Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שיש לו סאב ברכב ורוצה במה טובה מקדימה עדיף לו 6.5 כי הוא יורד נמוך ויכול לטשטש טוב יותר את מיקום הסאב - זאת דעתי

 

ראיה לכך היא שבקומפוננט 3WAY משתמשים בוופרים של 7\8 אינץ' כדי שיוכלו לרדת עמוק

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עתיד אני מזכיר לך שמוזיקה היא לא רק באס .. מה עם חשיבות למיד טוב בבניית במה ברכב?

לא סתם אפשר ללכת על מידבאס 7-8 אינץ' בסט 3WAY, כי יש מיד 4" או אפילו מיד 5 ורבע!

מבחינת תדרי מיד עדיף חמש ורבע בקומפוננט 2WAY. הבאס פחות כיווני בהרבה מהמיד,

אם הסאב מספיק חזק (או לחילופין רכב האצבק קטנטן...)

והקומפוננט חתוך יחסית נמוך (כמובן עם הבידוד הנכון וכו') יהיה באס מקדימה.

קח דוגמא את הבאס אצלי, שמת לב, אצלי הבאס מקדימה, וזה 5 ורבע . הוא פשוט חתוך נמוך.

 

הפתרון הנכון למי שרוצה במה נכונה מקדימה וזה הדגש שלו והוא לא מחפש את הבאס המאסיבי

מקדימה, אפשר חמש ורבע, ואת הסאב לא לשים "12 אלא 10" , או יש כאלה ששמים אחד של 12" ואחד

של 8" והשמונה אינץ' חתוך כמידבאס ולא כסאב.

Race Smart

פורסם

טוב חברה שיניתי תדעה לגבי הקומפוננט של מורל פולס.

 

פעם שעברה ששמעתי אותם זה היה עם שיר כנראה שלא אהבתי .אתמול ישבתי עם חברים בלילה ובא

 

 

מישהו עם קומפוננטים של היפוניק ,וממש לא אהבתי ושבא החבר אם המורל ישבתי באוטו בערך שעה

עם דיסק שאני אוהב וממש אהבתי אותם.

 

עכשיו השאלה שלי היא אם אני קונה ת5.25 (מורל פולס לקדימה)

 

ומאחורה יושבים לי 6 על 9 של מאגנט שיהיו בלי הגברה כי אני יחבר תקומפוננט ,ובבאגז' יושב לו פיוניר פנינה אני חושב 10 אינץ' .

 

איך ישמעו?

 

הרכב הוא פיז'ו 306

 

ולא הבנתי לאיזה באס אתם מתכוונים מקדימה? ,לא חותכים את הבאס מהקומפוננטים בדה"כ כי זה מיותר שיוציאו באס לא

 

עריכה* איפה המקום הכי זול שאפשר להשיג תמורל פולס 5.25

.

חתימה עד 3 שורות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתם רושמים ש הפולס עמום - עמום בכך שהטוויטר עדין יותר ורך

או עמום מהבחינה שהווקלי נבלע

??

cheers

פורסם

עכשיו השאלה שלי היא אם אני קונה ת5.25 (מורל פולס לקדימה)

 

ומאחורה יושבים לי 6 על 9 של מאגנט שיהיו בלי הגברה כי אני יחבר תקומפוננט ,ובבאגז' יושב לו פיוניר פנינה אני חושב 10 אינץ' .

 

איך ישמעו?

 

הרכב הוא פיז'ו 306

 

ולא הבנתי לאיזה באס אתם מתכוונים מקדימה? ,לא חותכים את הבאס מהקומפוננטים בדה"כ כי זה מיותר שיוציאו באס לא

 

עריכה* איפה המקום הכי זול שאפשר להשיג תמורל פולס 5.25

.

לצורך הדיוק-אכן יש לך 306 ירוקה דהויה מאחור יושב לך פיוני סידרת "יהלום" 12 .

כללי השילוב של הגברת קומפוננט מקדימה והגברת סאב מאחור ושימוש במקביל ורמקולים אובלים מאחור עם הגברת יחידת הראש הוא שילוב מוכר ושילוב לא רע.למי שכבר עשה חורי 6*9 וסירס את המגש מאחור +חסר תקציב וכוחות פיזים ונפשיים לרכוש מגבר נוסף ולהתקין אותו כדי לפנות הגברה לאובלים מאחור.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...