Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנאדם מסביר שברגע שהכבל היה ליד הקרוס באותו הרמקול היו רעשים , ברגע שהוא הזיז הם נפסקו .

איזה השפעות פסיכולוגיות יכולות להיות פה ? מזה נס מהשמיים ? כל כך ברור מזה .

תאמת גם לי אין כוח לויכוחים סתמיים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואלה כניראה אתה צודק,

אין לו שום אינטרס ממשי לשקר לנו, ומבחינתי הוא בחור די אמין.

 

אז סבבה, קיבלתי.

 

פותח התרד - תרחיק את הכבל מתח מהקרוסים שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תגיד לי , על מה אתה מדבר?

 

מי "חשב" שזה מה שקרה?,על איזה "השפעה פסיכולוגית" אתה מדבר?

אני אומר לך,היה רעש בצד ימין,מהסט קומפוננט,יש כבל 4G שעובר על הקרוס וממש יושב עליו,הקרוס נעטף בבידוד אלומיניום מה שיצר "כלוב מתכת" אם אתה יודע מה זה ,ואז הרעש נעלם.

אחרי נסיעה קצרה ושמיעה רצופה של המערכת,נחשף שוב הקרוס והרעש חזר,נעטף שוב בבידוד והרעש נעלם.

 

אין פה "השפעה פסיכולוגית","מחשבה","דמיון" או כל דבר אחר,זאת ידידי היא עובדה,ואם אין לך משהו אחר להגיד בנידון,כלומר אין לך "תאוריה" אחרת או "מחשבה" אחרת.

אז אני לא"חושב" שזה זה,אלא אני משוכנע שזה העניין,אני מזכיר לך שום,לא היה שום שינוי ברכב פרט לעטיפת הקרוס בבידוד-ולכן זוהיא התשובה .

 

ואגב,מבחינה מדעית,כבר הוכח בעבר שיש השראה חשמלית מרכיב חשמלי,וכל שהוא יותר חזק יותר הרכיב החלש יותר מקבל את ההשראה,הויכוח בנושא הכבל סיגנל הוא שונה מהמקרה הנ"ל כי גוף הרכב (המינוס בעצם) הוא מהווה כלוב מתכת,בגלל זה אתה גם לא מתחשמל כאשר אתה נוגע בחשמל ברכב,כי אתה לא סוגר מעגל.(אתה לא משמש כמינוס)

ואם אתה רוצה ניסוי,אז תדע שעושים אותם ניסויים על כלובי מתכת וזרם של ברק.

ואת זה לא אני המצאתי וזה עניין מדעי מוכח.

אגב,מנסיוני בצבא,ששירתתי בחיל הים על ספינה(אגב מתח חשמלי-אז הספינה היא כלוב מתכת ומערכת החשמל היא "רשת צפה" המים משמשים כהערקה).

חלק מתפקידי היה כטכנאי קשר,ובמקומות בהם הייתה "חדירה " מכבל אחד לשני או בעצם "השראה חשמלית" מלבישים על הכבל הנ"ל שרוול מתכת שיוצר כלוב מתכת על הכבל וכך מונעים את החדירות או בעצם את ההשראה החשמלית.(או בעברית,סיכוך...)

 

אז לגבי כבלי סיגנל ברכב זה משהו אחר,ולגבי השראה חשמלית של רכיב בעל מתח גבוה כמו 4G שיושב על רכיב בעל מתח נמוך (הקרוס), הוא בעצם משרה עליו את ההשראה החשמלית.

זה לא נתון לויכוח,ואם אין לך הסבר אחר,שמוכח ,אל תתוכח.(אל תשווה את זה לכבל סיגנל על גוף הרכב או כבל מתח ברכב כי זה לא אותו הדבר)

 

אז,או שתוכיח את זה באופן אחר או שפשוט תחכים וגם אם זה לא נראה לך , אתה תאלץ להסכים אם מה שאני אומר.

 

אגב,מצטער אם זה נשמע בטון תקיף,בזמן שכתבתי את ההודעה לא ראיתי שפורסמה אחת לפני...

בד"כ ,אני מדבר בהתלהבות על הדברים הנ"ל.:)

under construction..

פורסם

אני באמת לא מבין מאיפה הבאת את ההודעה המיותרת הזאת.

כבר כתבתי קודם לכן:

"

וואלה כניראה אתה צודק,

אין לו שום אינטרס ממשי לשקר לנו, ומבחינתי הוא בחור די אמין.

 

אז סבבה, קיבלתי.

 

פותח התרד - תרחיק את הכבל מתח מהקרוסים שלך.

"

 

מבחינתי בזה נגמר הדיון הזה, אני לא מתכוון להוכיח לאף אחד שום דבר, אני לא עובד בשביל אף אחד פה.

 

בנוגע לכמה וכמה דברים שכתבת, ביום אחר ? בתקופה רחוקה אחרת ? אולי היתי מגיב.

היום על אחת כמה וכמה אני לא אגיב, ובחרתי לקבל את דברייך.

 

בסופו של יום, מיליארד סינים לא טועים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...