Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ על נווה ירק

5 דקות מצומת סגולה

יש שם איזור "רחבה" עם בתים חדשים.

אח שלי גר שם

כל פעם שאני נוסע לבקר אני מקנא :>

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נס ציונה? יותר גרוע מרחובות. דודה שלי גרה במאליבו ואני לא סובל את המקום.

 

שוהם נשמע לי חביב במיוחד, צריך לבדוק לגבי בתים קומה אחת עם שטח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
נס ציונה? יותר גרוע מרחובות. דודה שלי גרה במאליבו ואני לא סובל את המקום.

 

שוהם נשמע לי חביב במיוחד, צריך לבדוק לגבי בתים קומה אחת עם שטח.

לקניה או לשכור?

יש 3 אופציות...

דירת גן, זה אומר שיש לך גינה + בית אבל יש לך שכנים מלמעלה... וגינה לא כל כך גדולה...

היתרונות, תחזוקה זולה יחסית, יש גינה לא גדולה (קל לתחזק), קל לתחזק את הבית (בית משותף)...

מחירים נעים בין 190 ל240

דירת דופלקס, יש גינה אבל זה צמוד למישהו אחר, המחירים כ 250 בערך...

בית פרטי יתרונות חסרונות מוכרים לך... הגינות אגב קטנות יחסית טיפה פחות מחצי דונם... 400K

 

להבהיר, אני לא סוחר נדל"ן!!!

אבל אין לי בעיה לעשות סיבוב דירות עם מי שבא לו ואכן רציני...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • אחראי פורום
פורסם

קצת מתעלק, התכוונתי לשאול את תושבי פ"ת והאיזור על דירות להשכיר.

 

קצת דובר על זה בשירשור אחר, אבל הייתי רוצה עזרה יותר ממוקדת בבקשה.

העניין הוא שלחברה שלי יש ידיד מהלימודים בפ"ת והיא יכולה להיצמד אליו לטרמפים.

בכל המושבים מסביב לפ"ת יש תחבורה ציבורית מסודרת? הכוונה לא לאוטובוס פעם בשעה...

 

ואם בתוך פ"ת - מה שמות השכונות היותר "טובות"? אני רוצה רק שכונה שקטה בלי בעיות

שקשורות בביטחון הרכבים...עדיפות לחניה מתחת.

הייתי פשוט רוצה להתמקד, אני ממש לא מכיר את האיזור.

 

תודה רבה,

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אין כזה דבר שקט מפריצות אלא אם כן אתה גר בבית פרטי ( גם אז לא בטוח לחלוטין )

 

אבל השכונות היותר טובות בפ"ת הן כפר גנים הישנה יותר ואם המושבות בצפון העיר .

פורסם

גילי אני מדבר רק על קניה, ורק על בית פרטי עם שטח.

 

הרעיון הוא פשוט בית פרטי קומה אחת 4 חדרים מרווחים, ושטח מאחורה רצוי כמו במושב של דונם בערך מאחורי הבית. אם זה לא יהיה מושב אז לפחות שכל השטח יהיה 500 מטר כי כבר עכשיו השטח שיש לי זה 350 בערך ואני מעוניין ביותר כמובן. הבעיה זה למצא קודם כל בית פרטי שהוא קומה אחת ומרווח, אחרי זה למצא אותו באיזור הרצוי לך ובמחיר המתאים. זה הולך להיות קשה מאוד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני לא אוהב את המקום הזה, זה נראה יותר כמו עיירת פיתוח משהו, אני ממש לא אוהב את העיר הזאת ובנוסף לעבור לשם זה לא ראלי כי אני גר ברחובות וזה לא הבדל במרחק משום מקום.

 

אני גר ממש בכניסה לרחובות ליד אמריקן סיטי, ממש ביציאה\כניסה לכיוון נס ציונה.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • אחראי פורום
פורסם
אין כזה דבר שקט מפריצות אלא אם כן אתה גר בבית פרטי ( גם אז לא בטוח לחלוטין )

 

אבל השכונות היותר טובות בפ"ת הן כפר גנים הישנה יותר ואם המושבות בצפון העיר .

תודה. לא דיברתי על פריצה לדירה למרות שדווקא בניין קומות (בהנחה שאתה גר

בקומה גבוהה או מסורג) אמור להיות בטוח יותר,לא?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

טעות שלי , התכוונתי פריצה לרכב.

פריצה לבתים פחות שכיחה לדעתי...

מה גם שככל שהקומה עליונה יותר כך הסיכוי יורד ויש אמצעי מיגון שונים כמו סורגים אזעקה וכו'.

פורסם

היי תומר,

אני ממזור. בהחלט מושב איכותי.

כמו כן ישנם המושבים בסביבתו - רינתיה, נופך, בני עטרות, מגשימים. אולי גם גנות יתאים. מיקום מצויין לכולם.

