Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנה וחמה (עד כמה שאפשר) עד 20K.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כואב לי להציע לך את זה - אבל בפורום אספנות יש בחור בשם בנצי - הוא מציע BMW 2002TII למכירה

המחיר שלה יתאים לך.

הכוח שלה יספיק לך מאוד

ההתנהגות שלה בהחלט נעימה והיא הנאה אחורית.

 

 

לדעתי מצאת כלה.

 

 

 

נ.ב.במידה ואתה קונה אותה - אני רוצה סיבוב

ו2- אם אתה קונה אותה ורוצה למכור את הגלגלים - דבר איתי.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי 3 מכוניות בשבילך:

 

1. מצטרף לעצה של קודמי בקשר ל 2002 TII, רכב מדהים במחיר מציאה.

2. אני מכיר בחדרה 205 GTI לאחר גניבה וללא טסט כחצי שנה.

הבשורה הרעה היא שיש שם ישור קו עצבני....

הבשורה הטובה היא שהאוטו שנת 92 ולמכירה ב 2000 ש"ח !!!

3. יש לי חבר של חבר (אני יודע, נשמע הזוי אבל זה המצב) שמוכר חיפושית (לא זוכר איזה שנה) עם חלון אחורי חצוי.

הרכב שלם לחלוטין עם כל הסמלים והחלקים המקוריים אבל לא במצב נסיעה אלא במצב לשיפוץ מקיף.

המחיר, 20 K ש"ח!

לא ממש מחיר מציאה אבל מצד שני, בוא נראה אותך מוצא אחת אחרת בשביל להשוות מחיר.

היא לא ממש עונה על הצרכים שלך אבל אני יודע כמה אתה מחפש חיפושיות מעניינות, אז הייתי חייב...

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לי 3 מכוניות בשבילך:

 

1. מצטרף לעצה של קודמי בקשר ל 2002 TII, רכב מדהים במחיר מציאה.

2. אני מכיר בחדרה 205 GTI לאחר גניבה וללא טסט כחצי שנה.

הבשורה הרעה היא שיש שם ישור קו עצבני....

הבשורה הטובה היא שהאוטו שנת 92 ולמכירה ב 2000 ש"ח !!!

3. יש לי חבר של חבר (אני יודע, נשמע הזוי אבל זה המצב) שמוכר חיפושית (לא זוכר איזה שנה) עם חלון אחורי חצוי.

הרכב שלם לחלוטין עם כל הסמלים והחלקים המקוריים אבל לא במצב נסיעה אלא במצב לשיפוץ מקיף.

המחיר, 20 K ש"ח!

לא ממש מחיר מציאה אבל מצד שני, בוא נראה אותך מוצא אחת אחרת בשביל להשוות מחיר.

היא לא ממש עונה על הצרכים שלך אבל אני יודע כמה אתה מחפש חיפושיות מעניינות, אז הייתי חייב...

יניבתגיד לחבר של החבר שלך 6 מילים:

צבע תאוטו בכחול וזרוק אותו לים(בקשר לחיפושית)

:-):-P:wink::?:roll:
פורסם

תגיד לחבר של החבר שלך 6 מילים:

צבע תאוטו בכחול וזרוק אותו לים(בקשר לחיפושית)לא חסרים דבילים בעולם, חבל רק שהם מגיעים לפורום וחייבים להראות את "חוכמתם" הרבה ברבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סגור עניין, שכח מהשירשור הזה, מצאתי לך את אוטו החלומות שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85160

 

בהצלחה ותן סיבוב על האוטו.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סגור עניין, שכח מהשירשור הזה, מצאתי לך את אוטו החלומות שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85160

 

בהצלחה ותן סיבוב על האוטו.

יניב

קח נשימה ותגיד לי ברצינות שהיא יותר כיף מהTII...

