Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המגברים האלה בתמונה

אחד רוקפורד 600 וואט 2 יציאות לסאב. (אני רוצה משהו יותר חזק)

השני לוג'יק 640 וואט 4 יציאות - חזק (אבל אני רוצה אחד יותר חזק להחזיק בו 2 קומפוננטים ושני רמקולים) - שיחזיק אותם ממש טוב

 

יש לי רמקולים של פיוניר 400 ואט - האם שווה להחליף אותם?

אני מוכר את אלה - השאלה היא מה אני אביא במקומם? והאם שווה להשאר עם אחד מהם..

והאם בכלל שווה למכור כי הרבה כסף אין לי להוסיף אפשר להוסיף קצת על הסכום שאקבל מהמכירה...

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין לך קומפוננט כרגע ?

יש רק 6על9 שמוגברים ?

יש קומפוננטים - אבל אני לא רוצה להחליף אותם אני חושב

תאמת את הכל קניתי לפני שהכרתי את חברי הפורום

עכשיו אשמח להצעור מה כדאי למכור ומה לקנות (האוטו נמכר והכל כאן מפורק)

יש לי קומפוננטים של MBQ

רמקולים פיוניר 400W.

ומה שבתמונה וסאב

אני חושב למכור את הכל ולקנות דברים יותר טובים...

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
תן תקציב משוער להשקעה...

 

ד"א- איזה תמונה אתה מדבר אחי?

אני חושב ש 2500 שקל. אני אמכור הכל אולי ב 2000 שקל ואוסיף קצת.

והתמונה (סליחה טעות שלי) הנה היא

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

בוא אני יגיד לך מה חברי הפורום ימליצו לך בתקציב הזה :

מגבר JBL מהדיוטי פרי 4 ערוצים 1000 שח -יש הרבה יותר טובים הכל מתחיל ונגמר בכסף...

מגבר מונו נחמד לסאב -עוד 1000 ש"ח -+

תוסיף כסף לקומפוננט טוב ...

איזה סאב יש לך , ולמה להחליף?

פורסם
בוא אני יגיד לך מה חברי הפורום ימליצו לך בתקציב הזה :

מגבר JBL מהדיוטי פרי 4 ערוצים 1000 שח -יש הרבה יותר טובים הכל מתחיל ונגמר בכסף...

מגבר מונו נחמד לסאב -עוד 1000 ש"ח -+

תוסיף כסף לקומפוננט טוב ...

איזה סאב יש לך , ולמה להחליף?

בוא אני אגיד לך

יש לי קומפוננטים טובים (MBQ) וסאב של PRO RED אני ממש מרוצה ממנו

בינתים אני לא חושב להחליף אותם - את המגברים אני רוצה להחליף...

כי על הלוג'יק היו מחוברים פעם הפיונירים בבריג',לבד - הוא ממש פתח אותם ושמעתי ממש יפה.

עכשיו כששמתי אותם על שתי יציאות - ואת השתיים האחרות לקומפוננטים, ממש הוריד מהעוצמה אבל שומעים יותר יפה אומנם

עכשיו אני רוצה מגבר 4 יציאות חזק שיפתח את 2 הרמקולים של הפיוניר, והקומפוננטים של ה MBQ

 

הקומפוננטים כמעט ולא נשמעים כי הם לא פתוחים אני שם פיוניר 120 וואט אני שומע אותו יותר חזק.

אז הכי דחוף לי זה מגבר 4 יציאות חזק שיפתח את ארבעתם טוב.

אתה אומר ה JBL ירים אותם? הרבה יותר טוב מה ?LOGIC - וכמה RMS זה ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

איזה הרבה יותר טובים? תן אחד.

יש לו פיוניר 304 באמת סאב חביב. אפשר להפעיל אותו בגישור של המגבר בלי בעיה. (הייתי בטוח שיש לך אותו טעות שלי)

אחוריים מהרדיו דיסק.

קדמיים, בהנחה ונשאר לך סביבות ה 1500 לפני התקנה.

הייצתי אומר דוטק או הייבריד ישנים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
איזה הרבה יותר טובים? תן אחד.

יש לו פיוניר 304 באמת סאב חביב. אפשר להפעיל אותו בגישור של המגבר בלי בעיה.(הייתי בטוח שיש לך אותו טעות שלי)

אחוריים מהרדיו דיסק.

קדמיים, בהנחה ונשאר לך סביבות ה 1500 לפני התקנה.

הייצתי אומר דוטק או הייבריד ישנים.

יש יותר טובים , לא בתקציב , לא סתם אמרתי שהכל מתחיל ונגמר בכסף.

אפשר גם לחפש יד שניה.

 

יש לי ? את מה ?

יש לי JBL עם סאב פיוניר 305C...

בקרוב הייברייד מקדימה

פורסם

הוא באמת מוצאי 104 ? נניח ו 90 אפילו זה טוב .. הוא מוציא את זה ?

כתבוב 520 וואט - שלי 640

זה לא משנה ?

 

- לגבי האחורים הם 400 ואט - הרדיודיסק ממש לא יעשה להם כלום :o

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

תן לנו נתונים לגבי הקומפוננט, איזה דגם.

 

ואזה דגם הסאב. וכמה הוא מוצהר, שנתאים מגבר בשבילו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תן לנו נתונים לגבי הקומפוננט, איזה דגם.

 

ואזה דגם הסאב. וכמה הוא מוצהר, שנתאים מגבר בשבילו.

הסאב פרו רד 12" כתוב עליו 700 וואט. (פחות או יותר מזכיר את העומצמה של הפיוניר 600 יהלום)

 

וצריך מגבר שירים את הרמקולים והקומפוננטים

רמקולים: פיוניר 400W 5WAY

קומפוננטים: MBQ DWC 160 50-120W

 

ככה רשום, מתאיםלי המחיר של ה JBL השאלה אם הוא יתפקד טוב, את הקומפוננטים שמעתי טוב רק כשחיברתי אותם בברגי' בלוג'יק ...

 

תודההה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

ה JBL יהיה טוב לקומפוננטים וסאב, אם אתה רוצה להשאיר אולי עוד מגבר לאחוריים בחירה שלך.

לדעתי זה מיותר לדעת מישהו אחר זה חובה :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003


×
×
  • תוכן חדש...