Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי,

אצל אחי הייתה את הבעיה של "יללת אלטרנטור" מהסיבה שהכבל מתח ישב על הקרוס ממש,אני מדבר על כך שהוא חבק אותו.

הקרוס נעטף בבידוד אלומיניום ,והרעש נעלם,לא שינינו מיקום,לא הזזנו דבר,פשוט עטפנו אותו בחומר והרעש נעלם.

ואגב,שהסרנו את הבידוד,הפלא ופלא הרעש חזר.

מצטער אם זה נשמע לך תמוה,אך השראות חשמליות הם דבר שכיח.

ולכן ,אני נאלץ לא להסכים איתך.

או,שיש לך דרך אחרת להסביר את העניין.

ואני אגיד לך יותר מזה, הרעש היה אך ורק מסט קומפוננט השמאלי,איפה שעובר בכבל מתח על הקרוס של הסט השמאלי,ולא הייתה שום חדירה לשום צד אחר או מאחורה,וכשהקרוס נעטף,הרעש נעלם,הסרנו את הבידוד,הרעש חזר.

 

עכשיו פה תסביר לי איך דבר כזה קורה,ואם זאת לא השראה חשמלית,ואל תדבר איתי על התערבויות אלא תענה לשאלה.

ושהתשובה לא תהיה "בוא אני יראה לך למה".

אלא הנה לך מצב לצורך העניין תאורטי,למרות שהוא מציאותי וקרה(אגב יותר מפעם אחת,והפטנט עובד נהדר),ותענה לי איך ולמה זה קורה,מבחינה מדעית.

אתה גם יכול לצטט את כל מי שאתה רוצה,כל עוד זה יעזור להפריח את טענתי שזוהיא השראה חשמלית מובהקת.

under construction..

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער אני לא המצאתי שום דבר בתחום, זה אנשים גדולים ממני.

 

אם תגיע לפה עם הרכב של אחיך, ותראה לי בעיניים שלי שקירבת הכבל מתח גורמת לרעשים - אשמח לאחכים ולפצות אותך על הטירחה ב500 שקלים חדשים.

 

כבר היה לנו את הדיון הזה בעבר בנוגע לכבל סיגנל, הלא כן ?

גם אצלו היתה את התופעה עם הכבל סיגנל ואתה טוען שגם זה פתר את התופעה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא, במקרה הנ"ל עם הכבל סיגנל,התברר בסוף שזו הייתה תקלה ביציאת RCA במגבר,אך אני עדיין איתן בדעתי ,ורק לאור העובדה,שכבר ראיתי את אותו העניין קורה במס' רכבים,ופתר לאחר הזזת כבל המתח.

ובלי שום קשר,אם אפשר אז למה לא,אגב בנוגע לציטוטים של גדולים ממך,אז גם היום שאתה מחפש מידע על התקנת מגבר הם טוענים להרחיק את כבל המתח מכבלי הסיגנל(אני מדבר על פורומים ואתרים בחו"ל).

אבל זה לא קשור לויכוח הנ"ל.

 

ואתה מוזמן לראות את הרכב של אחי במפגש הקרוב,ולראות איך זה משפיע.

ואחרי זה אני אגלה לך סוד קטן.::)

under construction..

פורסם

גבר גבר, אמרתי אנשים גדולים ממני. לא דיברתי על חסרי מושג גדולים ממני שיושבים בחול.

העובדה שהמיקום שלהם בחול - לא הופכת אותם למבינים ממני, או לבעלי מושג בתחום.

 

כשאמרתי אנשים שגדולים ממני - פשוטו כמשמעו - אנשים שמבינים עיניין בתחום.

 

בכל אופן, אני שמתי לך 500 שקלים על השולחן.

אם אתה מעוניין להביא את הרכב אלי ולהרוויח את כספך ביושר - הרווחת.

אתה לא מעוניין - עזוב .. לא חשוב.

 

דרך אגב, אני לא המצאתי שום דבר, בסך הכל קראתי כמה מאמרים של אנשים שמבינים עיניין.

(שאף אחד לא יחשוב שהמצאתי משהו)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תקרא טוב את ההודעה שלי,

אף אחד לא אמר שהמצאת משהו.