[וכמובן שכבודה במקומה מונח, אבל מדובר פה בחצי באט-מוביל מול רכב צרפתי. צ-ר-פ-ת-י. נו מרד...]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הרכב יקנה ליד אחרונה, אז תהיו ראלים.
אני לא רוצה לפוצץ לך את הבועה אבל יד אחרונה זה לא עניין של מה בכך... אל תזרוק לאויר סתם ביטויים מסוג זה.

יד אחרונה זה משהו שאומרים על אוטו אחרי שהוא עובר אצלך הרבה דברים מתחת לידיים ולא איזו קופסה נוסעת שאתה קונה כנהג חדש שיש לו רישיון רק שבעה חודשים ועוד לא יודע מימינו ומשמאלו (ואל תיפגע, זה סטאטיסטי לגמרי).

 

מוטי.

פורסם
מוטי, הוא התכוון לכך שרוב הסיכויים שהוא משבית את הרכב ביום הראשון.... :-D

:lol: חזקקקקק!! :)

 

בקשר ל205 ראלי. אל תקנה אתה לא מסוגל ולא תהיה מסוגל להחזיק את הרכב. (אני מדבר ספציפית על המכונית הזאת). חבל שהיא תהרס, היא פשוט מדהימה ורק יד עם ים של כסף וידע יוכלו להשאיר אותה במצבה הנוכחי שלדעתי, היא היחידה בארץ שנראת ככה ונוסעת ככה. (כמובן בלי כוונה לזלזל ברמת הידע שלך.).

 

אני היתי הולך וקונה XSI106 1400 במקום הסקסו 1.4 למה? כי מדובר ברכב ספורטיבי באותו תקציב..

קח בחשבון שיישור קו זה דבר שהוא: או מתמשך...(לפרק זמן יותר ארוך מחודש בד"כ) או שהוא נעשה במכה אחת...(במידה ויש לך מזומנים.) כלומר להכניס את הרכב למוסך ולהוציא אותו חדש מבחינה מכאנית.

 

אתה כמובן יכול לקנות לך 205GTI במחיר מגוחך ולהוציא עלייה 8-9 K על ישור קו שלדעתי יספיק כדי להחזיר לאוטו קצת "ברק" לגלגלים. (מדובר מבחינה מכאנית).

 

בכל אופן אם אתה בעיניין של צרפתיות...אני חושב שאמרתי את שלי.

 

כמו כן את יכול למצוא אלפא 33 לא חסר כאלו שנראות ומתוחזקות במצב סביר בתקציב של 18-20 K.

רק תחפש... לא מזמן היה גל של כאלו שהוצעו למכירה. והרכב גם די חזק ונחמד.

פורסם

גם שחכתי שאתה יכול לקנות רנו קליאו 1.4.שהיא לא רעה בכלל קומפקטית ודי זריזה.

סיטרואן AX 1.4 או GT (קצת יותר קשה להשיג כאלו במצב נורמלי...).

גם ZX וולקן נכנסת ב20K....

 

בקיצור יש אפשרויות לא חסר..

פורסם
כמה שצריך.

 

א. אין כבר רכבים כאלה במצב הולם, ואלו שהיו (אצל ירון פ. ואצל יניב - Bagira) נמכרו כבר.

 

תודה לכם,

שלא תחשבו שאני לא נחמד.

 

ניר.

מי אמר? אתה מסיק מסקנות סתם.

תתפלא, יש המון 205GTI שניתן להשיג, במצב תצוגה, ומעבר לו. לא רק של שני אלו. במיוחד כשאתה בכלל לא יודע מה זה האוטו הזה בדיוק

מה יש פה עם אנשים ששוללים 205GTI? כמעט כל הפורום אומר שהרכב הזה לא טוב לנהג מתחיל והוא מלא בהוצאות

אז תנו לי לחדש לכם

1: לרובכם לא היה ולא יהיה 205GTI

2: אם לא תקחו סיכונים לא תגיעו רחוק

3: האחזקה לא יקרה בכלל, אם האוטו תקין (וגם לשם לא צריך הרבה השקעה, תתפלאו, מנוע ניתן להשיג במקסימום 2000 שקל מפירוק! כמו המחיר של מנוע סובארו!!!)

