Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הסגור על האיזור פ"ת, אמא שלי מבחינתה לעבור לדרום יותר.

 

אני מוכן גם בשרון אבל לאמא שלי זה רחוק מידי כי רוב הפעילו שלה זה פה ברחובות והסביבה.

 

בנוסף בשרון גם יותר יקר אני מניח, יש לך הצעות אחרות שמר? ראיתי שיש בתים נחמדים בראש העין החדשה, אומנם בלי שטח אבל בתים נחמדים מאוד שאולי אני אתפשר.

סתריה , ישרש.

 

בהרחבה תקנה חצי דונם ובית סביר ותישאר עם עודף קטן.

משק לא תקנה במחיר הזה.

 

ראש העין לרחובות זה 45 דקות נסיעה לכל כיוון. כשאני נוסע. לאמא זה ייקח יותר.

 

עד כמה נושא השטח (לא בית בנוי) קריטי ? אתה רוצה 2 דונם ולא פחות ?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי האישית אין אין אין אין מה להשוות בין המושבים האלו לבין רינתיה\מזור\מגשימים ודומיהם למרות הקרבה הגיאוגרפית. מדובר במושבים הרבה פחות מטופחים, עם אוכלוסיה אחרת באופיה.

לא אמרתי כלום על האוכלוסייה , כדי לא להישמע גזעני כמו שאני באמת...:roll:

 

לפי האוכלוסייה , אגב , נקבע גם מחיר הנכס. וזו לא המצאה שלי. במושב לידינו מכר המינהל חצי דונם בדיוק בחצי המחיר מאשר לנו , וביישוב ליד אותו שטח עולה פי 2 מאיתנו. למה ? תשאל את השמאי שהעריך.

פורסם
לא אמרתי כלום על האוכלוסייה , כדי לא להישמע גזעני כמו שאני באמת...:roll:

 

לפי האוכלוסייה , אגב , נקבע גם מחיר הנכס. וזו לא המצאה שלי. במושב לידינו מכר המינהל חצי דונם בדיוק בחצי המחיר מאשר לנו , וביישוב ליד אותו שטח עולה פי 2 מאיתנו. למה ? תשאל את השמאי שהעריך.

אתה גר באזור הזה?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

שמר דבר ראשון אמא שלי חשבה בכלל לעבור למודיעין, אז גם ראש העין אולי יהיה טוב אם לא הולכים על מושב.

 

דבר שני, משק בשבילי זה 10 דונם לפחות, במושב מצליח 10 דונם עם 2 בתים 4 הנגרים ו15 תאים לסוסים עלה 600 אלף דולר. יש או שהיה כבר באותו המחיר 25 דונם!!! הכל חקלאי עד כמה שידוע לי

 

אני רוצה כולה דונם או 2 לא יותר. העניין של השטח הוא בגלל שאמא שלי רוצה בית קומה אחת מה שדורש יותר שטח. חוץ מזה אני אוהב מרחב וגם דונם יהיה טוב. אני רוצה פשוט שלא יהיה צפוף במיוחד, שיהיה חניה נורמלית ולא כמו שיש לי עכשיו צפוף, וגם שיהיה שטח יפה מאחורה לטיפוח עם כמה כלובי תוכים ליופי. זה החלום שלי לפחות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ממודיעין הרבה יותר קל להגיע לרחובות (דרך כביש 3 וחולדה) מאשר ראש העין.

 

הסברתי לך מהו משק , ולמה קשה למצוא שטחים של 2 דונם או דונם.

 

מצליח נחשב פחות טוב מישרש או סתרייה .

אם אתם מוכנים להתרחק עוד קצת יש גם כמה מושבים על כביש 424 (לכיוון לטרון) שנחשבים לא רעים.

 

על חצי דונם לא תקבל קומה אחת , חנייה מרווחת ומקום מרווח בגינה. מנסיון (לי יש קומה אחת וחנייה בת 50 מ"ר - הגינה קטנה יחסית) .

 

יש גם את יישובי עשרת , את אתם מוכנים ללכת דרומה (15 דקות מרחובות) , גם שם די יקר .

גדרה באה בחשבון ?

פורסם

יותר דרום מרחובות אני לא מוכן, לא אוהב את הדרום בכלל, אני רוצה מה שיותר קרוב למרכז, האמת היא שחשבתי באמת ללכת על מודיעין, יש שם בתים עם שטח של דונם על צלע ההר, אמא שלי היתה שם ואומרת שמאוד יפה ושקט ונחמד.

 

אבל בא לי מושב, זה אוירה אחרת לגמרי. אם לא יהיה מושב נאלץ להתפשר באמת אולי על מודיעין והסביבה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לדעתי לא תמצא משק באיזור שביקשת ובמחיר שנקבת. משק נמכר בהרבה ,אבל הרבה יותר , בטח ברינתיה/מזור/נופך/נווה ירק/מגשימים/בני עטרות/סירקין. לא יודע מה קורה בירקונה , אני מניח שאותו דבר.

תרומתי הצנועה לשרשור- זה אכן המצב, בדקתי לא מעט את המושבים באיזור.

×
×
  • תוכן חדש...