פשוט שאלתי שאלה לגבי הקרוס והקבל מתח,נתתי לך תיאור של המצב וביקשתי שתענה עליה לא בהתערבות,פשוט תסביר את העניין ואל תגבה את זה בהתערבות כי זה לא רלוונטי,תבוא אם תשובה ולא אם התערבות.

 

נפנוף בהתערבות זה לא מה שאני מחפש,להפך אני אשמח תמיד ללמוד משהו חדש,ולכן אם אתה חושב שזאת לא הבעיה,אני אשמח לקבל כל תשובה שתשמע יותר הגיונית לגבי הנושא עצמו,גם היא תאורטית .

 

לכן,אני מצפה לתשובה ולא להתערבות.

ולכן פשוט תן תשובה...

under construction..

פורסם

וואלה, אין לי שמץ של מושג, באמת.

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו, זאת העובדה שזה לא היה הגורם שגרם לרעש.

מה כן גרם לרעש? דברים אחרים יכולים לגרום לרעש.

כבל המתח ? לא ולא.

 

לבקש תשובה למה שאתה מתאר, זה כימעט כמו לחזור אחורה בזמן למבחן עיוור שערכתי לראול.

המבחן שבו נתתי לו לשמוע את ההגברה שלו - והוא "שמע" את ההגברה שלי.

 

איזה הסבר יש לך לתופעה ? איך ייתכן שבחור ישמע את האפליקציה שלו שוב ושוב ופתאום יחליט שזאת אינה האפליקציה שלו - אלא אחת זולה ממנה ?

 

כניראה רק "חשבת" שזה הגורם, אך אין זה אומר שבגלל "אחיזת עיניים" הדבר הופך למציאות.

 

ולכן אני מציע לך שוב, תחזור לרכב של אחיך, תעשה את הניסוי שוב.

אם הניסוי מצליח בהצלחה, תעלה לפורום, תיכנס לתרד שלי של ההתערבות, ותגיד מה בדיוק עשית, ולמה זה גרם.

אם התופעה גרמה לרעשי לוואי - וואלק אני בדרך אליך הביתה לראות את זה בעיניים שלי.

מבחינתי בלי התערבות ובלי נעליים,

 

אפילו נישב על איזה לאפה טובה בשביל לחשוב על הממצאים ועל ההתערבות שאנחנו נציע לריצארד קלארק ודיוויד נבון. :)

 

מקובל?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

 

לבקש תשובה למה שאתה מתאר, זה כימעט כמו לחזור אחורה בזמן למבחן עיוור שערכתי לראול.

המבחן שבו נתתי לו לשמוע את ההגברה שלו - והוא "שמע" את ההגברה שלי.

 

איזה הסבר יש לך לתופעה ? איך ייתכן שבחור ישמע את האפליקציה שלו שוב ושוב ופתאום יחליט שזאת אינה האפליקציה שלו - אלא אחת זולה ממנה ?

 

כניראה רק "חשבת" שזה הגורם, אך אין זה אומר שבגלל "אחיזת עיניים" הדבר הופך למציאות.

מקובל?

עוד מבחן מגוחח, כאשר מחליפים הגברה , לא מספיק לשבת באוטו כמה דקות , אלא באמת בשביל להרגיש את ההבדל צריכים כמה ימים אפילו שבוע בכדי לשים לב לשינוי .

ואם אין לך הוחכה לרעשים ואחרים אומרים לך שזה כן הכבל שקרוב לקרוס אז כל עוד לא תוכיח ההפך הטענה שלך לא תקפה .

להזכירך בדיוק כמו המבחן של הJBL והרוקפורד , כל עוד לא יהיה מבחן אחר , ההוחכות שלך תקפות לגבי . למרות שאני מפקפק כמו המון חברי פורום. (יש לי JBL)

פורסם

אם הרעשים ממש חזקים אז זה מינוס שרוף בRCA של הרדיו דיסק.

תחבר חוט מהגוף של המכשיר למינוס של כל RCA אצלך ברכב (החלק החיצוני של הRCA) והרעשים יפסקו.

בקשר לפרוטקשנים שאתה מקבל,תבדוק ששום רמקול לא מקצר ושהמגבר לא מתחמם יתר על המידה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

כמובן GOLF.. שינוי סאונד הוא לא דבר מיידי ומורגש.

