Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה JBL יהיה טוב לקומפוננטים וסאב, אם אתה רוצה להשאיר אולי עוד מגבר לאחוריים בחירה שלך.

לדעתי זה מיותר לדעת מישהו אחר זה חובה :)

איך הגעת לזה בדיוק ? אתה אומר ששתי יציאות של ה JBL (בגישור) יתנו לסאב יותר טוב מהמגבר של רוקפורד 600?

 

זה הגיוני בכלל ?

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הJBL מוצהר 284, אני לא יודע כרמה מוצהר הרופרוד, ובכל מקרה חשבתי שאתה רוצה למכור הכל ולהביא חדש, טעות שלי

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

הציעו לך את הגיי ביי אל .

בקטגוריה שלו יש גם את הרוקפורד 4004 שהוא יותר יקר אבל 50RMS*4

יש גם את האוריון 4004 75RMS*4

יש גם את הלייטנינג אוודיו דגם בולט 4 ערוצים

יש את הלאנזרים למיניהם .

שוב כולם יותר יקרים מה JBL ב500 שקל -+

מגבר חזק זה עיניין ממש רגיש ...תעשה את השיקולים שלך

פורסם

האוריון הוא גם 4*50.

הליטנינג אודיו הוא גם 4*50 בדגם הזול שנמצא באיזור המחירים הזה.

הלאנזרים, שלא ניכנס ללאנזר, חברה נחוטה בכל ליין המוצרים הזה, רק האופטי טובים.

 

למעשה הגבר היחידי בארץ ששוה קניה יותר מאשר בחו"ל (מלבד מורל) זה ה JBL.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

חבר שלי קנה את הלייטנינג אוודיו דגם בולט 4 ערוצים ב 1100 שקל

ועכשיו הוא מוכר אותו ב 800 שקל כי הוא מוכר את האוטו .. שווה ?

הוא קנה אותו לפני כ 4 חודשים

כתוב עליו 1000W אם אני לא טועה צהוב כזה.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אחי, תעזוב את הערכים המקסימלים .

 

כנס לFAQ ותקרא טיפה מה זה RMS , מזה WMAX ....

כל ה1000W וואט האלה שווים לת*ת...

נתונים שאמורים לעניין אותך במקרים שלנו זה RMS - הם האפקטיבים עבור האוזן שלנו.

אתה לא קונה מעבד מזון :| ... אתה קונה הגברה איכותית...

 

לגבי הלייטנינג הייתי לוקח בלי לחשוב פעמים , נסה להוריד אותו עוד טיפה .

אבל שוב הוא יותר חלש מהJBL בקצת ...

פורסם

OK תודה - זה ברור לי לגבי ה RMS פשוט אמרתי לך מה כתוב עליו כי אולי ככה תזהה את הדגם

תודה בכל אופן

אני יכול להוריד לו ל 700 אני חושב - נראה מה יהיה .

תודה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
האוריון הוא גם 4*50.

הליטנינג אודיו הוא גם 4*50 בדגם הזול שנמצא באיזור המחירים הזה.

הלאנזרים, שלא ניכנס ללאנזר, חברה נחוטה בכל ליין המוצרים הזה, רק האופטי טובים.

 

למעשה הגבר היחידי בארץ ששוה קניה יותר מאשר בחו"ל (מלבד מורל) זה ה JBL.

פששששש... פשוט תענוג לקרוא את ההצהרות הכ"כ מקצועיות, כ"כ מפורטות...

בתור אחד שהתנסה רבות (ואף היום בעל מגבר אופטי ומגבר הריטג' שלהם) אני חושב שהם לא יביישו

מול אף מגבר אחר בקטגוריית הזולים והטובים.

בכל אופן, אני לא בא להתווכח איתך כמובן, אבל אתה, בתור אחד שכותב פה כל יום, כל היום, כדאי

שתחשוב פעמיים אם זה התוכן שאתה רוצה לכתוב כאן... כי אחרת אנשים עוד "ישכילו" ממך וימשיכו

את מורשת ההבלים שכתבת...

 

יום טוב.

פורסם

גל, אני יודה ויתוודה שאין לי אישית ניסיון עם הלאזנרים למיניהם.

לעומת זאת אני מכיר אישית וווירטואלית הרבה אנשים שכן התנסו איתם. מלבד סדרת האופטי (או המונובלוקים הישנים יחסית שהיו תחת העיצוב של ZED), שמעתי רק ביקורת טובה אחת וגם זה על מגבר שני ערוצים שלהם שמוצר 500*2 RMS וכנראה נותן המון כוח אבל בהחלט לא עומד בהצהרות.

