Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסים להעריך נזק לראש מנוע בפורד מונדאו 1800 (בלי לפרק את הראש)

מה שברור הוא:

א. הרכב התחמם מאד (ובסוף גם כבה) נמצאו חוסר מיים וצינור קרוע

ב רצועת הטיימינג לא היתה במקום- הוחזרה למקום אבל הרכב לא מניעה...

ג לא נשמעו רעשים או חריקות/ דפיעקות בעת שהרכב התחמם וכבה

 

המוסך שתיקן את הצינור וחגורת הטיימינג העריך שמדובר בראש מנוע ונזק ש3500שח

 

יש הערות בונות???????????

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

יכול להיות שהרכב לא מניע כי הראש התעוות עד כדי כך שקומפרסיה בורחת בין הראש לבלוק.

 

המחיר שהוצע לך לתיוקן הבעיה מעט יקר, אבל עדיין בגבול ההגיוני (לעשות ראש + טיפול במערכת קירור + טיימינג)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שלום.

 

על מנת לדעת את הנזק במדויק יש לעשות מיספר בדיקות לפני פרוק ראש המנוע.

מי שאמר 3500 ש"ח עבור שיפוץ ראש + טימינג הוא מיסתקן כי הנזק יכול להיות הרבה יותר גדול.

כמו כן 3500 ש"ח זה לא יקר ביכלל לסוג תיקון ברכב המצוין. ומי שכתב שזה קצת יקר אני מציעה שיתן כתובת יותר זולה.

יכול להיות שניגרם נזק לשסתומים ויתכן שהראש היתעקם בצורה קיצונית.

כמו כן יש סיכוי שהראדיאטור דורש תיפול.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
היי בני

 

יש לעשות מיספר בדיקות לפני פרוק ראש המנוע

 

אפשר לפרט קצת יותר...

תודה

 

שלום.

זה לא חוכמה לפרק ראש שניזוק מבלי לנסות לאתר את הסיבה ולמה?

מי מבטיח שלאחר התיקון לא תחזור הבעיה שוב ויגרם שוב נזק?

הבדיקות האלמנטריות שיש לבצע הם אלו.

יש לבדוק דחיסה ונפילת לחץ כמו כן יש לבדוק נזילות מים. (למלות מים ולבדוק בלחץ).

לבדוק למה קפץ הטימינג? להוציע את הפלגים ולבחון אותם.

זה חלק מהבדיקות ויש גם ניסיון חיים ולא קופצים מהר מידי וגבוה מידי כמו הרבה חכמים בפורום.

אם אתה מאזור המרכז תיצור איתי קשר בפרטי וננסה לעזור לך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אהלן בני - תסלח לטירון שכמוני, אבל במקרה הזה אני מדבר מנסיון של מחירים ב"חץ מנועים " בחולון. מה שאתה צודק זה שבאמת אי אפשר לדעת את מידת הנזק מראש.

 

יכול להיות שכבר יותר כדאי לך לקחת מנוע שלם מפירוק מקומי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

טוב לפי אתר בחו"ל (באדיבות אליבהבה) יש "מחלה" ידועה במשאבות המיים של המונדאו

 

אם לא מחליפים כל 60K מסתכנים בתופעה שקרתה אצלנו. בניסוח האנגלי:

 

Failure to heed this normally results in a top end re-build. I have seen as little as a head gasket leak through to a total seizure and block failure

בתרגום חפשי: מינימום אטם ראש מקס ראש נמנוע+16 שסתומים++++

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
טוב לפי אתר בחו"ל (באדיבות אליבהבה) יש "מחלה" ידועה במשאבות המיים של המונדאו

 

אם לא מחליפים כל 60K מסתכנים בתופעה שקרתה אצלנו. בניסוח האנגלי:

 

Failure to heed this normally results in a top end re-build. I have seen as little as a head gasket leak through to a total seizure and block failure

 

בתרגום חפשי: מינימום אטם ראש מקס ראש נמנוע+16 שסתומים++++

 

אתה יכול להסביר לי מה זאת "מחלה" ידועה כמו שאתה אומר, אז תרשה לי לומר לי יש פורד מונדאו 94 160 אלף ק"מ ועוד אם המשאבה האורגנלית של האוטו שלא הוחלפה אף פעם וגם המנוע לא מאבד גרם אחד של מים אז מאיפה אתה קובע שיש לרכב הזה מחלה של משאבת מים.

 

ולפותח השרשור הרכב שלי כבר אחרי הק"מ הנ"ל לא עשה ראש מנוע אף פעם ושיפוץ ראש עולה מקסימום עם החלפת רצועה ומותחנים גג 2300 במוסך מורשה.

×
×
  • תוכן חדש...