 

אחרי כמה חורפים, וחודשים ארוכים "שומעים" את האיכות המיוחלת. (כן, בטח.)

 

צריך להשלים עם העובדה הפשוטה שכולם השלימו איתה, גם ראול.

מגבר שעולה בסכומים שהזטק מהסידרה הכי גבוהה שלו - נשמע בדיוק כמו מגבר של מאגנט אשר בעל העינות תדרים שטוחה.

 

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה ומה שאתה חושב על המבחן העיוור שלי עם ראול.

ועל המבחן דרך שלי על המגברים של JBL ו ROCKFORD.

כל עוד אף אחד לא יכול להוכיח אחרת, משום שזאת המציאות, אתה יכול להגיד מה שחפצה נשמתך ... כי שום דבר לא ישנה -עובדות-.

 

אתה צריך לזכור, ראול לא אמר שהוא -לא- שומע הבדל, הוא -שמע- הבדל מצויין באותו הרגע, לא שבוע ולא שעה לאחר מכן.

 

אבל ההבדל שהוא שמע - לא היה אמיתי, ולכן המבחן הוכיח את עצמו בריבוע.

 

לגבי כבל המתח וכבל הסיגנל, לא צריך להיות מהנדס חשמל גדול בשביל להבין דברים פשוטים בחשמל הרכב.

אם אין לך את הידע זה לא אומר שאני לא מבין, ואם אנשים טוענים לכך, זה לא אומר שהם מבינים גדולים.

 

בנתיים אף אחד לא בא לפה וזכה בכספו כשהיתה לו את האופציה, נכון להיום אין לו את האופציה מהסיבה הפשוטה שכל ההתערבויות מבוטלות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא יקח חלק בריבים המטופשים האלה.

אבל לדעתי בשביל להרגיש הבדל בין מגבר מסויים לאחר , ישיבה באוטו למשך זמן קצר היא לא הגורם לבדיקה.

אפילו אם הוא "ניחש" וטעה בתוצאה במהלך המבחן.

לגבי הקרוס , אם אתה חושב שאני לא מבין כלום , וכמובן שאתה המבין הגדול (כמו כל פעם) אז למה לא תוכיח אחרת ?

כמו שאני מאמין למבחן שלך עם הרוקפורד והJBL , למה? כי לאף אחד אין את האמצעים להוכיח אחרת .

זה בדיוק אותו סיפור , תוכיח אחרת שהכבל שקרוב לקרוס זה לא הבעיה , סבבה.

אל תחפש תירוצים והתערבויות למינייהם , הינה מידן הציע לבוא ולקחת את ה500 שקלים .

ועוד אחד אחר שהייתה לו את הבעיה אמר לך שבמפגש הבא תוכל לראות את התוצאה , יותר מזה?

באמת אני לא בא לריב עם אף אחד . אבל כמו שאני מכבד את המבחנים שלך ואת התוצאות שלך , תכבד טיעונים של כמה וכמה אחרים שאומרים לך שהכבל היה קרוב לקרוס והיו רעשים אך ורק ברמקול בצד שהכבל קרוב לקרוס - מה לאנשים משעמם לבוא ולעבוד עליך ? או סתם לכתוב הודעות בשביל לעצבן אותך ?

פורסם

שוב GOLF, אף אחד לא נענה להתערבויות שלי, העובדה שאנשים מדברים על גבי הפורום רחוקה שנות אור מלענות להתערבויות שלי.

 

עבור הסכומים שאני זורק באוויר פה, אנשים היו צריכים לרדוף אחרי ימים ושבועות, ולא קשקשת ברשת.

 

אין לי מה להוכיח, הבאתי מעל ומעבר דוגמאות של אנשים שהכבלים שלהם מופרדים - ויש רעשים.

שהכבלים שלהם מלופפים - ואין רעשים.

 

גם את הכבלים ברכב שלי הצגתי באופן הזה, כבל מתח של 4 גייג, ועוד 2 של 8 גייג, וכבל הRCA מלופף בתוכם.

ולא היו רעשים.

 

הטיעונים המצחיקים של האנשים שלא מבינים עיניין, היו - בכל אוטו מחלה אחרת.

ולכן אמרתי, תביאו לי רכב -אחד- שהבעיה אצלו קיימת. לא ביקשתי תיאוריות ולא ביקשתי הסברים.

