Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה קטלוג בגרמנית, בן 1000 עמודים. בתחילתו כיאה וכראוי - תמונות של בחורות מעורטלות. מי שיצליח להעביר כמה עמודים, יזכה לקטלוג אדיר מימדים של כמעט כל השיפורים האפשריים להמון סוגי רכב (בעיקר גרמניים, אבל גם צרפתיים, יפניים וכולי).

שיפורים כגון - ג'נטים וצמיגים, שיפורי מתלים, עיצוב חוץ ופנים, אביזרי נוחות, סטריאו ועוד ועוד. הכל כולל מחירים (בגרמניה, כמובן...)

 

הקטלוג יהיה אצלי לתקופה מוגבלת, אבל הוא יגיע למפגש בר"ג כך שמי שירצה יוכל להציץ בו. אפשר גם לשאול אותי כאן אם אתם מחפשים משהו מיוחד, ואני אפשפש בספר הענק הזה בשבילכם ואחפש את המידע...

 

http://www.duw.de/

 

רוני, מחפש היכן נמצאת נקודת המכירה הקרובה ביותר של D&W לנורבורגרינג...

 

נ.ב - תודה למצמץ כמובן

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה קטלוג בגרמנית, בן 1000 עמודים. בתחילתו כיאה וכראוי - תמונות של בחורות מעורטלות. מי שיצליח להעביר כמה עמודים, יזכה לקטלוג אדיר מימדים של כמעט כל השיפורים האפשריים להמון סוגי רכב (בעיקר גרמניים, אבל גם צרפתיים, יפניים וכולי).

שיפורים כגון - ג'נטים וצמיגים, שיפורי מתלים, עיצוב חוץ ופנים, אביזרי נוחות, סטריאו ועוד ועוד. הכל כולל מחירים (בגרמניה, כמובן...)

 

הקטלוג יהיה אצלי לתקופה מוגבלת, אבל הוא יגיע למפגש בר"ג כך שמי שירצה יוכל להציץ בו. אפשר גם לשאול אותי כאן אם אתם מחפשים משהו מיוחד, ואני אפשפש בספר הענק הזה בשבילכם ואחפש את המידע...

 

http://www.duw.de/

 

רוני, מחפש היכן נמצאת נקודת המכירה הקרובה ביותר של D&W לנורבורגרינג...

 

נ.ב - תודה למצמץ כמובן

 

יש שיפורים לאומגה ??? :lol:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

 

יש שיפורים לאומגה ??? :lol:

 

בוודאי. אבל חשבתי שהיא לשעבר :p

 

היא אכן לשעבר, אבל סתם מעניין אותי ....

ואם אתה כבר בודק אז תבדוק לדגם 3200 או 3000 סמ"ק :wink:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תעשה מה שלוטוס עשו לאומגה

 

The original engine, a 3.0L DOHC 24v inline-6, was enlarged to 3.6L, and two Garrett T25 turbos were added, along with a water-cooled intercooler ("Chargecooler" in Lotus lingo). The original 5-speed manual gearbox was substituted by a ZF 6-speed item, straight from the now-extinct Corvette ZR-1

 

מ 0-60 מייל 4.9

מהירות 280 קמ"ש

lotus_omega1.jpg

אייל

פורסם
תעשה מה שלוטוס עשו לאומגה

 

The original engine, a 3.0L DOHC 24v inline-6, was enlarged to 3.6L, and two Garrett T25 turbos were added, along with a water-cooled intercooler ("Chargecooler" in Lotus lingo). The original 5-speed manual gearbox was substituted by a ZF 6-speed item, straight from the now-extinct Corvette ZR-1

 

מ 0-60 מייל 4.9

מהירות 280 קמ"ש

 

יאמי :yum: !!!

נשמע טטטטטוווווווובבבבבב !!!

באמת ראיתי באינטרנט קצת סרטים על לוטוס אומגה אבל לא האמנתי שזה אמיתי :shock:

תמיד ידעתי שלאומגה יש פוטנציאל טוב, יש הההררררבבבבהההה מקום מתחת למכסה מנוע ...

יש קיטים כאלה שמתלבשים על האומגה :roll: ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מכונית הסלון המהירה בעולם

 

http://www.fantasycars.com/sedans/html/omega.html

 

http://www.lotus-carlton.co.uk

 

עד כמה שאני יודע המכונית הזאת כל כך מתפרקת וכל כך יקר לתקן שלא כדאי לך לחלום על זה.

 

ולפי התמונה לא נשאר הרבה מקום מתחת למכסה מנוע

 

תאמין לי, הייתה לי כזו ואני יודע כמה היא מתפרקת ...

היא אומנם לא מתפרקת (אחרי הכל גרמניה) אבל יש תקלות קטנות ומעצבנות, לא משהו רציני ביחס לתמורה המדהימה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חפש בקאזה או איימש סרט בשם: topgear-lotus omega

 

שם כבר תראה איך טיף נידל משתמש בטורבואים ו-LSD של האומגה כמו שרק הוא יודע.

×
×
  • תוכן חדש...