 

ושוב, הלאנרים כן מגברים טובים, לא עומדים בהצהרות אבל טובים. רק חבל שאפילו הם מתומכרים גבוה בארץ (מה לא מתומכר גבוה בארץ?????) ובמחיר של 1000 ש"ח עדיף לשים את הכסף על JBL ולא על לאנזר.

ואני חוזר את זה שמעתי לא ממישהו אחד או שניים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ובדיוק בגלל התשובה שרשמת, אין לך סיבה לרשום את מה שרשמת, אלא אם כן ציינת את העובדות

האלו, שבמקרה השמטת אותן מתוכן ההודעה הראשון...

לצערי, בגללך ועוד רבים שניזונים משמועות - אנשים לא נהנים ממה שבאמת יכול לספק להם הנאה.

שוב, תחשוב מה שאתה רוצה על החברה, לי זה לא משנה, אבל כשאתה מרבה לכתוב בפורום, אנשים

בסופו של דבר יקבלו את הרושם הלא נכון - שיש לך נסיון עם לנזר (או בדברים אחרים בפוטנציה)

אגב, אני יכול היום להראות לך 25 ביקורות של אנשים שמרוצים מהמוצרים שלהם, האם זה הופך אותה

לחברה טובה יותר (או כל חברה אחרת לצורך העניין?)

"לא עומדים בהצהרות, אבל טובים"

מה זה אמור להביע? אגב, האם כל החברות עומדות בהצהרות? התשובה היא לא, וכמו כל חברה,

יש לה כאלו שעומדים בהצהרות, וכאלו שלא:

1200D, 100.4 ועוד שאין לי כח למנות בכלל...

רב סרן שמועתי פשט על הפורום הזה ואינו מרפה ממנו, כ"כ הרבה אנשים ללא נסיון מוכח או נסיון של

התקנות ומוצרים כותבים פה דיעות על רכיבים, שבמקרה הטוב ראו אצל מישהו באיזה מפגש מצ'וקמק.

אני אעצור כאן לפני שאחטוף קריזה...

פורסם

אם כך אני מתנצל, ואכין לי נוסח מיוחד ואחיד שיודבק לכל הודעה שבה אני נותן ביקורת או המלצה על רכיב שאין לי איתו ניסיון עצמי.

 

לצערי נוכח המחירים וההווי בארץ אין יותר מידי אנשים עם ניסיון אמיתי ונרחב בתחום, וגם מהם לא הרבה יטרחו לשתפו עימנו באינטרנט.

 

בפורום הזה יש כמה מקצוענים שאתה בהחלט אחד מהם ולכן אין לי הרבה מה להילחם וכל אחד ישאר בדעתו :).

לפחות בתרד הזה חברי הפורום שמעו שתי דעות שכנראה הם היו צריכים לשמוע קודם.

ושוב מתנצל אם הטעתי מישהו.

 

 

רום

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אם אתה מתכוון גם אלי, המגברים שהצעתי מוכרים לי טוב אף טוב מאוד .

גם הJBL (יש לי אותו) גם הליטנינג (שמעתי אותו לא פעם ולא פעמים) וגם האוריון 4004 שיש אותו לחברי שאולי שכמעט כל נסיעה איתו זה עם מוסיקה מן הסתם.

בחיים שלי לא המלצתי על רכיב שאני לא התנסתי איתו בעבר, אם זה היה ככה הייתי מתחיל לזרוק לו שמות כמו כל הקיקרים מאנטים למיניהים JL למיניהם ועוד ועוד שאני מכיר לא מניסיון אישי.

אבל זה לא ככה.

 

שוב לא כל בנאדם שמגיב בפורום צריך לעשות מחקר והשוואה בין רכיבים בכדי לקחת את התגובה שלו ברצינות.

מסכים איתך ניסיון אישי חובה שיהיה , שמועות ותגובות מאחרים זה בולשיט.

ואגב- לא פסלתי את החברה אפילו לא פעם אחת.

פורסם

לא התכוונתי אליך, והאמן לי, שאם יש מישהו אחר מלבד רום - הוא יודע זאת...

העניין הוא שרק רום יידע לבוא ולומר שהוא שגה, וכי היה צריך לציין פרט שכזה מראש, אבל כל השאר

מתחבאים מאחורי המסך וממשיכים להציף את הפורום בשמועות.

בכל אופן, מילותיי לא מכוונות ע"מ לפגוע, אלא ע"מ להעיר את אלו שמתמידים כאן בפורום, כשם שאני

התמדתי, ושיידעו להוקיע את השורש הזה (מניי רבים) בשביל לשמור על מקצועיות מסויימת כאן.

 

בהצלחה

גל


×
×
  • תוכן חדש...