבה רבה על ההיענות המהירה... מצפה לקרוא את שאר התגובות שי
  2. שלום לכולם. אני כבר זמן מה קורא בפורום, אולם זו ההודעה הראשונה שאני כותב ידוע לי שהנהלים בפורום מבקשים קודם לחפש הודעות ישנות לפני פרסום הודעה עם שאלה זהה/דומה, אבל בכל מה שקראתי עדיין היה חסר לי מידע, ולכן אני בכל זאת פותח נושא חדש: ההתלבטות שלי מתחילה קודם בגודל האוטו. מתלבט בין רכב קטן-בינוני (דוגמת האיביזה), למשפחתית בסדר גודל של האימפרזה. בתחום הקטנות, התלבטתי בעיקר בין רובר 214, איביזה או פיג'ו 306. רוב האנשים די קטלו כאן את הרובר - שהיתה המועדפת שלי עד לפני שבוע.... באמת כל-כך לא מומלץ ??? אשמח לשמוע גם המלצות לרכבים אחרים... לגבי המשפחתיות, אני מתלבט בין האימפרזה לבין הקורולה. ממה שראיתי - אפשר למצוא בתקציב הזה בסדר גודל של שנתון 95. אבל שוב - לא מכיר יותר מדי, ובשמחה אשמע עוד הצעות.... תודה רבה מראש שי
×
×
  • תוכן חדש...