 

רק רכב אחד בעולם המציאות שהבעיה אצלו קיימת, וזה הכל ..... ולא רכב אחד הגיע לביתי.

 

לגבי המבחן של המגברים, אתה אפילו לא "גל" אחד בים משום שכל שאר הגלים הולכים בניגוד לזרם שלך.

כולם הסכימו עם הממצאים ועם התוצאות, אתה סתם מבזבז אוויר לטעון או לחשוב אחרת. וחבל שאינך ער למציאות.

צריך לזכור שאני לא ממציא כלום, זה אנשים גדולים ממני, אני בסך הכל מנסה לעשות COPYPASTE לדבריהם בשביל לתרום.

 

הפורום הזה בקושי חכם דיו בשביל להחכים, אז על אחת כמה וכמה להתווכח עם עובדות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני אמרתי שהמבחן לא נכון !?

אני רק אמרתי שבשביל לבדוק צריכים יותר מכמה דקות באוטו , זה שהבחור לא הבדיל בפחות מהזמן שאני חושב שנדרש אומר שכול הכבוד המבחן הצליח ובגדול (ולא בציניות).

ישנם 2 מכוניות אולי לא בעולם , אבל בפורום שטוענים שיש להם את הבעיה ויכולים להרוויח את הכסף.

זה שהם משתפנים זה לא עיניין שלי , אבל לא משעמם לאנשים לבוא ולכתוב הודעות על דברים שבאמת היו ברכבם רק בשביל לשגע אותך.

מעריך אותך ואת הידע שלך ואת הזמן שמתבזבז מחיי היום יום שלך בכדי להוכיח עובדות במבחנים

ולא מזלזל באף חבר פורום .

פורסם

שי,

הבחור (גולף 2.0) לא מתווכח איתך,הוא רק אמר משהו מאוד נכון,כל עוד אין לך הסבר אחר לתופעה עם הקרוס והכבל,ואני מדבר על הסבר אחר,לא התערבות לא מבחן לא כלום,הסבר,אז הסיבה שאני העלתי היא הנכונה.

והוא שאל מזה את המבחן שלך של הJBL VS ROCKFORD, שגם אם אנשים לא מסכימים,ואין להם דרך אחרת לסתור את דברייך,זה אומר שעד אותה עת דבריך נכונים.

 

אם אין לך הסבר אחר לבעיית הרעש אצלי עם הקרוס ,אין לך על מה להתווכח,אין לך את מה לצטט,כי אתה לא נותן תשובה אחרת.

אתה רק רוצה שאני אראה לך שזה קורא בזמן אמת ,ואז תפסיד 500 ש"ח.

אז אני לא מעוניין שאף אחד יפסיד שקל,או ירוויח,אני רק אמרתי לך שאם אתה לא מסכים אם מה שאני אומר,תן הסבר אחר.

אז אין על מה להתערב ,אלא רק תתן הסבר אחר לדעתך,ואם לא,אז תכבד את דעתי ואל תסתור אותה בתשובה של "בוא נתערב על זה " כי אם אין לך טענה אחרת אז אין לנו על מה להתערב...

under construction..

פורסם

אמרתי לך,

גם לתופעה של ראול אין הסברים.

 

האם היא אומרת שהיא נכונה ? האם הוא שמע את המאגנט כשהזטק שלו ניגן ? כן.

האם המאגנט ניגן ? לא.

 

האם זה אומר שעד שאני יוכיח למה ראול שמע את המאגנט - התוצאות פסולות ?

לא ולא.

למה ? כי זה לא משנה מה אנחנו "חושבים" שקורה, מה שקובע זה מה אנחנו יכולים להוכיח שקרה בצורה חד משמעית.

 

יש אין ספור השפעות פסיכולוגיות, אולי אתה רק "חושב" שזה מה שגרם לרעש, אין זה אומר שזה "באמת" גרם לרעש.

 

וכפי שאמרתי, כל ההתערבויות מבוטלות, אז אל תטרך לחינם.

 

אתה רוצה להאמין שזה מה שגרם לרעש ? בבקשה תאמין ...

אתה רוצה להגיד לאחרים שזה מה שגרם לרעש ? בבקשה .. תגיד.

 

לי זה כבר לא מפריע, אין לי טעם לבזבז אנרגיות לחינם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...