4: חלקים?!?! 205 רגילות, כמעט הכל דומה, ולצבא בזמנו היו המון, מה שאומר חלקים בשפע

5: ההנאה בנהיגה היא לא כמו שחלמתם. היא מעבר. רק בגלל זה הרכב זכה להיות THE HOT HATCH של שנות ה80, ולא רק בישראל.

 

אני אישית, ממליץ, ואמליץ, על 205GTI לכל חובב נהיגה בעל תקציב של 20 אלף שקל ומעלה

למה? כי ניתן להשיג אחת במצב נסיעה תקין לחלוטין, ללא השקעה התחלתית ב15 אלף לערך, לא מאמינים? אני אמצא לכם. השוק מלא בהם, הם יד גבוהה, נכון, אבל כל בעל משקיע 5 אלף ומוכר, ככה עם הזמן, גם אם האוטו יד 12 או יותר, ייתכן מאוד והוא אחרי יישור קו חלקי או מלא, וימכר במחיר מצחיק

פורסם
למרות שאני אשמע כאילו אני הוזה :

במתחת ל20 אלף ש"ח הסקסו היא קניה מצויינת , במיוחד לאור המחירון המגוחך

אנחנו מדברים על משהו כמו 15 אלף ש"ח לשנת 97 , עבור רכב מודרני לחלוטין.

משום מה ה106ים פחות אמינות למרות שאלו עקרונית אותם חלקים.

להתחיל להכנס להרפתקאות כמו גולף 92 לא הייתי נכנס.

אם תחליט לאמר לי למה תישמע כהוזה זה יהיה מצוין, מה רע בסקסו שלא חשבת עליה מלתחילה או שחשבת את עצמך להוזה בכך שהצעת אותה?

 

106 גם יקרות יותר, ועם הרבה יותר ידיים.

גולף 92, לא תודה. :)

 

fitch אני מכיר מישהו עם במוו 318 מודל 87 במצב ממש טוב.

אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי ...

יוגב

זה מודל ישן מדי, עבור רכב שלא ממש מעניין אותי. מה גם שהוא ישק לי לקצה התקציב. (ראה תגובתי למצמץ).

תודה בכל אופן.

שלום, ניר סבירסקי. שלום חולה~הגה.

נעים לי מאוד להכיר אותך... גם לי.

 

מה דעתך לגבי חיפושית משנתון 1964 ומטה? גרוטאות מחלידות שלא שוות אגורה ומאמץ, לא נוסעות, עולות כמו שתי שישיות מי-עדן ועושות לי את זה בטירוף.:inlove:

שמעתי שמסתובבות כמה שרק צריך לאתר את בעליהן...

 

בקיצור ולעניין, אם אתה מתחרט כל-כך מהר ולא נותן לי אפילו צ'אנס פיצפון להגיע לזו שהוזכרה היום בה"פ, אז... אמרתי לך כבר, יש לך את הצ'אנס שלך.

 

אל תישבר ותצטער על כך שלא קנית את מה שאתה מחפש זמן רב כל כך,

(חוץ מזה, הד?ד-ל?יין של המכללה לא אמור לקבוע לך שום חוקים ולא אמור להאיץ אותך "לקנות כל מה שבא ליד, ויאללה לדרך...") אני בוחן אופציות כפי שאתה רואה.

;-):?

