Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לחפש בית למכירה באחד המושבים בסביבת פתח תקווה, רציתי לדעת באיזה עיתונים בפ"ת כדאי לי להתעניין לצורך העניין?

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. לא כדאי לקנות בפ"ת.

 

ב. יש את העיתונים המקומיים : מלאבס , מה בפתח , המקומון ושחק

וגם לא חסרים פירסומים בעיתונים הארציים.

 

ג. תנסה באינטרנט יש אתר שנקרא הומלס גם שם יש בתים.

 

ד. מתווך.

פורסם

קודם כל חפש בידיעות אחרונות .. שם אני מצאתי..

 

יש עיתונים כגון מלאבס, מה בפתח, שחק .. וכו אבל בעקרון הרוב מפרסמים בידיעות ומעריב.. מה הטעם לפרסם דירה בפ"ת לתושבי פ"ת? :)

 

אגב אני ממליץ על מגשימים ומזור.. מקומות נפלאים.

פורסם

מגשימים יקר בטרוף עד כמה שאני זוכר.

 

התכנון שלי לקנות בית קטן קומה אחת עם 4 חדרים ודונם או 2 מאחורה.

 

חובה בית קומה אחת, אני מקווה שהמחירים לדבר כזה לא יקרים מאוד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מגשימים יקר בטרוף עד כמה שאני זוכר.

 

התכנון שלי לקנות בית קטן קומה אחת עם 4 חדרים ודונם או 2 מאחורה.

 

חובה בית קומה אחת, אני מקווה שהמחירים לדבר כזה לא יקרים מאוד.

מה זה לא יקר? , בית זה לא רכב.

 

בית פרטי עם שטח של 2 דונם זה לא בדיוק זיל הזול , אחרי הכל פ"ת ממוקמת במיקום טוב במרכז

הארץ , אל תחשוב שמדובר בעיר זולה מאד.

כמה התכנון שלך להשקיע?

פורסם

אני חושב משהו כמו 400 אלף דולר.

 

אני יודע שמשקים של 10 דונם ויותר עם בית והנגרים נמכרים בסביבות 600 אלף דולר.

 

מגשימים זה כמו סביון, יקר בגלל השם ובגלל שאנשים מסויימים גרים שם לא?

 

אני חושב על נחלים (אם זה לא דתי) סירקין וכ"ו לאורך הכביש הארוך מסגולה לרמלה. אני פשוט לא מכיר כלכך שמות של מושבים. אני רוצה שם כי זה במרכז אבל עדיין יש שקט ביחס לערים הגדולות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נחלים הוא ישוב דתי - מסורתי.

כל האיזור של מגשימים וכו' הוא מאד יקר

אתה יכול לנסות בבני עטרות( אם אני לא טועה בשם) הסמוך לשדה תעופה - קצת יותר זול .

יותר פנימה אפשר לבדוק בגבעת כח והמושבים באיזור .

 

אבל לדעתי אתה תמצא בית פרטי בסכום הזה באיזור פ"ת בשעריה והסביבה.

פורסם

תגיד לירן אתה רוצה בעיטה ? הוא אומר לך במושבים באיזור פ"ת ואתה כל פעם דוחף אותו לפ"ת ומדבר לי על מועצות מקומיות ואיזוריות !!

 

אופציות טובות זה לחפש באחד המושבים הסמוכים כפר סבא רמת השרון - נווה ירק, נווה ימין

טירה :D

פורסם

אני לא רוצה בתוך העיר, אני כבר גר בבית פרטי בתוך עיר עם שוטח קטן קצת ולא ממש מסודר יפה.

 

אמא שלי דורשת בית קומה אחת כי נמאס לה מ 3 קומות שיש עכשיו, לכן גם צריך שטח כדי שיהיה בית מספיק גדול ולא קופסת שימורים. את זה אפשר להשיג בעיר למקרה שאני אתפשר על עיר ולא מושב?

 

אני יודע שבטוח יש במושב מצליח בתים כמו שאני רוצה אבל זה לא ממש במרכז וממילא אני גר ברחובות אז זה לא ממש שינוי במרחקים מהמרכז.

 

אמא שלי חושבת בכלל על מודיעין אבל זה נראה לי כמו חור

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתה יכול לברר במזור והישובים בסביבה ( בארות יצחק וכו' ) .

לנסות בכפר מעש או סירקין למרות שאני חושב שהמחירים שם לא זולים ...אבל שווה בדיקה .

 

ואם כבר גורל , ג'לג'וליה יותר טוב :-D

פורסם

מע"ש יקרנים מאוד, על דונם רצו שם 500 אלף דולר! אבל המקום הזה מתאים לי בול, קרוב לתחביב שלי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תנסה בעיתון שנקרא "גל גפן" הוא מחולק באיזור של "בקעת אונו" ומוצעות שם דירות רבות באיזור המושבים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נסה את שוהם... עדיין לא עיר, קטנה וסימפטית, אין ערסים כמעט (בלילה שקט ואין "חראקות"), מלא גני מישחקים (לילדים וגם למבוגרים :wink: ), פארקים וכו'...

המחירים? אם משכלילים את כל הפרמטרים, לא כל כך יקר... והארנונה, דומה לפ"ת ואפילו זולה יותר...

קרוב לשדה התעופה אבל לא שומעים את המטוסים. קרוב לכל מקום אחר, כביש 6, 20 דק' מת"א (בלילה, ביום זה יכול לקחת יומיים, לא משנה מאיפה אתה בא), קרוב ליער בן שמן :twisted: , יש אחלה אוויר ונוף...

 

אם תרצה לעשות סיבוב דירות אני מיתנדב להראות לך את המקום (ה"פ)...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...