Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא כזאת: כאשר הרכב מתאמץ, בעיקר בעליות חזקות או ארוכות נשמעים צילצולים של השסתומים או משהו דומה. בהתחלה הייתי בטוח שזהו, המנוע התעייף לו אחרי 150.000 ק''מ אבל אני עכשיו יותר ויותר בטוח כי המנוע בסדר גמור אבל רק משהו מפריע לו.

ניסיתי להחליף שמן ליותר סמיך, מ-10/40 ל-15/40 אך זה לא נפתר.

עוד דבר אחד: הצלצולים נשמעים בימים חמים בלבד, למשל בנסיעה בלילה או ביום לא חם באותן עליות לא מראה שום סימנים של צלצולים והמנוע עובד כראוי.

אני מתחיל לחשוב בשלושה כיונים, תגידו לי בבקשה מה אתם חושבים:

 

1) סביר להניח שלא, אבל בכל זאת: דוד אגזוז סתום או לא תקין שיוצר לחץ מסוים על המנוע. זה אפשרי?

2) חיישן מסוים לא מתפקד כראוי, למשל חיישן תערובת חמצן או משהו כזה (אני לא מתמצא, רק משער)

3) דלק לא ראוי, אוקטן נמוך מדי. אני מתדלק ב-95 קבוע אבל אולי הדלק מעורבב?...

 

מה אתם חושבים, ומה הסיבה שהצלצולים רק במזג אויר חם? אולי בכל זאת זה קשור למנוע והחום מנוע עולה יותר מדי? (למרות שלא נראת עלייה בחום אנטיפריז על מד החום).

תודה!

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בתשובה לשאלתך בה.פ ולטובת חברי הפורום המתחבטים בבעיה דומה, אנסה להשיב:

1-יש להשתמש בדלק באוקטן המומלץ על ידי היצרן, ואין לשנותו בגלל בעיית הצלצול, בתור פתרון סופי,

מה שלא יפתור את הבעייה, אלא יעקוף אותה!

כנ"ל לגבי צמיגות השמן!

2- העובדה שהצלצולים קיימים רק במזג אוויר חם במיוחד, מעידים שאין לך בעייה מיוחדת המצדיקה, שנוי אוקטן לגבוה יותר, או לשנות צמיגות( מיותר)!

3 במקרה שלך שימוש חד פעמי בתוסף K-44 יכול לעזור, ומיכוון שהקיץ נמצא בסוף דרכו,

יתכן והפתרון יעזור גם לטווח הרחוק!

נ.ב לא ציינת מה הם הוראות היצרן לגבי האוקטן המומלץ למכוניתך( גולף ?) ולגבי צמיגות השמן! אנא פעל לפי הוראותי ודווח בפורום על התוצאות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נ.ב לא ציינת מה הם הוראות היצרן לגבי האוקטן המומלץ למכוניתך( גולף ?) ולגבי צמיגות השמן! אנא פעל לפי הוראותי ודווח בפורום על התוצאות.

בברכה

צביקה

האוקטן המומלץ הוא 95, הצמיגות 15/40

מה זה התוסף K-44?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ערוך חיפוש בנושא תוסף דלק 44 K , ותגלה עולם ומלואו, בנושא שנטחן עד דק בפורום!

בברכה

ותמיד לשרותך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ערוך חיפוש בנושא תוסף דלק 44 K , ותגלה עולם ומלואו, בנושא שנטחן עד דק בפורום!

בברכה

ותמיד לשרותך

צביקה

1) צביקה, האם מומלץ לעשות אינפוזיה?

2) דלק 98 זה גם נטול אופרט רק האוקטן יותר גבוהה?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לא מומלץ לעשות אינפוזייה ואין ךך צורך בכך, הסתפק בשפיכת התוסף לדלק ובהחלפת השמן לאחר מספר קילומטרים, בגלל הפיח שיסחף מתא השרפה לשמן!

אוקטן 95+ 98 הם נטולי עופרת!( גם אוקטן 96 הוא נטול עופרת אשר הוחלפה לאשלגן)

היתרון באוקטן 98 במקרה שלך הוא נטיית הדלק להתלקחות עצמית= צלצולים, החיסרון עלות גבוהה יותר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...