 

השאלה היא, אם אתה הולך על מכונית כמו, נניח, 205GTI - או כל "הוט האצ'" אחרית שעלולה להכניס אותך להוצאות יישור קו ותיקונים לא צפויים בסדר גודל שמכונית סטנדרטית אחרת (וחדישה יותר) לא היתה עושה, האם ההורים מוכנים בכל זאת לממן את זה ? הכל יחסי כמובן, ברגע שהרכב ידרוש להכפיל את סכום הרכישה כדי להעמיד אותו על הרגליים, הוא כמובן יורד מהפרק. בגלל זה אני גם מנסה להימנע ממכוניות כאלה (205GTI, BMW318/320,106XSI וכד') אשר עברו מספר רב של ידיים ומצבם אינו ברור וידוע במעמד הקניה. כל רכב ידרש כמובן ישור-קו השאלה היא מה יהיה סדר הגודל שלו. את כל העבודה שהאוטו יצטרך הוא יעבור פה, בבית, במחיר עלות חלפים בלבד. כך שאני אפילו פחות יודע מה יהיה סדר גודל ההוצאות והאם ההורים יסכימו לכך. (כמובן שהחלפת מנוע, ראש, גיר, או כל חלק אחר שעלותו מתקרבת לאחוז גבוה מגובה הרכישה, בעת הראשונה על הבעלות על הרכב, לא בא בחשבון).

פשוט חבל שתרוץ אחרי הדבר הנכון בשבילך שימכר לאחר מכן מהסיבות הלא נכונות. בגלל זה אני מנסה לרוץ אחרי הדבר הנכון ביותר. ואתה פה בשביל לעזור לי! :-D

 

הסקסו 1.4 היא אופציה מצויינת עבורך. מנוע ה 1.4 מזיז את הרכב בצורה טובה מאוד גם בעליות? סיבובים מהירים? מטען+מזגן? (אני לא מכיר את הרכב כפי שיכולת לנחש, ואפילו לא ישבתי באחד כזה). הגרסאות החזקות יותר (1600 - VTR/VTS) קשות יותר להשגה אבל הביצועים טובים יותר. כמובן שאת אלה הייתי מעדיף בהרבה, אך מחירם ונדירותם כנראה תשבור אותי בטרם עת.

 

106XS היא אופציה מצויינת (ה XR עגלה, לא בשבילך) וגם 306 (למרות שבמחירון ה 306 יקרה יותר). אני הייתי ממליץ שתתחיל עם מכוניות בסדר גודל הזה ולא 205GTI שהטיפול בה עלול להיות ארוך ומייגע (כי את הטובות ביותר והמקוריות אפשר לספור על יד אחת).

בדיוק כזו אני מחפש לקנות! :) ה106XS, אם נשענת על מכלוליה של הסקסו, נופלת ממנה בגלל הרבה ידיים חוליגניות, ומחיר גבוה ולא מוצדק עבור אותו רכב. 306 קצת גדול לי :? .

איציק

כואב לי להציע לך את זה - אבל בפורום אספנות יש בחור בשם בנצי - הוא מציע BMW 2002TII למכירה

המחיר שלה יתאים לך.

הכוח שלה יספיק לך מאוד

ההתנהגות שלה בהחלט נעימה והיא הנאה אחורית.

כפי שכבר רשמתי לך בה"פ, אני מכיר את הרכב, ומתעניין בו רבות ועמוקות. אך טרם קיבלתי את התשובות לגבי מצבו המדויק. זו באמת יכולה להיות אופציה נהדרת לאחד שכמותי, הכל תלוי ברצון של אבא לקנות רכב ישן במחיר רגיל. בנתיים אני מקווה שיהיה לי צ'אנס לראות ולבחון אותו יותר לעומק. (בנצי יקר...תענה לי לה"פ שלי, ואולי מחר היא תהיה שלי).

 

לדעתי מצאת כלה. רגע, אתה לא מתכנן עליה גם?

 

 

 

נ.ב.במידה ואתה קונה אותה - אני רוצה סיבוב בתשלום, הכל יסודר וינתנו המפתחות.

ו2- אם אתה קונה אותה ורוצה למכור את הגלגלים - דבר איתי. עוד לא ראיתי את האוטו, אתה כבר מתכנן על לקנות ממני את הגלגלים?! :roll::wink:

 

רון.

ניר, שבאמת מנסה להיות נחמד.

