Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה אחד מהדגמים הקודמים, אם אני לא טועה מה שיש בדיוטי פרי החליף אותו.

בכמה את "מביא" אותו?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ממה שמצאתי בגוגל (וגם זה היה קשה למצוא) הוא מוצהר 4*50. אבל זה לא לפי CEA2006.

 

רוב הסיכויים שעדיף לך לקנות את הJBL החדש. אפילו זול יותר בדיוטי פרי.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
האוריון הוא גם 4*50.

הליטנינג אודיו הוא גם 4*50 בדגם הזול שנמצא באיזור המחירים הזה.

הלאנזרים, שלא ניכנס ללאנזר, חברה נחותה בכל ליין המוצרים הזה, רק האופטי טובים.

 

למעשה הגבר היחידי בארץ ששוה קניה יותר מאשר בחו"ל (מלבד מורל) זה ה JBL.

צודק, כל ההריטג' האלה-זבל סיני ברמות הגבוהות שלהם.

מגבר פשוט לא שונה מרד-סאונד, פלטינום,רד -ג'וק, ודומיהם.

המגברים כמו VIBE 430 (דגם 800 ואט , דגם ישן, צבע שחור) ועוד מאותה סדרה(600,1000)

היו מגברים טובים (אני רכשתי אחד כזה לפני כמה שנים).

המגברים היום , נראים כחיקוי דהוי לסדרות השחורות הישנות.

לא מדובר על אופטי, רוב האנשים יקנו הריטג' -זבל .

ואם כבר אופטי-יש גם אופציות מחברות אחרות.

לפי דעתי, דגמי חברת לנזר המיובאים לארץ, עושים עוול למותג.

ZZR

פורסם
מה דעתכם על המגבר הזה?

הוא של JBL דגם GTO 4000W

 

הוא יותר טוב משל הדיוטיפרי?

מגבר מעולה.

לא הכי חזק אבל לטעמי מספיק בשביל לדחוף סט קומפ'.

 

בארץ אולי לא מכירים אותו כ"כ החברה היתר צעירים בתחום אבל בפורומים אירופאיים תקבל חוות דעת טובות.

 

ב 1000 ש"ח כבר לא משתלם. רכוש את ה 75.4 ב 1200. משתלם יותר.

פורסם

אגב לפי מה שהבנתי מהבדיקה שערך מיק מיק מהפורום הזה, הJBL עומד בהצהרותיו של 104 RMS לערוץ... ככה שאין מה לדאוג לגבי העוצמה.

 

אני בכ"א מאוד מרוצה ממנו.

פורסם
אגב לפי מה שהבנתי מהבדיקה שערך מיק מיק מהפורום הזה, הJBL עומד בהצהרותיו של 104 RMS לערוץ... ככה שאין מה לדאוג לגבי העוצמה.

 

אני בכ"א מאוד מרוצה ממנו.

זהו

אין בכלל מה לדאוג. אני יכול לישון בשקט עכשיו.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...