 

לעניות דעתי, 400K לא יספיקו לרכישת דירה במושבים הנ"ל, יש צורך בבערך כפול, ואם אתה רוצה עם שטח גדול (2 דונם, אז תכין עוד....).

 

אני השגתי בית כאן ע"י מתווך, אם אתה מעוניין צור קשר בה"פ.

פורסם
ממליץ על נווה ירק

5 דקות מצומת סגולה

יש שם איזור "רחבה" עם בתים חדשים.

אח שלי גר שם

כל פעם שאני נוסע לבקר אני מקנא :>

איזור הרחבה , לא רחבה , זה לא משחק כדורגל.

 

קצת סדר.

 

במושבים יש נחלות (אדמה ששיכת למינהל ומוחכרת ל-99 שנים (חכירה לדורות) לבעלי המשקים), הנחלות הן עם שטח שנקרא חלקה א' , בן 5 דונם , בתוכו יש שטח שנקרא "משבצת צהובה" , ובו מותר לבנות.

סך הבנייה המותרת היא (בעיקרון , יש חריגים) 160 מ"ר ליח' + 160 מ"ר ליח' בן ממשיך , ועוד 60 מ"ר צמוד ליח' הורים.

שאר השטח מלבד "המשבצת הצהובה" מוגדר כשטח חקלאי ,לא לבנייה (כמובן , יש חריגים , תלוי את מי אתה משחד).

 

מעבר לזה יש שטח חקלאי של 25 דונם השייך למשק , ועוד חלקות ג' ו-ד' שהן רכוש משותף.

 

סוג נוסף - משק עזר , ללא אדמה חקלאית , שטח אדמה של כ-2 דונם , בזמנו ניתן לאנשים מקצועיים (רופא , לדוגמא).

 

סוג נוסף - מגרשים בהרחבה, נפוץ ב-15 השנים האחרונות - מעין שכונה של בני בעלי המשקים (או כאלה שקנו בקומבינה מהבנים). כאן מדובר על מגרש של חצי דונם , לרוב עם בית בנוי.

 

לדעתי לא תמצא משק באיזור שביקשת ובמחיר שנקבת. משק נמכר בהרבה ,אבל הרבה יותר , בטח ברינתיה/מזור/נופך/נווה ירק/מגשימים/בני עטרות/סירקין. לא יודע מה קורה בירקונה , אני מניח שאותו דבר.

 

משק עזר הוא נדיר , אולי אולי תצליח למצוא משהו כזה , ספק גדול.

 

את נחלים/ברקת אתה יכול למחוק - יישובים דתיים באופיים (סגור בשבת) , כנ"ל גבעת כח למיטב ידיעתי , ואולי גם טירת יהודה ואלישמע ( לא כל המושבים של יוצאי תימן סגורים בשבת ?).

 

אתם סגורים על מושב באיזור פ"ת ?

פורסם

אני הסגור על האיזור פ"ת, אמא שלי מבחינתה לעבור לדרום יותר.

 

אני מוכן גם בשרון אבל לאמא שלי זה רחוק מידי כי רוב הפעילו שלה זה פה ברחובות והסביבה.

 

בנוסף בשרון גם יותר יקר אני מניח, יש לך הצעות אחרות שמר? ראיתי שיש בתים נחמדים בראש העין החדשה, אומנם בלי שטח אבל בתים נחמדים מאוד שאולי אני אתפשר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
את נחלים/ברקת אתה יכול למחוק - יישובים דתיים באופיים (סגור בשבת) , כנ"ל גבעת כח למיטב ידיעתי , ואולי גם טירת יהודה ואלישמע ( לא כל המושבים של יוצאי תימן סגורים בשבת ?).
הפוך, גוטה. הפוך.

גבעת כ"ח חילוני, טירת יהודה דתי וסגור בשבת.

בגבעת כ"ח התחילו בעבודות תשתית להרחבה, אז בטח רצות שם קומבינות של מכירת זכויות, אבל לדעתי האישית אין אין אין אין מה להשוות בין המושבים האלו לבין רינתיה\מזור\מגשימים ודומיהם למרות הקרבה הגיאוגרפית. מדובר במושבים הרבה פחות מטופחים, עם אוכלוסיה אחרת באופיה.

פורסם
הפוך, גוטה. הפוך.

גבעת כ"ח חילוני, טירת יהודה דתי וסגור בשבת.

בגבעת כ"ח התחילו בעבודות תשתית להרחבה, אז בטח רצות שם קומבינות של מכירת זכויות, אבל לדעתי האישית אין אין אין אין מה להשוות בין המושבים האלו לבין רינתיה\מזור\מגשימים ודומיהם למרות הקרבה הגיאוגרפית. מדובר במושבים הרבה פחות מטופחים, עם אוכלוסיה אחרת באופיה.

לא כזה הפוך, ברקת באמת סגורה בשבת .. בוודאות. (חבר גר שם)


×
×
  • תוכן חדש...