משכנתא זה קל

פורסם
יש לי 3 מכוניות בשבילך:

1. מצטרף לעצה של קודמי בקשר ל 2002 TII, רכב מדהים במחיר מציאה. כפי שכבר רשמתי לרון, ולך בפרטי, אני בעניין ומעוניין ברכב. ברגע שאדע עליו פרטים שיאירו לי על מצבו אצא לכיוון המרכז כדי לראותו. עם זאת, אקח את עצתך מהה"פ.

2. אני מכיר בחדרה 205 GTI לאחר גניבה וללא טסט כחצי שנה.

הבשורה הרעה היא שיש שם ישור קו עצבני....

הבשורה הטובה היא שהאוטו שנת 92 ולמכירה ב 2000 ש"ח !!! כפי שדובר בפרטי, צריך לראות מה בדיוק צריך לעשות/לתקן/לחדש/להחליף ולבדוק את עלותם מול מחסן החלפים, אם ייצא משתלם, ויהיה אפשר להעמיד את הרכב במצב טוב מאוד בתקציב הנתון, מה טוב.

3. יש לי חבר של חבר (אני יודע, נשמע הזוי אבל זה המצב) שמוכר חיפושית (לא זוכר איזה שנה) עם חלון אחורי חצוי.

הרכב שלם לחלוטין עם כל הסמלים והחלקים המקוריים אבל לא במצב נסיעה אלא במצב לשיפוץ מקיף.

המחיר, 20 K ש"ח!

לא ממש מחיר מציאה אבל מצד שני, בוא נראה אותך מוצא אחת אחרת בשביל להשוות מחיר.

היא לא ממש עונה על הצרכים שלך אבל אני יודע כמה אתה מחפש חיפושיות מעניינות, אז הייתי חייב...

לא בשבילי, כמה שהדגם נדיר ומבוקש, אני מחפש אחת חדשה קצת יותר, וקצת ביותר מרבע המחיר. תודה שזכרת בכל מקרה.

יניב

205GTI

106XS

תשקול זאת..

בהצלחה

כנראה שנכשלת בהבנת הנקרא. או שעדיין לא נבחנת. :?

תגיד לחבר של החבר שלך 6 מילים:

צבע תאוטו בכחול וזרוק אותו לים(בקשר לחיפושית)

כנראה שנכשלת בהיסטוריה. או שעדיין לא נבחנת. :?(אני יודע, אני לא מקורי מספיק...)

סגור עניין, שכח מהשירשור הזה, מצאתי לך את אוטו החלומות שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85160

 

בהצלחה ותן סיבוב על האוטו.

יניב

מלבד זאת שצריך להעריך מול ההורים שנה vs. מחיר. אין לי שום ידע מקדים אודות האוטו (כמו שאין לי ידע מקדים על 205GTI). הרכב נדיר, נכון. הרכב במצב חדש, נכון. אבל מה יש בו שעושה אותו כל כך "אוטו החלומות שלך". ואני באמת לא צוחק. אני רק יודע שיש עליו תווית ראלי. (אנא, רק אל תבואו עכשיו בתגובות שלא שווה למכור את הרכב לי, כי אני לא יודע להעריך אותו או יודע במה מדובר, אני לא אינציקלופדיה מוטורית, גם מנטה I200 לא ידעתי מהי, עד שמישהו אמר לי).

אני לא רוצה לפוצץ לך את הבועה אבל יד אחרונה זה לא עניין של מה בכך... אל תזרוק לאויר סתם ביטויים מסוג זה. אני יודע בבירור, ואין שום בועה. אני פשוט מכיר את "המסורת" של המשפחה עם רכבים. ברגע שהרכב טוב, למרות שהוא ישן ומיושן, לא בטיחותי ומזהם, בגלל שהושקעה בו אהבה וזמן וכסף רב פשוט לא נמכר.

