Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכי טוב להתקין לבד בבית ומי שממש לא מבין כלום כלום שיגיד בפורום אפילו או לחבר טוב שמבין מה הוא רוצה לבצע ו"נבנה" לו מדריך קטן עם כל השלבים אותו הוא ידפיס וילך צעד צעד

אם יש מדריך לפירוק וניקוי המגבים האיטיים שלי, אשמח לקבל אותו.

פורסם

חחחחחחחחחח, לא התכוונתי מדריך לגבי כל רכב ורכב, מה אני ספר היינס מהלך ?

 

התכוונתי מדריך כללי על דרך חיבור\תיקון של דברים.....הסבר איך לתקן\להתקין במהות שלו, לא איך זה מתבצע ברכב הספציפי

חוץ מזה שאני לפני שהייתי מפרק הייתי קונה בקבוק ספרי של זז קל(WD40) ועוד בקבוק של שמן עם שכבת סיליקון הייתי מדליק את המגבים ודרך הציר מרסס פנימה לצירים...ולכל מה שניתן להגיע ככה בלי פירוק אחרי הפעולה הזאת לשמן עם התרסיס הסיליקוני

פורסם

סליחה על הבורות, אבל מה זה צינור שרשורי להגנה על החוטים?

לגבי ההתקנות, חשבתי שרק לי החוטים של הדיבורית נופלים על הרגליים... :)

...Carpe Diem

פורסם

צינור שירשורי הוא צינור שמעבירים דרכו את החוטים במקומות שיש סיכוי שהבידוד שלהם ייקרע בגלל פח שקרוב מדי לכל העסק. הוא פשוט מגן על החוטים.

 

 

רציתי לשאול, איך העברת את החוטים מהרכב אל תוך הדלת? האם קיים שם שרוול ייעודי?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כעיקרון ברוב המכוניות יש שרוול מיוחד להעברת חיווט שבו עוברים גם החוטים של הרמקולים/חלונות חשמל וכ"ו... אבל הרכב שלי קצת "דפוק" ולא חשבו על הדברים האלו ולכן הייתי צריך לקדוח פתחים בדופן הדלת והרכב ואז להתאים שם צינור שירשורי ואז להעביר את החיווט דרך שם...

אם מישהו מתכוון לעשות זאת לא לשכוח לצבוע את המקום בצבע דוחה חלודה כדי למנוע התפתחות שלה באיזור שקדחנו..

פורסם

מדובר באונו לא? אני אל מאמין שאין פתח כזה כי חלק מהם באו עם נ"מ סטנדרט, ויש גם חלונות חשמל...

ולARILOU - הבנתי שזו הכוונה, אשמח לשם באנגלית שאוכל לראות במה מדובר בדיוק...

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

מדובר בסקודה פיבוריט ולא באונו...

ודגם LS כמו שלי זה הדגם הפחות "משוכלל" ושם לא חשבו אפילו על הפתחים הנ"ל...

×
×
  • תוכן חדש...