יד אחרונה זה משהו שאומרים על אוטו אחרי שהוא עובר אצלך הרבה דברים מתחת לידיים ולא איזו קופסה נוסעת שאתה קונה כנהג חדש שיש לו רישיון רק שבעה חודשים ועוד לא יודע מימינו ומשמאלו (ואל תיפגע, זה סטאטיסטי לגמרי). שוב, אני יודע בבירור. אך כנראה, אם הרכב יהיה טוב לי, הוא לא ימכר לעולם. לא נפגע. זה סטאטיסטי לגמרי.

 

מוטי. ניר.

מוטי, הוא התכוון לכך שרוב הסיכויים שהוא משבית את הרכב ביום הראשון.... :-D
כן...

 

בקשר ל205 ראלי. אל תקנה אתה לא מסוגל ולא תהיה מסוגל להחזיק את הרכב. (אני מדבר ספציפית על המכונית הזאת). חבל שהיא תהרס, היא פשוט מדהימה ורק יד עם ים של כסף וידע יוכלו להשאיר אותה במצבה הנוכחי שלדעתי, היא היחידה בארץ שנראת ככה ונוסעת ככה. (כמובן בלי כוונה לזלזל ברמת הידע שלך.). פה ממש התעלת על עצמך, מה אתה יודע על מה שאני מסוגל או אהיה מסוגל להחזיק? מה לך ולכיס העמוק מאוד שלי? מה? באמת שניסיתי להיות נחמד, אבל אדם שלא מכיר אותי, לא יכול להגיד לי מה לעשות בנסיבות הנ"ל! אני לא אומר לך מה אתה יכול לקנות או לא, או להחזיק או לא, נכון? אם כן, אז כבד אותי ואל תגיד לי מה עליי לעשות! חוצפן!

 

אני היתי הולך וקונה XSI106 1400 במקום הסקסו 1.4 למה? כי מדובר ברכב ספורטיבי באותו תקציב.. ברגע שאמצא אחת שלא עברה 4561 ידיים, 4 מנועים ומלא פלסטיקים עליה. אקנה.

קח בחשבון שיישור קו זה דבר שהוא: או מתמשך...(לפרק זמן יותר ארוך מחודש בד"כ) או שהוא נעשה במכה אחת...(במידה ויש לך מזומנים.) כלומר להכניס את הרכב למוסך ולהוציא אותו חדש מבחינה מכאנית. הרכב יהיה במצב מכאני מופלא עד מאוד. האוטו לא יראה מוסך לעולם, מכיוון שהכל יעשה על ידי ועל יד אבי. יש לי עד נובמבר להעמיד רכב שיסיע אותי למכללה, מספיק זמן בשביל לעבוד עליו כדי להחליף לו פלאגים ורצועות?

 

אתה כמובן יכול לקנות לך 205GTI במחיר מגוחך ולהוציא עלייה 8-9 K על ישור קו שלדעתי יספיק כדי להחזיר לאוטו קצת "ברק" לגלגלים. (מדובר מבחינה מכאנית). תקרא את שאר תגובותי בנוגע לרכב הזה.

 

כמו כן את יכול למצוא אלפא 33 לא חסר כאלו שנראות ומתוחזקות במצב סביר בתקציב של 18-20 K.

רק תחפש... לא מזמן היה גל של כאלו שהוצעו למכירה. והרכב גם די חזק ונחמד. לא הטעם שלי, ובמיוחד לאור המצבים שהרכבים האלה נמצאים והמחיר שלהם. אך תודה על ההעלאה.

התגובה נכתבה בלהט ובעצבנות, אנא התחשבו בכך.

גם שחכתי שאתה יכול לקנות רנו קליאו 1.4.שהיא לא רעה בכלל קומפקטית ודי זריזה. במחירה הגבוה, התמורה שהיא נותנת לא עולה כמה שהיא עולה. מצטער.

סיטרואן AX 1.4 או GT (קצת יותר קשה להשיג כאלו במצב נורמלי...). לא אגיב. רק אומר תודה, אך לא תודה.

גם ZX וולקן נכנסת ב20K.... שוב, אם הסיכויים למצוא אחת הולמת ובמצב טוב היא תישקל בכובד ראש. כרגע רובן לא כאלה. אך תודה על ההצעה.

 

בקיצור יש אפשרויות לא חסר.. תעלה אותן בבקשה, לא מספיק רק לאמר.

מי אמר? אתה מסיק מסקנות סתם. דיברתי רק לגבי אלו שאני מכיר.

תתפלא, יש המון 205GTI שניתן להשיג, במצב תצוגה, ומעבר לו. לא רק של שני אלו. במיוחד כשאתה בכלל לא יודע מה זה האוטו הזה בדיוק. אם אתה צודק, וניתן להשיג אחת הולמת, מקורית, במחיר הנקוב, בבקשה, עשה צעד ועזור לחברך. אני ציינתי את שתי אלו כי את אלו הכרתי, וידעתי על קיומן. על מכירתן של אחרות שמעתי סכומים גבוהים ממה שאני מסוגל לתת, מצטער.

 

אני אישית, ממליץ, ואמליץ, על 205GTI לכל חובב נהיגה בעל תקציב של 20 אלף שקל ומעלה

למה? כי ניתן להשיג אחת במצב נסיעה תקין לחלוטין, ללא השקעה התחלתית ב15 אלף לערך, לא מאמינים? אני אמצא לכם. בבקשה, אבל מקורית אם אפשר. אה נו, גם במצב טוב כמו שאמרת. השוק מלא בהם, הם יד גבוהה, נכון, אבל כל בעל משקיע 5 אלף ומוכר למה הוא מוכר??? :roll: , ככה עם הזמן, גם אם האוטו יד 12 או יותר, ייתכן מאוד והוא אחרי יישור קו חלקי או מלא, וימכר במחיר מצחיק

אני מסכים גם ל205gti1600 שלא תבין אותי לא נכון, רק הראה לי אחת בלי "מנוע חדש - 50,000 קילומטר", או "פורטינג, יחס דחיסה, קאמשאפט לוהט" ושאר ירקות. אני רוצה מנוע מקורי, גיר מקורי, ובלי שטויות ברכב. אם רציתי אוטו custom הייתי קונה הונדה סיוויק. :?

 

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם

ניר שלום, קוראים לי צחי. בלי כוונה להעליב אותך חלילה וחס, שאל את עצמך את השאלה הבאה -

האם אני באמת צריך דגם ספורטיבי? (דגם ספורטיבי קרי - GTI, ראלי, GSI ושות').

 

יש לך שכל ניר, וכמו שאתה בטח יודע, הרכבים האלו עברו חיים בהרבה יותר קשים מרכבים "רגילים",

ועל מכוניות כאלו שכן נקיות ומתוחזקות כמו שצריך, המחיר המבוקש בהתאם. אין ארוחות בחינם (אנחנו לא נגדים).

לדעתי, יש מספיק רכבים "רגילים" שניתן למצוא בשוק בקלות יחסית, עם מנועים טובים והגה מתקשר, שיספקו לך הנאה מנהיגה.

 

מכונית "ספורטיבית" יקח לך המון זמן לחפש, ולכשבסוף תמצא את הכלה, ע"מ להנות ממנה תצטרך ליישר איתה קו בסכום יפה.

מה הלאה? אתה צריך את הרכב לנסיעות ארוכות יומיומיות. נניח שיישרת קו והרכב במצב מכאני/חשמל תקין.

יש לך נוחות נסיעה וצריכת דלק פחות טובה מאשר דגם רגיל. הרכבים האלו ברובם לא נמכרו בכמויות גדולות,

ולכן יהיה לך יותר קשה להשיג חלפים. מה עם חלק שעלול להשבית לך את הרכב והפיתרון היחידי שיעמוד לך הוא EBay?

 

תחשוב על זה.

No worries 8)


×
×
  • תוכן חדש...